Tow'rs - The Kitchen : @mycroftiana için.
Sabah uyandığımda Harry başımda öylece gülümsüyordu. Uyandığım en güzel sabahın bu olduğunu söyleyebilirim. O kadar enerjiktim ki onu güldürmek için bütün günümü harcamayı planladım. Saçları darmadağın halde başının üzerinde toplanmıştı. Eli boynunda ki gümüş kolyede dolanıp duruyordu.
Dün gece o uyurken boynuna takmakla iyi yaptığımı biliyordum.
"Günaydın !"
Neşeyle üzerime atlarken kahkahalarımı serbest bıraktım ve o bundan gurur duyarak bunu sürdürdü.
"Hey , beni eziyorsun !"
"Üzgünüm minik ."
"Ne ? Şimdide kalbimi kırdın."
Omuzlarından tutarak onu geri çektim ve yeşil gözlerine baktım. Perdeyi çekmiş olsa da güneş yoktu ve bu beni daha da mutlu etmişti. Artık dünyayı o kadar da patlatmak istemiyordum.
"Seni öpmem yeterli olur mu ?"
İşaret parmağını ukala bir tavırla sallarken gülümsedim. Elbette ki bu hoşuma giderdi. Başımı aşağı yukarı sallarken hızla dudaklarını dudaklarıma bastırdı ancak aynı hızla geri çekildi. Sert fakat kısa bir öpücük bahşetmişti bana.
"Hile !"
Alayla güldü ve beni duymazlıktan gelerek tekrar üzerimde tepinmeye başladı.
"Günaydın ! Günaydın ! Günaydın !"
"Hey yavaşla biraz güzelim."
Aniden durdu ve başını kaldırdı.
"Ne dedin ?"
Yeşil gözlerini kocaman açtığında içten içe kıkırdıyordum. Evet , bu da diğerleri gibi beklenmedikti.
Ay sembollü kolyeyi sıkıca tuttu ve tavana baktı.
"Tanrım ! Önce bana nereden çıktığını bilmediğim bir kolye veriyorsun ve şimdi de güzelim diyorsun. Lütfen geçici bir virüse yakalandığını söyleme."
"Ne virüsü ?"
Ciddi bir sır verecek gibi kulağıma eğildiğinde heyecanlanmıştım.
"Kolejde ki kızlar anlattı. Eğer bir erkek bir anda seninle yakın oluyorsa bu yakınlığın altında bir bit yeniği olurmuş."
"Ne ?"
Alayla gülerken Harry gayet ciddi bir şekilde boyun girintimden ayrıldı.
"İnanmıyor musun ? Bu doğru Louis ! Erkekler terk edildiğinde başka birisiyle bu boşluğu doldurmaya meraklıdırlar çünkü bunu gurur meselesi haline getirirler."
"Virüslü olduğumu mu düşünüyorsun ?"
Onu yakasından tutarak altıma çektim.
"Ben daha önce hiç kimseyle ilişkiye girmedim ki o boşluğu seninle doldurabileyim ? "
"Gerçekten mi ?"
Yeşil gözleri bir zümrüt gibi ışıldarken adeta vazifemi yerine getiren bir asker gibi gururluydum. Onu mutlu etmek bundan sonra ki tek işim gibiydi. Yastığıma dökülen buklelerini okşayarak gülümsedim.
"Elbette ki öyle. Sana söyledim ya , kimseden hoşlanmıyorum."
Başını yana eğdi.
"Ben hariç değil mi ? Ben hariç , özellikle kızlardan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarette and Ring | ls.
Fanfiction" Uzun sigaraları severim. " " Yüzükleri severim ." " Sana sigara alabilirim . " " Sana yüzük alabilirim. " " Sadece yanımda da kalabilirsin ? " " Kalırsam bana sigara alacağına söz verebilir misin ? "