Bin Kalp

772 102 21
                                    

"Neden gülüyorsun gerizekalı ?"

Sinirle başımı kaldırıp Harry 'nin koca ağzına baktım.

"Çünkü o Mokoko değil Louis ."

Harry sinir bozucu bir şekilde gülmeye devam ederken ayağımla bacağını sertçe dürttüm. Pek dürtmek denemezdi. Fakat ah , evet . Bu canını zerre yakmamıştı.

"Mokoko ! Aman Tanrım Mokoko !"

"Ne kadarda komik "

Eğer çıplak göğsünde yüz üstü uzanmıyor olsaydım , kesinlikle çoktan gitmiştim.

"Ben kendim çalışırım , ver ."

Elinde ki kağıt parçasına uzanacakken elini geri çekti ve boşta kalan eliyle belimi sıkıca sararak kendine bastırdı.

"Kızdın mı yoksa ?"

Kaşlarımı çatarak gözlerimi gözlerine diktiğimde dudaklarını birbirine bastırdı ama aniden tekrar gülmeye başladığında derin bir nefes aldım.
Tamam , gülecekse ve ben bu manzarayı izleyeceksem pek sorun olmazdı.

Başımı eğerek göğsüne ve kelebeğe baktım.

"Kızmak mı ? Hah "

"Hadi oradan "

Kaşlarımı tekrar çattığımda parmağıyla iki kaşımın arasını ittirdi. Bacaklarımı iki yana açarak gövdesine ağırlığımı verdim.

" Of çalışmayacağım , yoruldum."

Harry dudaklarını birbirine bastırarak yaramaz bir ifadeyle yüzüme baktı.

"Sen bilirsin" dedi not kağıdını kenara koyarak.

"Mükemmel ötesi notlarımla ilgilenmek istemezsen anlarım. Ah , haberin var mı , ikinci döneme geçiş sınavına Eliott 'ta girecekmiş."

Aniden irkildim.

"Ne ?"

Harry ile aynı amfide olmak için bir yerlerimi zorlayarak çalıştığım sanat tarihi sınavına  girecekti ?!

Bunu beynimde tekrar tekrar süzgeçten geçirdim.

Hızla ve hırsla kağıdı alırken Harry ellerini bacaklarıma sarmıştı.

"Harry hemen bana taktik ver güzelim."

" Ne taktiği ?"

Kıkırdadığını işittiğimde başımı kaldırıp ışıldayan yeşil gözlerine diktim gözlerimi.

" Sınav taktiği diyorum. Buldum ! Niall sınava kadar Eliott 'ı oyalar ve böylece ikinci döneme geçiş yapamaz ve bil bakalım kim geçiş yapabilir ?"

Kaşlarını kaldırdı.

"Tabiki çalışkan ve okulsever Louis . Ya da dur , dur evet . Niall ona sahte sınav soruları verir ve böylece başka bir konuya çalışır. İkimizde onun ne kadar mal olduğunu biliyoruz değil mi ? Bence Niall bunu sana borçlu . Hem sana borçlu olmasa bile bunu yapar. "

"Lou -"

"Ya da beni devamlı çalıştırırsın ve en yüksek puanı ben alırım.Oldukça şerefli bir yöntem . Evet !"

Heyecanla üzerinde zıpladığımda Harry dudağını ısırarak parmaklarını sıkıca dizlerime doladı.

"Bebeğim.."

Oh .

"Kıskanç herifin tekisin bunu biliyorsun değil mi ?"

Kıs kıs gülerken beni izledi. Gözleri yüzümde ve elimde ki kağıtta gezindikten hemen sonra kağıdı iki parmağıyla nazikçe çekti ve hafif tebessümüyle gamzesi daha da canlandı.

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin