2 ayrı arzu 2 ayrı kanat

1.2K 130 57
                                    

@falliniall    '  a sevgilerle . Medyaya da sevgiler.. 

" Yıllarca bedenlerin neden varolduklarını anlamak için harcadağım zamanlara üzülüyorum çünkü tek bir öpücüğünle neden varolduğumu , neden var olduğunu anladım. Tek bir öpücüğünle , yıllardır temizlenemediğim kirlerimden arındım. Beni yıkadın , öpüşünde hissettiğim sevginle. "

Değişmiştim ve değişiyordum. Olduğum kişiliğin bütün sınırlarını zorlayarak onu güldürmenin ve onunla olmanın yollarını arıyordum. Etrafımda ki nefret edilesi insanlar , sahtekarlar , dönen yalanlar umurumda değildi. Bir düzenin içerisinde olsam bile buna katlanabilecek haldeydim. Harold , fark etmeden dünyada ki en nefret edilesi varlıkları (örn.profesörler) bile silmişti.

"Şimdi sen ve ben aynı bölümde , aynı sınıfta ve hatta aynı grupta mı olacağız ? Aynı etkinliklerde..."

Başımı köşeli koltuğun şişkin derisine yasladım ve sigarayı dudaklarımın arasına aldım.

" Neden bu kadar garipsedin ki ? Zaten aynı evde yaşıyoruz ve um.. aynı yatakta uyuyoruz."

Alayla parlayan gözleri bir süre üzerimde gezindi. Etrafta ki herkesin onu tanıdığını anlamamak aptallık olurdu. Özellikle kızlar onun her an ne yaptığını anlamaya çalışıyorlardı. Bu Harry 'nin umurunda değil gibiydi. Evde nasılsa yine öyleydi. Aynı bakışlar , aynı ışıltı. Sahtekar olmadığını biliyordum . O zaten benden geçer not almıştı.

Benden önce davranarak çakmağa uzandı ve sigaramı yaktı. Hemen sonrasında benim gibi başını koltuğa yaslamıştı.

" Gerçekten okumak mı istiyorsun ?"

Omuz silkerek mırıldanışına karşılık güldüm.Alayla yüzüme baktığından bu yana bunu sormak istediğinin farkındaydım ama garip bir şekilde bundan çekinmişti işte. 

" Hayır tabiki de . Onunla yemek yiyebileceğinin sorun olmayacağını söylerken o yemekte bulunacağımı da söylemek istemiştim."

Utandığında bütün kızlardan güzel olduğu açıktı. Belki de ben onu herkesten ayrı tutmaya kararlıydım. Şayet kalbim beynime bir oyun oynuyor olabilirdi.

" Sen gerçekten kıskanç bir adamsın."

Elini uzatarak yeni çıkan sakallarımı okşadığında gözlerim kapandı. Tamam , belirli bir büyüsü olduğu kalbimin bir oyunu değil gerçeklerdi.

" Böyle olduğumu bilmiyordum."

İtiraf ettiğim şeyi bile fark etmemiştim.

"Dersim bitti , evimize gidelim mi ?"

Sesinde ki derinlik beni ele aldı. İstediğim sadece buydu. Derinlikle birlikte karardığımı ve gel gitlere kapıldığımı hissederek onu hemen onayladım. Bu iş tıpkı tahmin ettiğim gibi sadece arzu değildi , beraberinde acizliği de sürüklüyordu.

Ayağa kalkıp kitaplarını dirseğinin altına alarak önden ilerledi. Arkasından giderken sigarayı parmağımın arasına alarak mutsuz ups çocuğa başımla selam verdim. Haklıydı , ben kıskanç herifin tekiyim.

Kafeden çıkarken Harry kampüsü anlatıyordu ancak tek yaptığım sesini dinlemek ve konuşurken hareket eden dudaklarını izlemekti .

Ah keşke o yanımdayken nerede oluşumun yitirdiği değeri gözleriyle görüp , kalbiyle hissedebilseydi.

2.

"Elbette ki eskilerin oluşturduğu sanat düzeni Adem'in Yaratılışından ve aslan , sfenks  heykellerinden ibaret değildir.  Buna söyleyecek sözüm yok ama demek istiyorum ki bir dönem - örneğin Sheakspeare 'in doğuşu gibi - sanatın bu kadar yükselmesine ve dünyanın gördüğü sanatın doruklarına çıkmasına neden olan ne ?"

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin