75%

1.5K 175 15
                                    

Las Vegas felé tartunk a quinjettel. Mindenki épp felkészül a harcra és,hogy mit csinálok én? Én épp feldolgozási fázisban vagyok. Amiket Thor mesélt még mindig nem voltam képes felfogni. A végére már minden egyes Bosszúálló egyet értett velem azzal kapcsolatban,hogy Lokit háttérbe kell szorítanunk,addig míg ezt az új idegent el nem kapjuk. Kiderült,hogy a vörös hajú nő akit védett Pietro pontosan ugyanaz a személy,aki Lokin kívül még a Földre látogatott. A nő neve Lorelei,egy asgardi harcos,aki királynőként tekint saját magára. Megdöntött már számos birodalmat és nemzetet csupán egy érintéssel. Ez a nő képes volt uralni a férfiakat. Elég volt egyetlen egy kósza érintés vagy csak a férfiak neve,amikett kiejtett a száján,s az áldozat máris a rabjává vált. Wanda,ahogy meghallotta a történetet rögtön rájött arra,hogy Pietro nem árult el minket. Sokkal inkább volt ő áldozat,mint egy gonosz tevő. Thor elárulta,hogy Lorelei imádja az aranyat,a férfiakat rabszolgává tenni és a fényűző kastélyokat. Könnyű volt rájönni arra,hogy Vegasban vannak. S bár Pietro kerülte a kamerákat,egy szélvész srác feltűnik az embereknek. Így hát Vegas leghíresebb kaszinója felé tartottunk,hogy haza ráncigáljuk őket. Ideges voltam. A gyomrom fel le liftezett mikor megérkeztünk.
Natasha a fedélzet közepére állt s mindenkihez intézte szavait. Csak Jane nem volt jelen,Thor nem engedte neki,hogy részt vegyen ebben az őrületben.
-Thor ha elkapjuk Loreleit csak ezt a száj pecket kell ráadnunk?-emelte magasba az aranyszínű szinte már maszkot. Thor elmondása szerint ez meggátolja Lorelei képességét. Az asgardi istenség csak bólintott.
-Több,mint valószínű hogy körbe vette magát civilekkel. Fiúk az lesz a ti pályátok.
-Mi? Nem!-szökkent talpra Steve.
-De igen!-állt elé Nat indulatosan.-Titeket képes uralni,én és Wanda ezt megoldjuk,ti gondoskodtok az ártatlanokról. Steve ez nem vita tárgya. Ma nincs kedvem harcolni Amerika Kapitánnyal,vagy Vasemberrel,na meg Thorral sem. Ez veszélyes a Földre nézve.
-Igaza van.-szólalt fel Clint.
-Wandával oldalról megyünk a többit döntsétek el ti. De ha valamelyikőtök közelébe jut használjátok az adóvevőket. Induljunk!
Mindenki megindult a quinjet ajtaja felé,én is így tettem,ám egy erős kéz elkapta a vállam. Kérdőn néztem fel Thorra.
-Lady Lewis már megbocsásson,de ez veszélyes itt kellene maradnia.
A Bosszúállók megtorpantak,s csúnyán néztek rám.
-Möj möj semmi bajom nem lesz.
-Nem jöhetsz terepre Darcy.-szólt bele Steve is.
-De Pietro oda bent van.-lett a hangom hirtelen esdeklő. A többiek egyszerre néztek rám sajnálóan és kedvesen. Steve hozzám lépett,s megszorította a szabad vállamat bíztatóan.
-Vissza hozzuk neked ígérem.-suttogta mindent tudóan. Be kellett látnom,hogy itt nem volt mit tenni meg kellett várnom,hogy ők lelépjenek. Aprót bólintottam,mire ők elhagyták a fedélzetet. Öt percet vártam,majd én is utánuk eredtem.

%

15 perccel később:

Beértem Natashát és Wandát. Tony épp leadta Lorelei tartózkodási helyét. A lányok csak megrovóan néztek rám,majd útnak eredtünk. Egész szépen haladtunk. Egy lakosztályban volt Lorelei. Épp egy üveghídon haladtunk át,amikor is elénk állt egy szőke rövid hajú öltönyös férfi. Kezeit elegánsan zsebre vágta s kacéran elmosolyodott,de szemei a harcot tükrözték.  Alig ismertem fel őt,de mikor rájöttem,hogy Pietro áll előttem ledöbbentem,hogy a férfi így is ki tud nézni.
-Elkezdjük?!-kiáltott felénk s a körmét kezdte rágni.-Lorelei már vár rám és nem akarom,hogy csalódjon bennem.

-Lorelei már vár rám és nem akarom,hogy csalódjon bennem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Na most jön csak a fekete leves.-vett elő Nat két gumibotot s a csuklójával körözni kezdett. A fegyvereit halvány piros füst szerű anyag lengte körbe.Nat mellé vezettem a tekintetem,Wanda koncentrált szóval ő is beszáll a buliba. Megragadtam mindkettő kezét.
-Állj nem ő az ellenség. Kapjátok el Loreleit és akkor már ő sem jelent bajt.
-Nem hagyunk vele kettesben.-bökött Nat fejével Pietro irányában,aki mosolyogva nézegette a körömágyát.
-Menjetek. Nem fog bántani,ő Pietro.-győzködtem mindnyájunkat. Wanda megragadta a kezemet.
-Bántsd ha kell,ez az oldala még nekem is új. Tartsd észben,hogy jelen pillanatban nem te vagy számára Az A LÁNY.
Határozottan bólintottam egyet,majd ők hátat fordítottak s elindultak meg keresni Loreleit. Sose láttam még,de kezdtem zsigerből gyűlölni őt. Pietro felé léptem,de megtorpantam,ahogy ravasz fény csillant a szemeiben.
-Ó istenem ez fájni fog.-sóhajtottam egy mélyet,majd mindketten megmozdultunk a másik felé.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now