1.
Bir heykel bile benden daha canlıydı . Harry ise karşımda ellerini nereye koyacağını bilemez haldeydi.
İkimizde ne yapacağımızı bilmiyor gibiydik.
"Bu planladığım bir şey değildi ."
Bu güzel bir şey olmalıydı değil mi ? Aman Tanrım , seni öptü ve sen bu kısmı mı sorguluyorsun ?
Dudaklarımı dişledim. Onları saklamak istiyordum ve bu garip duygu , utanç mıydı ? Bunu beklemiyordum sadece. Bu gerçektende beklenmedikti.
"Özür dilerim . Çok , çok üzgünüm."
Aceleyle arkasını dönüp kapının kolunu tuttuğunda bende hızla koluna yapıştım. Nasıl öylece gidebilir ? Hemde bir randevuya.
Eli kapının kolunda durduğunda dönüp bakamadı bana.
"Onu öpecek misin ? "
Korkuyla sorduğumda garip yüz ifadesini gördüm. Şaşkın gözlerini bana çevirdiğinde kalbimin yerinden çıkacağını sandım. Ellerim titriyordu.
Ona , bana bir sigara yak ve sonra git demek istiyordum."Bunu gerçekten öğrenmek istiyor musun ?" dedi gözlerini gözlerime diktiğinde . Korkuyordu ama neden ? O da mı ceza almaktan korkuyordu yoksa ?
"Evet. Onu öpecek misin ?"
Kararlıydım. Öğrenmeliydim.
"Louis ben.."
Elini kapıdan çekti ve sırtını dikleştirdi. Farkında olmadan korkuyla geriye adımlamıştım.
"Öpeceksin .." dedim.
"Onu öpeceksin ! "
Hem de beni öptükten sonra. Ne olabilirdi ki ?
Biran önce burayı terk etmek istiyordum. Hızla arkamı dönüp merdivenlere doğru yürürken boğuk sesini duydum.
"Seni öptükten sonra mı ? "
Öfke kıyıya vuran hırçın bir dalga gibi damarlarımdan hızla çekildi.
"Yapamam."
Başımı çevirerek gözlerine bakmak ve emin olmak istedim ancak ben dönerken çoktan kapı kapanmıştı ve bu sefer gerçekten de soğuk bir rüzgarın estiğini hissettim.
2.
Stan 'i ektim . Bana gerçekten bunun için işkence edecekti ama ne yapabilirim ki ?
Stan'e yeni alışmışken onun arkadaşlarıyla kaynaşarak , ortak sohbetlerine dahil olamazdım . Hepsi psikoloji okuyordu. Bana okuyup okumadığımı soracaklar ve bende onlara yaşlıları eğlendirdiğimi söyleyeceğim. Sonra konu başarılarına falan gelecek. Harry 'nin arkadaşları en azından yüksek lisans yapan dahilerin oluştuğu bir sınıf değildi.
Harry Harry Harry
Topa sertçe vurdum ve direkten döndü.
Neden öpmüştü beni şimdi ? Niçin ? Niçin , niçin , niçin ? Ona bağlanmam ve onu asla unutamayacak hale gelmem için mi ?
Ona öyle sert çıkıştığım için bana böyle bir ceza vermek mi istemişti ?Uzun süredir yapmadığım bir şeyi yaptım.
Sahanın ortasına çöküp ağladım. Ah , ne acınası.
İnsan neden ağladığını bilir ama bilmiyormuşum gibi hissediyorum çünkü birden fazla neden vardı işte. Aslında bir nedene bile gerek yok. Canım istemişti . Zaten her şeye verdiğim cevap bu değil miydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarette and Ring | ls.
Fiksi Penggemar" Uzun sigaraları severim. " " Yüzükleri severim ." " Sana sigara alabilirim . " " Sana yüzük alabilirim. " " Sadece yanımda da kalabilirsin ? " " Kalırsam bana sigara alacağına söz verebilir misin ? "