2%

3.4K 239 39
                                    

-Képzeld nem láttalak, s tudod miért nem? Mert 120km/h-val szaladtál át rajtam!- böktem a mellkasába a felfújt hólyagnak.

-Legalább bocsánatot kérhetnél.

-Pff.- kacagott fel.- Na arra várhatsz kisanyám. Figyelmeztettelek, hogy jövök Jézusom.

Már majdnem visszaszóltam valami éleset, amikor Tony közbe vágott.

-Majd én állom a költségeket Darcy.

-Köszönöm Mr.Stark, de itt nem a pénzről van szó. Kerestem már annyit életemben, hogy egy szemüveg nem vág költségbe. Itt arról van szó, hogy bocsánatot se kért.

-Úristeeen!- kiáltott fel Pietro.- Bocsánatot kérek...-

-Nehéz volt?-vágtam közbe.

-....biztos nehéz volt arrébb állni a bejárattól. Igazad van 100%-ig az én hibám volt Daisy.

-A nevem Darcy te tuskó.- indultam el felé.

-Hohó!- tartott rá a derekamra Tony.-Gyere Bogaram. Körbevezetlek.

#######

Tony Stark bevezette a még mindig dühtől remegő lányt a játszóterébe. Darcy abban a pillanatban elfelejtkezett Pietro Maximoffról. Vele szemben egy hosszú páncél sor állt. Darcy füttyentett egyet, s már nem is nagyon bánta, hogy új munkahelye van.

-Épp a tesztelésüknél tartok, a te feladatod az lesz, hogy le jegyzeteld a történéseket.

-Elég komolynak hangzik.

-Pedig nem lesz az. Zenét!- kiáltott fel.

A zenelejátszóból felcsendült James Brown egyik leghíresebb zenéje a Sex Machine. Tony elkezdte tekerni a csípőjét. Darcynak el kellett ismernie a férfi szexi volt. Ó Jane, hova hoztál? Az a fenék..kalandozott el. Stark felemelte a kezét, s egy székre mutatott.

-Kedvesem! Csüccs le, munkára fel.

Darcy, ahogy leült Tony lábára repült a páncél egyrésze. A lány a folyamatokat amik a munka során történtek szorgosan jegyzetelte, bár volt olyan pillanat, amikor felállt főnökéhez és együtt ropták.

-A következő páncél nagyon huncut, arcfelismerő programmja van, senki nem veheti fel rajtam kívül.

Tony Stark beindította a programot, majd magához hívta a gépezetet. A fiatal asszisztens lány épp be gépelte az információ törmelékeket, amikor hangos kiálltást hallott. Felkapta a fejét egy páncél darab repült felé, nem volt ideje lehajolni. De valaki másnak igen. Darcy mire észhez tért, már a földön feküdt, feje koppant a padlón. Rajta támaszkodott egy huncut mosollyal rendelkező Pietro Maximoff. Darcy ezt a fajta száguldozást hihetetlen érzésként élte meg.

-Azta.- nyögte ki.

-Csak nehogy beperelj mert lett egy pukli a fejeden.-vigyorodott el.

-Seggfej.- morogta a lány.- Szállj le rólam!

-Tudom, hogy élvezed.- suttogta.- Nem úgy mint én.

-Végre meg vagy bátyó.- futott be Wanda.

Látszólag nem lepődött meg testvére helyzetén.- A tegnapi kalandod nem találja a táskáját. Elintéznéd? Mert per pillanat én csak felpofoznám.

-Megyek. Szia Daisy.- paskolta meg a lány arcát, majd elviharzott, de még nyomott egy puszit húga arcára. Darcy ámulatából felébredve még utána kiabált.

-DARCY, te kő bunkó.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now