Siyah Gül

498 60 33
                                    

'' Sevdin mi ? ''

İrkilerek aniden Harry'e döndüm.

'' Neyi ? ''

Kaşlarını hafiften çatarak şüpheli bir şekilde az önce baktığım yöne döndü.

'' Vazolar Louis... Vazo.''

'' Ah ! '' dedim çabucak toparlanarak ve tebessüm ederek.

'' El emeği gibi duruyorlar. ''

'' Zaten öyle Louis '' dedi gözlerini devirerek.

'' Onları Zayn kendi 'elleriyle' boyadı. ''

'' Sorun ne ? '' dedim ona yaklaşarak. Vay canına . Bu garip imalı cümlede neydi ?

'' Sorun mu ? Bir sorun olduğunu fark edemeyecek kadar dalgın olduğunu düşünüyordum. Bunu benim sana sormam gerekirdi değil mi ? Sorun ne Louis ? Benim yüzümden buraya gelmek zorunda mı hissediyordun ? ''

'' Ne ? ''

Aniden gülmeye başladım.

'' Tanrım .. Hayır Harry . Sadece kalabalığa çok fazla alışkın değilim . Biraz dalgınım o kadar. Üzgünüm. ''

Ayağa kalkarak üzerimi düzelttim.

''Bir sigara içip geleceğim.''

'' Burada içebilirsin ? Tıpkı Zayn gibi .''

Ayaklarını televizyon sehpasına uzatarak tıpkı benim gibi dalgın dalgın esrarını tüttüren Zayn ' e ve yanında ki bir diğer esrar sevdalısı kıza baktım. Stella kesinlikle beni şaşırtıyordu. Yine o bebek mavisi garip elbiselerinden birini giymişti.

'' Hava alacağım sadece . Biraz kendime gelsem iyi olacak , değil mi ? ''

Elimi yanağında gezdirerek burnumu saçlarına yasladım ve derin bir nefes çektim.

Yalan.

Zaten içime çekmem gereken nefes buydu.

Yine de bahçeye çıkarak rüzgarı hissedecek ve leylakları izleyecektim. Düşünmeliydim. Tam oradan çıkarken Liam 'ın arkamdan geldiğini gördüm. İki bira şişesini açarak peşime düştü. Leylakların önünde durduğumda o da artık yanımdaydı. Kahverengi gözlerini bana dikerek birayı uzattı . Bir sigara yakarak elindekini reddettim. Ona yaklaşmak , söyleceklerini duymak istemiyordum. Bana , sanki beni her an yoldan çıkaracak ve aklımı şüpheyle dolduracak bir iblis gibi geliyordu. Bencillik yapmama neden olacaktı.

Biliyorum.

Beni ikna etmesinden korkuyordum. Harry ve benim için Zayn'i feda etmekten korkuyordum.

Çok acı. Ben ne zamandır birilerini düşünmeye başlamıştım ?

Öncesinde Harry 'i düşünmekten korkuyordun ve şimdi de Zayn'i mi ?

Liam uzattığı birayı almayınca bozulur gibi bir ifade takınarak benim gibi leylakları izledi.

'' Bana hiçbir şey söylemedin 0. ''

Sessizliği bozarak sinirle ona döndüm.

'' Sana düşünmem gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum . ''

'' Kaç saattir buradayız Louis ve aptal aptal içmekten öteye gitmedik. Düşünmek için yeterince vaktin olduğunu düşünüyorum . Ayrıca - ''

Gözlerini kısarak öne doğru bir adım attı.

'' Seni tanıdığım kadarıyla birilerini - birileri bir yana - Zayn'i önemseyecek türden biri değilsin. Neden üzerinde bu kadar çok düşünüyorsun ? ''

 Cigarette and Ring  | ls.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin