71%

1.4K 174 19
                                    

-Sajnálom Darcy,de nem mondhatom,hogy nincs jól.-tördelte idegesen az ujjait az ifjú Maximoff lány. A kitartott tenyerem ernyedten esett mellém és csak meredtem magam elé.
-Hogy él-e még?-csattant fel Tony ismét.-Hát persze,hogy él még. Sőt annyira jól van,hogy neki ment a Bosszúállóknak. Annyira jól van,hogy elpáholt mindnyájunkat!-ült le dühösen Tony Steve mellé. Hitetlenkedve néztem Wandára és a vérző ajkaira mutattam.
-Ezt ő csinálta?-kérdeztem lágyan,mire ő fájdalmasan fordította el a fejét.
-Steve tisztáznád a helyzetet,mert ez nekem most valahogy nem tiszta.-akadtan ki teljesen. Steve az arcát dörzsölve kezdett bele az események elregélésébe.
-A támaszponton az összes katona megőrült. A nőket elzárták. Sikerült őket hatástalanítani,de akkor megjelent az a nő és Pietro bekattant. Ránk támadt,aztán kimenekítette a nőt.
-Mi? De miért?Ismerte vagy.. ezt nem értem.
-Itt az én véleményem,Pietro összejátszott azzal a nőcskével,és az egész műsor amit itt lenyomott a húgával na és persze veled az csak valami beteg játéka volt.
-Tony ezt még te sem hiszed el.-szállt be a vitába Clint.-Wanda a húga,sose bántaná.Azt meg már mindenki tudja,hogy viszonyul Darcyhoz.
-Lehet megfenyegették..-ötletelt Steve.
-Nem,ez...nem..-ült le Wanda is megtörten.-A szemei...nem volt benne semmi. Egyetlen egyszere sem tett olyat,amivel nekem árthatna,de most..most megtette.-meredt az asztal lapra.
-Ezt hívják árulásnak.-nyugtatgatta Tony Wandát,mire tőlem kapott egy csúnya pillantást.
-Oké ha Pietro ismeri ezt a titokzatos nőt,akkor neked is ismerned kellene Wanda nem igaz? Folyton együtt vagytok.
-Nem vagyunk összenőve. Bármelyik egyéjszakás kalandja lehetett akár.
-Tessék itt a kiindulási pont. A  támaszpont kamera felvételeit vessétek össze a Torony felvételeivel. Ha van egy közös pont akkor nyertünk.-néztem felválltva mindenkire.
-Te miért nem vagy kibukva?-kérdezte Natasha fel vont szemöldökkel.
-Ó még emésztem a történteket,de nyugi ki fogok bukni,de egyenlőre örülök,hogy életben van. Ugyanmár ti vagytok a Bosszúállók. Ne picsogjatok az asztalnál,mert valaki talán,de csak talán elárult titeket. Kezdjünk nyomozni.
-Darcynak igaza van.-állt fel Steve.-Padlót fogtunk,de felállunk.Tony állítsd rájuk a szervereket.
-Mikor HYDRA mutánsok voltak,akkor sem lehetett megtalálni a testvérpárt. Miből gondolod,hogy menni fog? Az itt töltött idő alatt el lesett tőlünk egy két trükköt.Mert ugyebár rejtőzködni azt tudunk.
-Mondod te a rikító hatalmas tornyoddal.-vetettem közbe.
-Meg fogod találni,most csak egy Maximoffot kell felkutatni,de ne is rá összpontosíts,hanem arra a vörös hajú nőre.
-Hát én biztos nem,majd ti,nekem mára elegem volt a pici Maximoff családból. Inkább kiderítem,hogy mi történik Darcyval. Kedvesem velem tartasz?-nézett rám kérdőn. Mérgesen fújtattam egyet.
-Tessék!? Kit érdekel a vizsgálat eredményei,mikor az egyikünk bajban van?
-Szerintem most bukott ki.-suttogta Clint Tony füleibe.
-Úgy gondolod?-kezdte Tony a bájcsevet,mintha ott sem lennék.
-Stark fogod magad beizzítod Pénteket és addig dolgozol a seggeddel ezen az ügyön,míg össze nem aszalódik,vagy ameddig nem lesz valami híred Pietroról.
-Mi van ha nem?-incselkedett. Közelebb léptem hozzá.
-Ha nem....rajtad derítem ki,hogy mi az erőm,nem lesz szükség a nyamvadt eredményekre,és ezzel az újonnan jött ismeretlen erővel helyezem a páncélodat egy igen kellemetlen helyre.-néztem rá merészen. Tony nyelt egy nagyot.
-Fájdalmasan hangzik. Egy kérem szépenre is ugrottam volna.
-Akkor mire vársz?-tettem csípőre a kezem.
-Félelmetes vagy.-került ki és hagyta el a tárgyalót. Natasha felkuncogott.
-Ezt jól csináltad.
-Rá fért már. Munkára! Találjuk meg Pietrot.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now