Sanırım bende , hoş bir hediyeye karşılık vermek istedim ; senin için HarrFly
Multimedia ; Moby - Like a motherless child 🖤
Bana Leylak demeni istiyorum.
Liam kurulan bu cümlenin ardından herşeyin yolunda gideceğini sanmıştı ; en azından umut ediyordu. Ancak lanet asansörden indikten ve
"Aç olduğunu düşünüyorum. Burada bildiğim harika bir yer var " demesiyle Zayn eski asabi haline dönmüş ve tok bir sesle istemediğini dile getirmişti."O zaman seni başka bir yere götüreceğim."
"Hayır."
"Tatlı ?"
"Hayır."
"Pekala kahve içmeliyiz."
"Hayır."
"Ama-"
"Yemeğimi de , tatlımı da ve ah , kahvemi de otelde yiyip , içeceğim. Şimdi en yakın yerde oturmak istiyorum. "
Ne ?
Liam aniden kaşlarını çattı ve gerildi. Zayn kasılan kol kaslarından ve şişen göğsünden açıkça bunu sezebiliyordu. Gözlüklerini hafifçe yukarı itti ve bakışlarını kaçırdı.
"Otelde kalmayacağını söyledim."
"Neye dayanarak ?! "
Aniden sorulan bu soru üzerine Liam duraksadı. Bu soruya ne cevap verebileceğini kestiremiyordu ama emin olduğu tek şey bunun olmasına asla izin vermeyeceğiydi. Yüksek binanın önünde , insanlar etraflarından dolanırken Liam aniden Zayn 'in bileğini kavradı ve çekiştirdi.
"Sen ne - ne yaptığını sanıyorsun ? Liam , bırakır mısın ? Lanet olsun Liam kes şunu. "
Şirketin otogarına girdiklerinde takım elbiseli bir adam diğerlerinden açıkça sıyrılan arabanın kapısını açtı.
Bu tapılası şey Buick miydi ?
Zayn aniden kendini o tapılası arabanın içinde buldu ama hiçte iyi hissetmiyordu.
"Nereye efendim ?"
"Gerek yok Ross , tek gideceğim."
"Ama efendim Desmond -"
"Ross . "
Adam geri çekildiğinde Liam arabaya bindi ve kemerini taktı. Aynı şeyi Zayn 'in de yapmasını beklemişti ama yapması gerekenlerin aksini yapmakta ısrarcı görünüyordu. Onun kemerine uzandı ve -
Leylak.
Istemsizce gözleri kapandı ve o gece dans ederken burnuna dolan kokuyu ciğerlerine çekti.
Liam onun hakkında ne düşünmesi gerektiğini biliyordu ve ona bunu öğreten mantığı değildi.
"Ben yapabiliyorum."
"Öyleyse beni yorma."
Zayn gözlerini devirerek kemerini taktı.
"Nereye gidiyorsun ?"
"Gidiyoruz . Güzel bir yere .. ve orada otel odasında içebileceğinden daha güzel bir kahve içeceksin çünkü ben yanında olacağım."
Güzel , büyük bir gülümseme Liam'ın yüzüne yerleşti. Ten rengi ışıkta öylesine parlıyordu ki ..
"Emir kiplerini bir daha kullanmazsan iyi olur çünkü bu son uyarım."
"Neden ? "
"Zira aksi halde seni yormaya devam edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarette and Ring | ls.
Hayran Kurgu" Uzun sigaraları severim. " " Yüzükleri severim ." " Sana sigara alabilirim . " " Sana yüzük alabilirim. " " Sadece yanımda da kalabilirsin ? " " Kalırsam bana sigara alacağına söz verebilir misin ? "