89%

1.6K 158 17
                                    

Pietro szemszöge:

A nagy teremben ül mindenki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A nagy teremben ül mindenki. Lázasan keresik azt az űr férget,de semmi nyomra nem bukkannak. Mikor beérkezek levágom az asztalra a kávékat,amiket a közeli kávézóból hoztam. A bosszúállók lelkesen nyúlnak érte,kivéve egy személyt. Darcy. Jöttömre összerezzent s meredten temetkezett a papírokon lévő adatokba. Nem nézz rám és ez egyet jelent a pokollal. A levegőben kávé illat terjeng,mikor leülök az asztalhoz. Szünetet tartanak. Próbálom elkapni a lány tekintetét,de nem reagál rám. Aztán észre vettem pár figyelő szempárt. Clint,Nat és Steve szinte körbe vette Darcyt s jelentőség teljesen néztek rám,üzenve hogy a kontaktot szakítsam meg. Leesett a tantusz,amikor figyelmembe esett,hogy én Lewistól a lehető legtávolabbi széken ülök. A többiek el barikádozták. Wanda mellettem ült,s a térfigyelő kamerákat nézegette. Egy pillanatra rám nézett,elmosolyodott,lágyan viszonoztam,s a haját összekócoltam a fejtetőjén,majd ő visszatért feladatához. A Darcyval való szakítás és történtek után könyörögtem Clintnek,hogy Wanda ne szerezzen tudomást a lezajlott eseményekről. Nem akartam,hogy megtudja milyen is a bátyja. De tudtam,hogy legbelül a saját érdekeimet tartom szem előtt. Lewist már elvesztettem,őt nem akarom. Már csak ő maradt nekem.  A történtek után Darcy levegőnek nézett. De csak ha én figyeltem.Tudtam,hogy úgy fog viselkedni,mintha észre se venne,és csakugyan tulajdonképpen rám se néz,de ha én véletlenül rápillantok ,akkor mindig találkozik a tekintetünk. Nem tudom megmagyarázni,de legbelül úgy érzem ez a meccs,ami minket szimbolizál még nincs lejátszva.
-Darcy hetven fok meleg van idebent,nem akarod levenni a pulcsid?-kérdezte ártatlanul a húgom.Darcy akkor rám nézett. Tudtam mi játszódik le benne. Tájékoztassa-e Wandát,vagy ne. Félve néztem rá,s könyörögtem a szememmel,hogy ne tegye. Abban a percben egy rohadéknak éreztem magam és az is voltam. Az említett lány a kötött pulcsija nyakához nyúlt s pihegve tájékoztatta testvéremet,hogy neki ez így jó.

Aztán rám nézett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aztán rám nézett. Hálásan bólintottam neki,mire ő újra a lapokba temetkezett. Keze még mindig a nyakán pihent. Ez volt az a pillanat,amikor undorodtam magamtól. Az alkohol miatt ködösek az emlékeim arról az estéről. Fogalmam sincs mit rejteget a pulcsi alatt,de azt tudtam,hogy nekem nagyon is sok közöm van hozzá. Az este kezdete még kristálytiszta. Clinttel egy bárban iszogattunk és dühöngtem. Ó de még mennyire. Majd szét vetett a düh a ficsúr és Darcy csókja miatt. De nem a lányra voltam mérges,hanem arra a tetűre. Aztán pár feles után Clint meggyőzött arról hogy most azonnal beszéljek Lewissal és béküljünk ki. El is indultam,de aztán képszakadás és szakítottunk. Hiányzott a lány. Hiányzott,ahogy szúrósan és fintorogva visszaszól nekem és a fenébe is még mindig azon jár az agyam,hogy azt a csinos kis szemüvegét hány féle képpen tudnám levarázsolni róla,hogy utánna édesen felfújva magát akadjon ki a törött szemüvegek hányadosa miatt. Hiányzik nekem Darcy Lewis és a mesterien kezelt szarkazmusa na és.. és a nevetése. Gyönyörű nevetése van gondoltam vissza az egyik emlékemre,amikor megnevetettem.

 Gyönyörű nevetése van gondoltam vissza az egyik emlékemre,amikor megnevetettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt akarom,hogy nekem mondjon el mindent. Azt akarom,hogy ne legyen a szemében bánat,főleg ne úgy,hogy azt én okoztam.
-Na jó!-csukta le a laptopját Wanda.-Hogy hogy nincs nyoma Lokinak? Amikor legutóbbb itt járt nem volt épp szégyenlős. Nem rejtőzködött. Most meg mégis miért?
-Talán Darcyra vár.-nyújtotta ki Steve a kezét az asztallapra,miközben féloldalasan ült. A lányra néztünk,de ő szinte nem is reagált. Itt sem volt köztünk valahol máshol járt. A tekintete révedező volt.
-Darcy.-szólt felé lágyan Nat,mire ő megrázta a fejét s elpirulva tekintett az ügynöknőre.
-Bocsánat. Miről van szó?
-Ms.Lewis fontos ügyben gyűltünk össze,jobb lenne ha a Föld érdekeit a saját gondolatai elé helyezné.-Szólt rá Vízíó dorrgáló hangnemben. Darcy szégyenkezve tekintett félre. Gyámoltalan volt, a kezem pedig ökölbe szorult.
-Vízió!-morogtam indulatosan felé,mire nagy meglepődöttségemre a húgom felcsattant.
-Miért? Igaza van. Összetehetné a két kezét,hogy szinte csak imádkozni kell és már meg is mentettük az életét.
Wanda kirohanása után csend övezte be a területet. Azt hittem most fog Darcyból kirobbanni szinte minden,ami eddig nyomta a lelkét,de nem. Újra megoldotta a helyzetet. Elegánsan felállt.
-Most meg hová mész?-kérdezte dünnyögve Wanda.-Tudod mit nem érdekes,majd megoldjuk egyedül.- Csodálkozva nézem rá. Ebbe meg mi ütött..

 Ebbe meg mi ütött

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nagyszerű.Most meg kell találnom Jézust,hogy meg tudjátok menteni az életem.
Nem tehettem róla,egyszerűen csak kitört belőlem egy mély öblös nevetés. A lány harciasan nézett rám,s már az ajtó felé trappolt. Ám még mielőtt elérte volna a kilincset a gépek felvisítottak. Keze megállt a levegőben. Mindenki megfeszült. Tudtuk mit jelent. Meg van Loki.
-Hol van?-kérdezte Thor,aki eddig a pillanatig csendben hallgatott.
-Idaho. Egy repülő hangárban.-állt fel hirtelen Tony. Mindenki ugyanígy tett. Steve Darcy felé sétált.
-Mit mondasz? Egy utolsó kaland velünk?-mosolyodott el lazán.
-Köszönöm a lehetőséget,de ennyi kaland bőven elég volt a nyugdíjas éveimre. Öregebb vagyok,mint valaha. Csak fogjátok el,aztán mindenki visszatérhet a régi életéhez.Megyek összepakolok.-mondta,aztán kilépett az ajtón,s az új háló körlete felé igyekezett.
Rossz érzés fogott el,ahogy elment s egy kellemetlen gondolat kezdett el kínozni.
Nekem nem kell a régi életem. Mert ő abban nincs benne.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now