Home

460 61 25
                                    

Medya ile birlikte okumanızı tavsiye ederim.

Zaaflarınız sizi hayata bağlar
ve hayat size umut verir.

Bir gün hayata bu kadar yakından tanık olacağıma inanmazdım fakat şimdi dudaklarımın ucundaydı ve onu hissedebiliyordum ; narin , kırılgan , özgür ve enfes .

Düşündüm ki doyumsuz olduğunuz anda hayatın tadına vardığınızı anlarsınız.

Onu bu tatlı uykusunda öpmek .. şâirane.

Derin bir nefes almak için geri çekilecekken aniden yanağının üzerinde ki elim sıkıca sarıldı , irkildim ve sonra kendimi onun elleri arasında buldum. Öylesine tatlı bir heyecanla dudaklarıma tutundu ki bu bende ki samanı alevlendiren şey oldu . Onunla bir küvette , dudaklarımla dans ediyordum.
Nefes almak için geri çekildiğimizde gözlerinin kapalı olduğunu gördüm ve elmacık kemiğini , çukurunu yavaşça okşadım. Kirpikleri ıslaktı , bukleleri nemli. Çiçeklerin kokusu her yerdeydi ve sonra gözlerini açtı. Parlak iki zümrüt , gözleri dahil nemli .

Ondan gizli bir işaret bekliyordum ya da bir davet fakat o yine beni şaşırttı. Muhtemelen bütün cesaretini kullanarak - son geceden bu yana - beni bütün gücüyle küvete çekti ve lanet olsun suyun soğukluğu bile beni serinletemiyordu.

Bir keresinde bir deli bana demişti ki ;   insanlar seni kandırıyor . Cennette cehennem de zaten bu dünya da . Belki de onları çoktan tattın.

Peki öyleyse öldüğümüzde ne olacak demiştim . O da ellerini yukarıya kaldırmış ve 'burada ki sınavı geçmiş ve yeterli görülmüşsen bir üst levele çıkarsın ve sonra bir üst levele daha . Tam yedi kat olduğunu biliyor muydun ? '

Evet . Belki de bu gerçekten doğruydu ve Harry hayatımda olduğu sürece cenneti de cehennemi de tadacaktım.  Parmak uçlarımı elmacık kemiklerinde bir tüy misali gezdirdim ve kirpiklerini izledim.

'' Erdemlerin sonsuzdur, varlığın gür ve kutlu:

   Sana ermek zaferdir, sensizlik umut dolu.   ''

Dudakları öyle güzel kıvrıldı ki onu öpmek istedim fakat büyülenmiştim . Gözlerini kapattı . 

'' Yapma '' diyebildim. 

'' Shakespeare o gözlere nasıl övgüler yağdırmışsa , kendi gözlerini her kapattığında o gözleri görmüşse .. bende o kadar çok seviyorum yeşillerini . ''

Ve sonra beni hızla öptü , tutkuyla , dayanılmaz bir arzuyla . Dudaklarını , ustaca kullandığı dilini hissettim. Oysa ben insanların dokunuşlarından kaçan tecrübesizin biriydim fakat o bu akranlık yolda gözlerimin feri oluyordu evet , evet bu . Yolumu seçebiliyordum . Ellerini tişörtümün uçlarında hissettiğimde nefesini kulağımda hissettim. 

'' Zaferi arzular her zerrem , ruhum ve bedenim .  O ise kendinden bihaber .''

Derin bir arzuyla - belki de şehvetti - sarsıldım .

Bu da ne demekti ?   Beni arzuluyorsa , kendimden bihaber miydim ? 

'' Bilmem gerekenleri dile getir öyleyse , belki de bu zaferi daha tatlı kılar.''

'' Seni övmek mi , asla . ''

Kucağından ne ara altına geçiş yaptığımdan habersiz ışıl ışıl gözlerine far görmüş tavşan gibi bakıyordum sanırım . Ne oluyordu bana ? Biraz lanet olası erkekliğimi gösteremez miydim ? Fakat sadece bu heykeltraşın bu kili şekillendirmesini bekliyordum . 

'' Ssh ''dedi parmaklarını kızarmış dudaklarına bastırarak . 

'' Kimseler duymamalı güzelliği , onlar ancak görenleri sever ..bense körüm.''

Shakespeare 'in sözünü kendine çevirdiğinde heyecanla kahkaha attım. Sesim küvette ve sonra banyoda dalga dalga yayıldı . Ardından utançla elimi yüzüme bastırdım , lanet olsun . Gülümsemesi büyüdü , büyüdü ve beyaz dişleri ortaya çıktı . Saçları yüzüme dökülüyordu . Bana üstten bakması hiç iyi olmamıştı .

'' Keşke her daim bu gülüşün yankılansa kulaklarımda Louis .'' 

Louis .. 

'' Neden bu kadar güldün ? ''

Ellerimi boynuna dolayıp  yükseldim , her türlü .

'' Hep böyle bir sevgilim olsun istemiştim . ''

Kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı .

'' Nasıl ? ''

'' Shakespeare ' den alıntılar yapan . ''

Kıkırdırdadı. 

'' Biliyor musun ? .. Ben aslında aseksüel olduğunu ve bunun hakkında hiç düşünmediğini düşünmüştüm . ''

'' Ne ?''

Yine güldüm.

'' Seninle aynı ortamda bir kere kalan hiç kimse aseksüel olduğunu düşünmez '' dedim. 

'' Ve bu beni delirtiyor .''

'' Louis , beni de bazı şeyler delirtiyor .''

Bana ihtiyacı vardı.

Aniden bedenini bana yasladığında soluğum kesildi ve dedim ki evet bu zaferi ona vermeliyim . Küvette ya da yatak odamızda , fark etmeyecek . Onunla bu izbe eve hayat veriyordum . Seviştiğimiz her yeniden doğuyordu ve seslerimiz onun sesi , gördüğümüz renkler onun rengi oluyordu. Biz buradaydık , biz evdeydik . 

Mazi ayakkabımın içinde kalan bir çakıl taşıdır .

Sadece bu kadar Edgar , değil mi ? 

Bütün kusurlarımı ona sundum ve o bütün ışığını . Bu sevginin bir geri dönüşü olmayacağını biliyordum fakat şimdi bu sevginin her yerime kazındığını hissediyordum .

Aşikar bir tabloydu bu , çırılçıplak onun kolları arasında uzanırken ve acılarımız , kokularımız birbirine karışmışken , evimdeydim .

Aşikar bir tabloydu bu ve adı Ev ' di.  

-

Hi , neden artık hiç eleştirmediğinizi  merak ettiğimi üzülerek itiraf ediyorum.

Sevgiler x.

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin