*58. Nowa gra*

2.8K 195 22
                                    

*Angela*

A: Leo mam taki pomysł...
L: Słucham...
A: Pamietasz ta "gre" w ktora ze mna grales?

L: To nie była gra... Ja w nią z tobą nie gralem, ja udawałem, że jesteś dla mnie nieważna... Musiałem... Dla ciebie...

A: Tak wiem... Spokojnie...

L: No to o co chodzi?

A: Zagasz teraz ze mna w inna...

L: Jaka?

A: Spoko, łatwa jest... Nie spotkamy się jutro, nie będziemy do siebie pisać, nic, tak jakbyśmy się nie znali...

L: Czemu? Nie chce w to grac... Chcę cię jutro spotkać, przytulić, pocałować..

A: Prosze... Musimy w to zagrać...Ja chce zagrac w nią dla twojego dobra... Tak jak ty mówiłeś, że grałeś dla mojego... Dasz radę...

L: Zależy ci tak na tym?

A: Tak...

L: No dobra, skoro chcesz... Ale robię to tylko dla ciebie...

A: Dziękuję...

L: Kocham cię!

A: Ja ciebie też!

Rozłączył się... Właśnie po raz ostatni gadałam z najlepszym chłopakiem na świecie..
Rzuciłam telefone o ziemię i zaczęłam niemiłosiernie płakać...

***

Zabrałam wszystkie rzeczy i zeszlam do samochodu. Usiadłam zapiełam pas...

- Robię to dla twojego dobra...- odezwała się moja rodzicielka.
- Tak, wiem...- słabo się uśmiechnęłam i włożyłam słuchawki w uszy...

Muszę jeszcze napisać ostatnią wiadomość... Ten telefon będę miała do jutra, więc to ostatnia okazja... Potem zaczynam zupełnie nowe życie...

Do: Charlie💘
Będę tęsknić...

Wyjechałam...
Zostawiłam chłopaka...
Zostawiam przyjaciół...
Zostawiłam dom...
Zostawiłam wszystko...
Zabrałam tylko wspomnienia...
Ale czy one wystarczą?








Siem! Jak Wam się podoba nowy cover? Ja nie mogę przestać się śmiać😂😂😂😂

"Anioł" |L.D| //ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz