Zayn yine zorla uyandığı ve kendine kahvaltı hazırlamak için mutfağa inip masada uyuyakaldığı bir günde geceden beri beklediği o telefonu sonunda almıştı. Sandalyeden nasıl atladığını , kelimeleri kafasında nasıl toplamaya çalıştığını ya da bunun dışında birçok şeyi hatırlamıyordu. Ne yapmalıydı ? Ne diyecekti ?
Bu çok saçma.
Fakat telefonu açmamak söz konusu bile olamazdı bu yüzden masaya uzandı ve telefonu kulağına götürdü.
"Merhaba" dedi ince bir ses .
"Bay Payne 'i aradınız . Kim olduğunuzu öğrenebilir miyim ?"
"Sende kimsin ?" dedi Zayn aniden . Hatta kısa bir süre sessizlik oluştu.
"Bana Liam 'ı verir misin ?" dedi gergin ve asabi bir tonla.
"Asıl siz kimsiniz ?" dedi yine aynı kadın.
"Bay Payne 'in iş numarasını nereden buldunuz ? O bu numarayı sadece ortaklarıyla iletişimde kalmak için kullanır . Bir ortak olmadığınıza göre kim olduğunuzu öğrenebilir miyim ?"
Lanet olsun. Louis , Harry 'nin telefonunu karıştırmış ve sadece bu numarayı mı bulmuştu. Kılavuzu kimdi ki ne bekliyordu ?
" Pekala . Sadece .. ona leylağın aradığını iletir misiniz ?"
"Elbette not alıyorum. Soyadınız neydi ?"
Ve Zayn telefonu kapattı.
Kahretsin , nasıl da heyecanlanmıştı.
Kendine bir kahve koydu ve uzun uzun buzdolabına baktı. Günlerdir bir şey yemiyordu ve yemekte istemiyordu. Okula pek uğramıyor ve davetlere katılmıyordu. Stella ısrarla onu grup toplantılarına çağırıyordu fakat hala anlamadığı bir şey vardı.
Zayn Eliott ' tan kaçıyordu.
Zira onun ' bana döneceğine eminim ' bakışlarını ve ardından bir kızı kucağına çekişine zerre meraklı değildi. Üstelik bu adam medeniyet sahibiydi yahu ve entel şeyleri severdi. Davetinde kucağında birisiyle yiyişmesini izlemek istemiyordu.
Pekala , sadece kaçıyordu işte.Buzdolabını kapattı ve kahvesine uzandı ancak aniden telefonunun sesini işitti.
Neden heyecanlanıyor ve batıracağını düşünüyordu ki ?Telefonu açtı ve bekledi.
"Leylak ?"
Zayn ayak uçlarını izledi ve ardından gözkapaklarını kapatarak derin bir nefes aldı.
Leylak ?
"Sensin değil mi ? "
Ardından kıkırdadı.
"Numaramı istediğini bilseydim verirdim güzelim . Oh , yoksa beni iş için mi aradın ?"
Zayn aniden telefonu kapatmak istedi .
"Çiçeklerime dokundun " diyebildi sadece.
"Hayır , hayır Zayn. Sadece onların yalnız kalmasını istemedim. Onlara bir bak . Şimdi onlarla birlikte büyüyen siyah güllerde olacak. "
Sessizlik..
Liam boğazını temizledi.
"Yoksa ben gelmeden .. onları koparttın mı ? Leylak , bunu yaptın mı ? "
Zayn şiiri içinden tekrarlarken buldu kendini.
" Her ütopyanın altında bir distopya yatar .
Her cennetin altında bir cehennem var.
Leylakların arasında siyah güller açar
Ancak koparırsan onları
Kan ağlar aşık gibi
Aşık gibi şerefli ölmeleri için
Sadece , sadece bekle gelişimi ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarette and Ring | ls.
Fanfiction" Uzun sigaraları severim. " " Yüzükleri severim ." " Sana sigara alabilirim . " " Sana yüzük alabilirim. " " Sadece yanımda da kalabilirsin ? " " Kalırsam bana sigara alacağına söz verebilir misin ? "