İnsanların arasından sıyrılıp eve girdim. Uzun bir merdiveni ve yine uzun bir koridoru vardı. İç güdülerim Harry 'nin yukarıda olduğunu söylüyordu ve evet merdivenleri çıktığımda loş ışığı görerek onu takip ettim. Harry oradaydı. Pencerenin önünde , omzunu perdeye yaslamış ve elleriyle omuzlarındaki ceketimi sıkıca tutuyordu. Ses çıkartmamaya özen gösterdim. Ah sevdiğim. Sevgilim.
Benim gibi duygusuz , yalın bir adamı böylesine renklendiren sihrini iliklerimde hissettiğim yeşil peri.Yeşil peri.
Dozunu kaçırdığım anda ölüme sürükleyeceksin beni. Güzelliğin yakıcı. Anne , hiç bir şeyi bu kadar korumak ve sahiplenmek istediğimi hatırlamıyorum.
Korkuyorum.
Korkma.
Ona uzanıp ellerimi beline sardım. Derin bir nefes aldı ve sırtını göğsüme yasladı.
"Bende.." dedi fısıldayarak. Kelimeleri toparlamaya çalışır gibi.
"Ne zamana kadar arkamda bekleyeceğini düşünüyordum."
Utançla dudağımı dişledim.Ellerini ellerimin üzerinde gezdirdi. Parmak boğumlarımda , eklemlerimde. Yüzümü sırtına yasladım ve derin bir nefes aldım ancak ceketim ve onun kıyafetleri lanet bir engeldi.
Ellerimi kasıklarında , defnelerinin olduğunu tahmin ettiğim yerde gezdirerek onu kendime daha fazla bastırdım.
"Seni soymak istiyorum" dedim tüm dürüstlüğümle .
"Kokunu seviyorum . Dışarıdayken onu parfümünle gizlemeni ve sadece bana özel kalmasını da."
Başını geriye yasladı. Saçları elmacık kemiklerime sürtündü , beni gülümsetti .
Eli kasıklarındaki elimi tuttu sıkıca ve yavaşça kırmızı gömleğinden içeri süzüldü.
"İstediğini yapabilirsin."
Bu cümle tüylerimi ürpertti. Aklımı kaybettim sanki . Bu benim için fazla bir cümleydi. Özgürlüğü kullanmasını bilen adamlar için aşırıydı bu cümle .
Oysa benim için özgürlüğümü yalnızca o sınırlandırabilirdi.
"Eğer sen istiyorsan her şeyi yapabilirim. "
Ellerim sıcak teninde , dudaklarım saçlarında gezindi. Başını yavaşça arkaya döndürdü ve o aydınlığı gördüm.
Tıpkı ay gibi parlıyordu zümrüt gözleri. Karanlığı nasıl böyle alt edebilir diye düşündüm. Yoksa benim gözlerimde mi ona bakarken böyle parlıyordu ? Bu ışıltının nedeni birbirimiz miydik ?
Geri çekildi .
Gözlerini gözlerimden ayırmadan ceketi yere bıraktı. Tebessüm ettiğimin farkında dahi değildim ardındaki perdeye uzanıp örtene kadar . Bahçede Eliott ve Zayn 'i yan yana görmüştüm fakat siktir ettim.
Hiçbir an , hiçbir şey şu andan daha önemli değildi.
Harry sarhoş muydu ?
Ona döndüm ve beni öylece beklediğini gördüm.
"Harry - "
"Sarhoş değilsin değil mi ? Sarhoş olacak kadar çok içtin mi ? "
Gülerek başını iki yana salladı.
"Sadece çok fazla gülmek istiyorum , bu kadar. Çok mutluyum Louis , çok ."
Kalçasını arkasında ki komodine yasladı ve gülmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarette and Ring | ls.
Hayran Kurgu" Uzun sigaraları severim. " " Yüzükleri severim ." " Sana sigara alabilirim . " " Sana yüzük alabilirim. " " Sadece yanımda da kalabilirsin ? " " Kalırsam bana sigara alacağına söz verebilir misin ? "