Tehlike

888 107 68
                                    

" Bak sana oldukça sinir bozucu bir şey söyleyeceğim. "

Evimde rahatça gezinebilen , kendine bir kahve hazırlayan (yine benim evimde ) ve salonda ki konsolun en alt çekmecesinde ki dergilerin arasından birisini seçerek (spor) sonunda karşıma oturan o kişi , bilindiği gibi Niall Horan 'dı. Bilindiği gibi diyorum çünkü bu potansiyele sahip olan tek kişi oydu .

" Gerçekten mi ? Bana bir şey mi söyleyeceksin ? Sen ? "

Ve evet mübalağa konusunda oldukça uzmandı.

" Evet , dinle. Sabah kalktığında sevgilinin çıplak bedenine yapışmış bir şekilde kalkıyorsun ve -"

"Dur , kahretsin. Evet bunu dinlemek gerçekten sinir bozucu." 

" Elbette ki sana seks hayatımızdan falan bahsedecek değilim. Tabi buradan bakınca insanların seks hayatına gayette meraklı olan biri gibi duruyorsun ama her neyse . "

Yüzü garip bir ifade aldı ama alınmadığı bir gerçekti. Her halde ona fakir desem daha çok alınırdı çünkü her yanı para kokuyordu çocuğun. Evet , zengindi anlayacağınız ancak bundan kaynaklı bir küstahlığını görmüş değildim.

"Ama ne yazık ki cidden merak etmiyorum. Özellikle kimseyi kesmeyen Harry 'nin ve aseksüel , psikopat , artı sıkıcı olduğuna karar verdiğim seninle olan seks hayatını."

"Zaten sadece Harryseksüelim ve sakinleş . Hem sana bundan daha sinir bozucu bir şey söyleyecektim. İşte güne bu şekilde tam da istediğin gibi başlıyorsun. Düşün , sonra gün böyle devam edecek sanıyorsun ,umutlanıyorsun falan . Sevgilinle harika bir gün geçirebilirsin ancak sonra kapı çalıyor ve tipik , sarı , ahmak arkadaşın kendi evi gibi evine girip öylece seninle muhabbet etmek istediğini söylüyor. "

"Aman Tanrım -"

"Dur , bitmedi. Bu da yetmezmiş gibi sevgilin -sanki gelen kişi en yakın arkadaşı değilmiş gibi - tiyatro üzerine bir makale yazması gerektiğini söyleyerek odasına çekiliyor. Bunu söylüyorum çünkü yine umut ederek mübalağada iyi olduğun kadar empatide de iyisindir diye düşünüyorum."

Niall sakin ve oldukça kibar bir şekilde fincanını iki parmağıyla tutarak bir yudum aldı. Anlıyordunuz , cidden beni takmadığını anlayabiliyordum.

" Düşündüm de sen konuşmadığında,  yani sessiz olduğun zamanlarda daha az itici oluyormuşsun. Hakikaten benim tatlı Harold 'ım sana nasıl katlanıyor ? "

Sıkın bir şekilde "Tanrı bilir " dedim. Öyle ki benimde bu konuda bir bok bildiğim söylenemezdi.

"Bence bu benim Harry 'min sabrıyla ilgili olmalı. Sana katlanabildiyse bana da katlanıyor olmalı değil mi ?"

Niall saatine baktıktan sonra başını kaldırdı.

"Ne diyordun ?"

Sikik herif.

"Kısaca demek istediğim neden benimle sohbet etmek istediğin ?"

"Evet , sonunda normal bir konuya girebileceğiz. Duydum ki - Harry'den - bir haftadır sana ders çalıştırdığı halde hala sınav için hazır değilmişsin."

"Buraya sınav stresimi körüklemeye mi geldin ? "

"Hayır . Sadece ders çalışmaya çalışmanın sana bir faydası olmayacağını söyleyecektim. Üstelik Harry ile sadece ders çalıştığınız konusunda bile şüpheliyim."

"Buradan anlıyoruz ki sen gerçekten seks hayatımıza ilgi duyuyorsun."

"Siktir git Louis ."

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin