Az óra elején James kimegy a teremből, amit nem értek, de nem is érdekel. Az kattog a fejemben, hogy mivel engesztelhetném ki Alant.
Vannak ötleteim, de nem tudom bevállnának- e. Úgy döntök megvárom míg visszatérnek az emlékei, addig nem teszek semmit.
Megszólal az óra végét jelző csengő, én pedig felállok és elindulok megkeresni Alant, hogy bocsánatot kérhessek tőle.
Megállva a termük ajtaja elött, veszek egy nagy levegőt és benyitok.
A helyén kipakolva a cuccai, de ő nincs sehol. Ellena lép elém, mire nekem összeugrik a gyomrom, de próbálok nyugodt maradni.
-Nem láttad Alant?- kérdezem tőle.
-Reggel még itt volt- néz hátra az említett helyére- kikéreszkedett és azóta nem jött vissza.
-Ez mikor volt?- kérdezem tömény aggodalommal a hangomba.
-Olyan- néz rá az órájára- fél órája.
- Kösz- mondom, és már ki is fordulok a teremből.
Lehet rosszul volt, azért ment ki.-nyugtatom magam.
A lépcsőnél megpillantom Jasont, így odamegyek hozzá.
-Hol van?-kérdezem megállva mellette.
-Ki is?- néz rám ártaltanul. Ha azt hiszi beveszem, akor téved.
-Alan- mondom határozottan nézve a szemeibe.
-Ó, hogy ő- húzódik aljas mosolyra a szájja.
-Tudod hol van igaz?- kezdek egyre idegessebb lenni, amit nem félek nem mutatni.
-Beszélgettem vele, talán otthon keresi az emlékeit- fordul felém teljes testével, tartva a gúnyos hangsúlyt.
-Mi? Ezt, hogy érted?- fut el a méreg teljesen
-Meséltem neki arról a bizonyos dobozról- kuncog egyet.
-Honnan tudsz te arról?- lepődök meg.
-Ugye viccelsz? Amikor nem vagy otthon szabad bejárásom van- legyint egyet- az a kutya nem valami jó házörző.
-Miket mondtál neki?- fordulok én is felé.
-Kérdezt meg tőle- vigyorodik el.
Megszólal a csengő, ő pedig körbe néz.
-Ha most megbocsájtasz- indulna el, de elállom az útját.
-Ha bármi baja lesz - sziszegem a képébe.
-Tudom, tudom- egészít ki- teljesen kicsinálsz, bla bla.
Nem szólok vissza, hanem elrohanok, egyenes haza. Ha igaz az mond, akkor tényleg otthon van, de már nem tudom higgyek-e neki.
Lihegve toppanok be a lakásba, körbe pillantva.
-Alan!- kiáltom el magam- Alan, itthon vagy?- miután nem kapok válszt, a háló felé veszem az irányt, melynek ajtaját legnagyobb meglepetésemre résnyire nyitva találom.
Benézek, ahol Alan ül a földön, egy lapot szorongatva. Rögtön felismerem, hogy mi is az.
Meghökkenve állok.Megtalálta a levelet. Visszatértek az emlékei? Az nem lehet.
Lerakja a levelet maga mellé, majd fejét a térdére hajtja.
Belépek a szobába, mire felzokog.
-Alan! Mit keresel itt?- teszek úgy mintha nem tudnám- Mit csinálsz azokkal?- nyelek egyet
-Visszatért- motyogja- minden visszatért- csuklik el ismét a hangja.
Leguggolok mellé és szorosan átölelem.
-Minden rendben lesz- suttogom neki-Minden rendben.
Megfeszül karjaimba, ahogy a zokogás teljesen úrrá lesz rajta.
Felkapom és az ágyra ülök vele.
Arcát a nyakamba fúrja. Szivem összeszorul, nem akartam ennyire összetörni. Úgy érzem minden miattam lett, minden az én hibám.Lassan lenyugszik, majd elernyed a karban. Elaludt. Lerakom az ölemből az ágyra, majd betakarom.
Ha meglátom azt az idiótát agyonverem, de most nem állok le.
Megtörlöm a szemeit, majd felkelek, hogy csináljak egy teát. Nem tudom, hogy szereztem egy barátot vagy éppen elveszítettem.
-Jason- hallom meg a hangját fél óra múlva a szobából, így lerakom a poharat a kezemből- Jason!- sikít fel, mire berohanok hozzá.
Rémálma lehet, mert még alszik. Testét kiverte a verejték és jobbra balra forgolódik.
-Alan- rázom meg a vállánál, mellé lépve- Alan, itt vagyok- ültetem fel, mire kinyitja a könnyes szemeit.
-Jason-bújik hozzám szorosan átölelve- úgy féltem - szipogja.
-Semmi baj, itt vagyok- vonom szorosan köré a karjaimat- nincs semmi baj. Itt vagyok és itt is maradok- komolyan gondolok minden egyes szót. Ha kell a halálba is követem.
YOU ARE READING
Melletted...Örökké -Befejezett- JAVÍTÁS ALATT
RomanceAzt hittem melletted maradhatok, de eltávolodtunk egymástól. Vissza foglak szerezni és vigyázni fogok rád. Megígérem. Örökre melletted maradok. (+18as részek, trágár beszéd, homoszexualitás)