1%

3.7K 258 29
                                    

A konferencia terembe belépve Thor kiáltott egyet és felkapta Jane-t, majd édes csókot nyomott a lány ajkaira. Darcy zavarát leplezve szétnézett a teremben. Látta, hogy jelen van Tony Stark, Natasha Romanoff, Clint Barton, továbbá két fiatal személy. Az egyik lány volt, talpig feketében, a másik egy fehér hajú férfi volt, rajta kék póló feszült. Ahogy észre vette a színkombinációt a fiún rájött, hogy ő volt a paca, aki elgáncsolta. A felismerés hatására morgott egyet a fiúra, és megszorította kezében lévő törött szemüvegét. A fiú ebből a közjátékból semmit nem vett észre.

-Mennünk kell. Apám már vár.- közölte Thor.

-Rendben.- egyezett bele Jane.- Darcy! Ő itt..

-Tony Stark!- szakította félbe a bemutatást Vasember.- Te pedig Darcy Lewis vagy, az új asszisztensem. Alig várom, hogy elkezdhessük a munkát, viszont ahhoz az kell, hogy ti hősszerelmes páros ne zavarjátok a vizet ebben a dimmenzióban.- fordult Vasember Thor felé.

Az istenség megadóan felemelte a kezeit, majd megragadta Jane derekát, felemelte fegyverét,s már el is tüntek. Darcy mérges lett barátnőjére, mégcsak el se köszönt.

-Nos Darcy- karolta át Tony- Ők itt Natasha Romanoff, Clint Barton, Wanda és Pietro Maximoff. Lesz időd megismerni őket, de most kicsit kisajátítalak magamnak ha nem bánod......Persze, hogy nem bánod.

Darcy Lewis a felét nem értette abból mit hadovál neki össze maga Vasember, akiért rajongott. Nem figyelt rá, csak egy emberre összpontosított, az pedig a vele szemben álló szemüveg terrorista volt. Kilépett Stark öleléséből, s a fiú felé vette az irányt.

-Hé te, gyorstüzelő! Jössz egy szemüveggel.- tette Darcy csípõre kezeit, fejét pedig felszegte.

Pietro gúnyosan elmosolyodott, majd elő vette ártatlan arcát s szimpla egyszerűséggel feltette a kérdést Darcynak.

-Nem láttad, hogy jövök?

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now