Parıltılar

1K 151 141
                                    

Pencereden gördüm onu ve dalgın yürüyüşünü . O sırada yeni bir sigara yakıyordum.

Odaya girdiğinde gözlerine baktım. Ne olmuştu randevuda ? Mutlu muydu ? Ne bileyim. Gözlerinden belli olur muydu ?

Hızla tişörtünü çıkartıp penguenli pijamasını aramaya koyuldu. Yani onu aradığından emindim.

"Yıkadım."

Durdu ve bana döndü. Tahminimce bunu garip bulmuştu. Ne yani ben tembel değilim her zaman.

"Um..Pekala "

Yeni bir tişört çıkartırken mırıldandı.

"Uyanmışsın , artık hiç uyuyamazsın."

Anlaşılan o da beni tanımaya başlamıştı. Uykum bölündüğünde uyuyamazdım , evet ama hiç uyumam ıştım ki zaten.

"Yemeğini neden yemedin ? Bu işi benim için yapsan en azından ? Şu haline bak. "

Konuştu mu susmuyordu işte.

"Randevun nasıldı ?"

Eh , susturadabiliyorum böyle. Sigarayı söndürüp yatağa girdim. Sadece duman kokmama rağmen benimle aynı yatağı paylaşıyordu ve bundan nefret etmeme rağmen onunlayken hoşuma gidiyordu.

Yatağa girip pikeyi üzerimize çekti . Sonra başını yastığa koymak yerine kollarını sıkıca bedenime dolayarak başını omzuma yasladı. Kaskatı kesildim. Sikeyim , delirmem için falan mı uğraşıyordu böyle ?

"Olmadı ."

Uh.

"Aslında bunu biliyordum."

"O zaman niye gittin ?" dedim burnuma sürtünen saçlarının kokusunu almamaya çalışarak.Koklasam fark eder miydi ?

"Eğer o kişiyi bulmak istiyorsam bunu yapmak zorundayım dedim kendime ve o üzülürdü . Onunla çıkmak isteyen herkesi reddedederek benimle olmak istediğini söyledi. Ne yapmalıydım ki ?"

Benden , bunun için mi yardım isteyecekti ?

" Olmak zorunda da değil zaten . Bunun için üzülüyor musun yoksa ? "

"Ağladı .."

Kalbim masum bir şeylerle doldu. Parıltılarla . Bana doladığı kollarına sarıldım sıkıca . Gevşediğinden bu sefer gerçekten emindim.

"Üzülme Harry. Sen elinden geleni yaptın . "

Ve sonra tıpkı masallarda ki gibi mışıl mışıl uyudu. Mışılın ne olduğunu bilmiyorum ama o bu kelimenin en güzel tanımı olabilirdi. Mışılı sıkıca sardım.

2.

Harry düşündüğümden de inatçıydı. Bu bir daha olmaz diye düşünüyordum ama sikik İrlanda ' lı arkadaşı onu gaza getirmişti ve önünde "kuyruk halinde ki insanlar" düşüncem resmen somutlaşıyordu.

Çıldırmak üzereydim. O kişiyi bulmak konusunda neden bu kadar ısrarcıydı ?

Niall aptalı onu almaya geldiğinde - agh , artık o kadarda zaman geçirebildiğimiz söylenemez - onun giyinmesini beklediğimiz süre boyunca susmadı.

"Her şeye kusur bulmakta bir numara . " Sigarayı yakışını gördün mü ? Bu olmaz Niall .."

Vay canına benim eleme sistemim.

" Bizi yıllar sonra berjerlerde gazete okurken bir düşünsene Niall . Kahretsin sakalım bile çıkmış . Tamamen boktan. "

Bir süre daha onun eleme sisteminden bahsettiğinde cidden onunda kafayı yediğinde karar kıldım. Ya buna geveze Niall neden olmuştu ya da körle yatan şaşı kalkmıştı. Bilemiyorum.

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin