MEYDAN

951 144 61
                                    

1.

Tamam tamam.

Her şey olabildiğince normal. Harry ile bir şekilde ev arkadaşı sayılıyoruz ve o .. eve bir arkadaşını getiriyor. Gayet normal.

"Harry hep böyle mi ? "

"Nasıl ?" diye sordum şaşkınlıkla. Mutfaktan sesler geliyordu.

"Her şeyi didik didik ediyor ve ikonik şeylerden nefret ediyor. Hiçbir ortak yanımız yok. Sohbet açamıyoruz bile ama bana daima çok zeki olduğumu söyleyip duruyor. Şey .. acaba ev arkadaşın kafayı mı yedi ? Çünkü bilirsin bu iki kelimenin daha önce hiç şahsıma ithaf edildiğini duymamıştım. Yoksa ben mi kafayı yedim ?"

Sessizlik.

"Aslında düşünüyorum da yan yanayken hiçbir ortak yanımızın olmamasına rağmen hiç susmuyoruz. O beni dinleyerek sohbete dahil oluyor daha çok -"

Sinirle sözünü kestim.

"Susarak sohbete dahil olunmaz."

Omuz silkti ve oturduğu koltukta bacaklarını daha fazla yaydı .

"Evet ama suratı senin gibi iğrenç bir hal almadan beni dinliyorsa bu sohbete dahil olduğu anlamına gelir. "
"Tamam" dedim yenilgiyle.

"Bunu ona sorabilirsin. Belki de çok konuştuğun için zeki olduğunu düşünüyordur. "

"Güzel tahmin ama ben onun takık olduğunu düşünüyorum. Geçen öğlen açık menüde yağlı yemekler olduğu için tüm gün aç kaldı . İnana biliyor musun ? Kağıdın kenarı katlandığı için yazdığım tüm bir sayfayı çöpe attı.. Nesin sen ?Anlaşılmaz .."

Harry elinde ki kupaların olduğu tepsiyle çıka geldiğinde ben telaşlanmıştım ama o çocuk gayet rahattı.

"Yine mi dedikodu yapıyorsun Niall ?" dedi göz ucuyla ona bakarken .

"Hemde ben yan odadayken ?"

Niall gülmeye başladı.

"Zeki olduğumu söylemekten vazgeçiyorsun öyleyse .."

"Hayır bir yenisini ekliyorum ; yüzsüzsünde .."

Niall gülerek kafasını yana yatırdı ve dilini damağına bastırdı.

"Canım benim ! Teşekkürler.."

Tüm gün bu çocuğa katlanmıştık . Pardon ben katlandım çünkü Harry gayet memnun görünüyordu. Sürekli onu dinleyerek bir bana bir ona bakarak gülümsüyordu. Sonunda kalkmak için ayaklandığında - tamam , daha sonralarda kafa olduğunu düşünmüş olabilirim - ısrarla ona gideceği yerde eşlik etmemizi söyledi.
Harry kapıda umutla bana bakıyordu.
"Hadi ahbap " dedi Niall alayla kolunu kapıya yaslarken.

"Bu kadar kasmaya gerek yok ."

" Öyle değil " dedi Harry yanıma yaklaşırken. Elini omzuma yerleştirdi.
"Sadece kalabalıktan hoşlanmıyor ."

Beni koruması o kadar hoşuma gitti ki heyecanla atıldım.

"Eğer istiyorsan gidelim Harold ."

Şaşkınlık ve neşe içerisinde bana baktığında yeşillerinin parladığını gördüm . Lanet olsun , onu mutlu etmek nasıl güzel bir histi öyle ..

"İsterim."

Ve artık kalabalıktan kaçarak kendimi düşünmek için zorlamamaya karar verdim çünkü düşünmekten daha güzel bir şey bulmuştum.

Harry 'i mutlu edecektim.

2.

Niall denen şu çocuk .. Cidden , bazen ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Nasıl bir insan shot ile etrafta ki herkese meydan okurdu ? Ve nasıl bir insan sarhoş olmazdı ?

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin