Sanat

816 112 43
                                    

Hatalar için üzgünüm. Aniden atmak geldi içimden. İyi okumalar.
Tam şuan burada olan  dudkurusu için :)

~*~

"Ben .. Ben dans etmesini bilmiyorum. "

Stella bütün dikkatleri üzerine toplayan o kişiydi fakat ben , bu ortamda insanların göremediği ve tanımadığı muhtemelen tek kişiydim.

Stella 'nın elini bıraktım.

"Yapamam. Bunu daha fazla sürdürmeyeceğim. Gerçekleri biliyorsun. "

Sarı saçlarını gülümseyerek yana atan Stella 'dan uzaklaştım. Herkes onun dans etmesini ve alımlı hareketlerini izlemeyi umuyor gibiydi. Alımlıydı fakat zarlarını hep alan dışına atanlar kendilerini belli ederdi değil mi ? Stella belli etmiyordu işte. Aslında olduğu kişiyi kimseye göstermediği açıktı. Dilini beyaz dişlerine bastırdı.

" Louis "

Yapmam gereken bir şeyi söyler gibi ismimi vurgulaması sinirimi bozmuştu ama onu üzmek istemiyorum çünkü bunca zaman boyunca Harry 'e değer vermiş , onu korumuştu. Sadece bu da değil. O etrafında dolanan onlarca insandan kaçıyordu.

"Bilmiyorum tamam mı ? Hiçbir şey bilmiyorum. En azından böylece kaçıp gitmeyebilirsin !"

Kısık sesiyle vurguladığı her sözcük beni delirtti.

" Nedenler önemlidir Stella . Kaçmaktan daha önemli olan şey bu ; neden kaçtığın.."

Arkamı döndüm bir şey demesine izin vermemeye çalışarak. Harry . Harry.

" İnsanlardan kaçıyorsun , benden değil ."

Haklıydı belki ama yüzümü ona dönecek cesaretim yoktu. Kendime bunu söyleyecek cesaretimde yoktu. Hayır diyebilirdim ona.

"İnsanlar kaçtı ve ben onları durdurmaya çalışmadım. Söyle Stella hatalı mıyım ?" diyebilirdim.

"Kaçsan bile her yerde göreceksin beni , bizi . "

Ben göreceğim , onlar kör olacaklar.

" İnsanlar sana dokunacak . Tenine ... "

Elini omzuma koyarak sıktı. Her hangi bir dokunuş değildi bu . Beni korkutan , ürküten. Harry hiç böyle dokunmamıştı bana . Onun elleri dokunduğu her yerde geçmişi siler ve o boşluğa limon çiçekleri bırakırdı.

Karanlığı bir boşluğa sığdırmaya çalışmazdı.

"Ruhuna . Onları seveceksin. Bundan kaçamazsın."

Elini ittim . Artık onu üzmek umrumda değildi.

" Bana acı çektirmeye çalışıyorsun " dedim sessizce. Aramızda kalacaktı. Zarlar artık sadece aramızdaydı.

"İnsanlar kendi zaaflarını iyi tanırlar Stella . Sen zaafını iyi biliyorsun . İnsanlardan kaçan ben değilim. Ben sadece onların gidişlerini durdurmadım fakat sen kaçtın. İkimizin arasında ki fark ; bu . Kaçtığımı söyleme çünkü -"

"Çünkü ne ?"

"Sanat ruhların sevişmesidir ."

Gözleri gözlerimde gezindi. Sessizlik buradayım diyordu. Acıtmıştı içimi. Kabul edeceğim ki öyleydi. Değmemesi gerek bir yere değmişti. Gördüğümü söylemek istememiştim . Herkes kaldıramıyordu bunu.

O da kabul etmeliydi benim kabul ettiğim gibi . Ben insanların bedenini değil ruhunu görüyorum. Kabul etmeliler , herkes bu yüzden kaçıyordu benden . Anne bu yüzden kaçmıştı. Tanımadığım babam bu yüzden kaçmıştı. Aciz Lorne bu yüzden kaçmıştı.

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin