İşitmek

220 23 7
                                    

"Harry.."

Yalnızca adını dile getirebildim.
Göğsüm sıkışıyor ve boğazımda yutkunamadığım hislerin ağırlığını hissediyordum. Burnum sızlıyordu sanki .
Bu his unuttuğum bir şeyi hatırlatıyordu.
Evet , bu ağlamak olmalıydı.

Gözlerine bakmak istedim . Belki onun söyleyebileceği bir şeyler vardır diye. Söylemese bile ben okuyabilirdim gözlerinden.

Baktım fakat okuyamadım. Tek düşündüğüm gözlerinin ne kadar güzel olduğuydu. Neden ? Neden onu kaybedecekmiş gibi hissettiriyordu bu duyduklarım..

Anlıyorum . Olayı içimde bir kaosa çevirebiliyordum ve kendime derin bir azap çektirebiliyordum . Bunun sebebini de biliyorum. Anne hayatımın , hislerimin , dile getirmek istediklerimin üzerinde öyle bir söz hakkına sahip olmuştu ki .. Ona bu gücü ben vermiştim . Ben -

Ben ..

Sen ona değer vermişsin Louis , kahretsin.

Değer vermeseydin nasıl üzerinde bu kadar etkiye sahip olabilecekti ki ?
Bunu sen yaptın . Ona güvenmek , bağlanmak , onunla annenin gidişinin açtığı yaraları sarmak istedin . O seni her hayal kırıklığına uğrattığında içten içe tekrar tekrar şans verdin.

Ve şimdi Louis , o aklına geldiğinde hayal kırıklığını hatırlıyorsun , kaybetmekten korkuyorsun. Tıpkı şuan olduğu gibi.
O geldiğinde Harry'i kaybetmekten korkuyorsun. Anne 'in bu güce sahip olduğuna inanıyorsun.

Geç fark ettiğim her şey bir sille gibi suratıma. Korkuyla diz çöktüm. Aglamayı hatırlamıştım ancak bu başarabileceğim anlamına gelmiyordu. Hayır , kahretsin ki ağlayamıyorum.

Halen aciz bir şekilde onu kaybetmekten korkuyordum ve bu yüzden günah çıkarmak ister gibi dile geldim .

"Harry , şimdi bunları söylemeyebilirim evet , bir şeyler uydurabilirim ama yapamam. Sana hiç yalan söylemedim ancak .. sustum ve sakladım . Troy 'un geldiğini sakladığım gibi birçok şeyi sakladım. Sorduğun soruya cevap veremem , bir başkasının sırrını dile getiremem. Ben -"

Başımı kaldıramıyordum ve o ayakta kalmaya devam ediyordu. Gölgesinde sıkışmış gibi hissediyordum. Günahlarımı bağışlaması için dilenir gibiydim.

"Artık her şeyi olduğu gibi söylemek ve bunu üstlenmek istiyorum. Anne -"

Yutkundum.

"Arthur Dansel ile tanıştığım gün okula gelmişti. Troy 'un bana ulaşmak istediğini söyledi. Nedenini bilmiyordu , sadece para karşılığında yerimi sorduğunu söyledi. Eğer senden uzaklaşır ve evimizin anahtarını verirsem ona yerimi söylemeyecekti. Bana onun hayatından çık dedi Harry , bunu nasıl yapacaktım ? Yemin ederim , ona karşı çıktım ve bunu sana anlatarak seni üzmek istemedim çünkü.. Çünkü sen içinden güzel bir sey çıkmayacağını bilerek açmadın onun gönderdiği kutuları .."

Bana yukardan bakma Harry .

"Ben açtım Harry . Özür dilerim ben açtım ve belamı buldum. Yazdığı boktan şeyleri okudum. Seni ondan uzak tutmak istedim. Sen iyi biriydin ve ben onun seni kirletmesinden , seni incitmesinden korktum. Ne haddime değil mi ? "

"Louis-"

"Bekle bitmedi. Duyman gerekenler var . Saklamayacağım demiştim değil mi ?"

"Louis.."

Eğildi ve kollarımdan tutarak beni kaldırdı.

"Hadi seni yıkayalım Louis ."

Yine yapıyordu. Bunları duymamış gibi davranacaktı. O acı veren sözleri bir kez işittiğinde bunun geri dönüşü olmazdı. Unutmak mı ? Hah. O çoktan göğüs kafesine doğru yol almış ve kalbini hedeflemiş olacaktı. O sözleri bir kez duyduğunda çoktan o hasarı almış olacaksın. Unutamazsın , yaşanmamış gibi davranamazsın , üzgünüm çünkü çoktan yaralandın. Şimdi yalnızca o yaraların varlığına zamanla alışabilirsin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin