Kanlı Krizantem

688 54 105
                                    

Duraksarım ..

Ne zaman olaylar bu noktaya gelse durur ve 'lanet olsun güne bunu bekleyerek başlamamıştım '  derim . İşte bu yüzden uzun , çok uzun bir süre güne asla pozitif başlayamamıştım. Öyle ki bana bunu yeniden kazandıran Harry olmuştu.

Her gelenin gittiği gibi , hatırladın mı ?

Hayır , Harry gitmemişti. Gitmemi istemişti ama ben..nereye gidebilirdim ? Zaten bir günümü orada burada geçirmiştim.

Söğüt ağacının altında ki banka çöktüm . Ucuz nefesler alıyordum . Tekrar ucuz ve yorgun hissediyordum. Büyük alaca bir kuşun boğazıma çöktüğünü hissediyordum .

Neden mi ?

Çünkü yalnızlığın terk edilmekten öte bir acı olduğunu öğrendim.

Sanki şu yalnızlık illeti geçmeyen bir leke , pelesenk olmuş bir sıfat gibiydi .

Terk edilseydim , gelecek olanları bekleyebilirdim ama yalnızdım işte.

Çok yalnız hissediyorum.

Ben..daha önce de yalnızdım. Buna alışkın olmam gerekiyordu değil mi ? Ama hayır Louis , sen bu kez bambaşkasın. Zira ben , yeşillerde kaybolmuştum bir kere , onu tatmış , sıcak kucağında soğuğu unutmuştum.

Bu ; yalnızlığın ötesinde bir yalnızlıktı işte

Sanki ben.. Ben..

Kendimden oldum.

Şimdi nereye gideceksin ?

Tuhaftı ki aklıma ilk Zayn gelmişti. Onun ısrarla bana kanka diye seslenişini işitmiş , siyah gözlüklerini uzun kirpiklerine doğru ittiğini hayal etmiştim . Ancak hangi yüzle onu arayacaktım ? Sırrını resmen açık ederek onu yüz üstü bırakmıştım. Hiç arkadaşım yoktu. Telefonumu çıkarıp rehberimde gezintiye çıktım.

Hayır , hayır , hayır...

Çaresizce elimde ki iki numaraya baktım. Birisi Stan , digeriyse Arthur Dansel 'di. Hani şu çiçekçi çocuk.

Aceleyle Stan'i aradım .

"Hey , naber adamım ? "

Sesi telaşlı ve neşeliydi. Bu sese dokunmamam , bu sese sahip insanlardan uzak durmam gerek gibi hissediyordum.

"Nasılsın Stanley ?"

"Bomba gibiyim. Bütün iplerimi kopardım ve staj kutlaması için yamaç paraşütü hayalimi gerçekleştiriyorum. Tanrım Louis ! Senden sonra bakım evine cok yakışıklı biri geldi . Üstelik senin gibi huysuzluk yapmıyor ve benimle vakit geçiriyor . İnanabiliyor musun ? Onun bir Harry ' si olmadığı için bu fırsatı sonuna kadar kullanıyorum dostum-"

"Stan , sanırım kapatmalıyım.Beni çağırıyorlar. Sonuna kadar eğlen , sonuçta yarınlar belli değil , değil mi ? Hoşçakal . "

Louis ' nin Harry 'si

Uzun uzun karşıda ki çeşmenin üzerinde uçan kuşları seyrettim.

Minik bir kuş kondu göğüs kafesime

Susmayı bilmeyen , kanat çırpmaktan yorulmayan

Avucuma alıp sıkıca bastırdım göğüs kafesime

Bırak onu dedi insanlar hep bir ağızdan

Kulaklarımda büyük bir gürültü yankılandı ve irkilerek kendime geldim , yan tarafta ki enstrümanlarını çıkaran arkadaş grubuna baktım ve sonra çaresizce elimde kalan son numarayı çevirdim.

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin