*55. "To co tam zobaczyłam zapamiętam do końca życia..."*

2.7K 194 10
                                    

*Leondre*

Leżałem na łóżku myśląc nad dzisiejszym dniem. Strasznie mi się nudziło. Myślałem nawet, żeby iść do Angeli...
Zadzwoniłem.
1 sygnał...
2 sygnał...
3 sygnał...
Nic...
Dzwoniłem jeszcze dwa razy, ale nie odbierała. Pewnie jest zajęta...
Napisze do niej!

Do: Angela❤
Kochanie, o której się jutro spotkamy? A może dzisiaj? Czemu nie odbierasz?

Czekałem na odpowiedź, ale nic... Nagle usłyszałem dźwięk powiadomienia. Miałem nadzieję, że to Angela, ale się pomyliłem... To Charlie

Od: Charls💩
Ej, stary wpadne za trzy dni do ciebie, może pójdziemy gdzieś z Angelą?

Do: Charls💩
Jasnie, ale jeżeli mi odpisze do tg czasu xd o której będziesz?

Od: Charls💩
A co? Obraziła się? Xd nwm, może ok.13:00

Do: Charls💩
Nie, spotkaliśmy się dzisiaj, a potem musiala wracać. Pewnie telefon jej padł, jutro się spotykamy... Okea bd czekać...

Od: Charls💩
Okey, to napisz do niej...

Po tym sms napisałem do Angeli z propozycją Charlsa, ale nadal nie pisała...
Zasnąłem z telefonem, czekając na wiadomość...

* Mama Angeli*

( tak, wiem jakaś nowość xd ~aut.)

Wracałam spokojnie do domu. Szef pozwolił mi wrócić wcześniej. Zrobię niespodziankę Angeli. Obejrzymy jakiś film i zjemy jakieś przekąski... Tak, to dobry pomysł. Pewnie się ucieszy!

Zaparkowałam samochód i zaczęłam wyciągać zakupy z bagażnika. Otworzyłam drzwi i cicho weszłam do domu. Buty Angeli są, czyli pewnie jest na górze. Zaraz do niej pójdę.

Odłożyłam rzeczy do kuchni i zaczęłam je rozpakowywać. Nagle zobaczyłam małą świdcąą ikonkę na szafce ( takie jak są w telefonach, kiedy przychodzą powiadonienia~ aut.)
Podeszłam i zobaczyłam telefon Angeli. Dziwne. Nigdy go tak nie zostawia, zawsze ma go ze sobą. Chciałam go wziąć i jej zanieść, ale moim oczom ukazały się wiadomości od nieznanego numeru. Z przerażeniem czytałam wszystkie sms. Nogi mi się ugieły, kiedy zobaczyłam ostatnią wiadomość. W tym też momencie uslyszałam trzask z pokoju mojej córki. Przestraszona, pobiegłam na górę...

To co tam zobaczyłam zapamiętam do końca życia...











Moi drodzy oto rozdział!

Jak tam koniec roku?
Jaka średnia? Jest pasek?
( taaa chyba na dupie xd)
Nie no, a tak serio to ja mam, a Wy?
Jakieś plany na wakacje?
( A ty co książke piszesz? -.-
A no piszę nawet dwie, i co? ^^)

Taaa wiem powinnam się leczyć...

"Anioł" |L.D| //ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz