Csak feküdtem a kanapémon és unatkoztam,arcomat a polcról lekapott könyv takarta. Gondoltam fogok egy könyvet és lustálkodom,de hamar el untam magam. Tele voltam energiával és sehogy sem tudtam levezetni. Borzasztó egy érzés volt. Az egész úgy kezdődött,hogy elmaradt az edzés ,Craig-nek dolga volt,bár nem árulta el,hogy mi. Aztán kaptam tőle egy smst,hogy a randi estet is napolnunk kellene mert még mindig azt a bizonyos ügyét rendezi. Nem haragudtam rá,hogy is tehetném. Amennyi jót kaptam tőle ez a legkevesebb ,amit tehetek. Megértő vagyok vele szemben. Kikukucskáltam a könyv fedele alól,az ablakomon egy erős napsugár világított utat magának. Felfedve előttem ama tényt,hogy a lakásom egy por tanya. Isteni sugallat hatására keltem fel,s döntöttem. Ma nagy takarítás lesz.
Két óra elteltével nem tűnt olyan jó ötletnek ugyanis a takarítás során még nagyobb káosz keletkezett,ami felfoghatatlan volt,hogy hogyan is történhetett meg. De voltak pozitív történések is,mint például,hogy a kanapé alatt találtam érméket,vagy hogy felleltem a régi rádiómat is,ami vagy ezer éves lehet. Még az egyetemen működött,aztán reménykedtem hogy a mai nap folyamán be tudom üzemelni. Persze makrancoskodott velem,először a port takarítottam le róla,aztán elemet is cseréltem,de nem működött.Aztán mikor bekapcsolt csak recsegett. Fel alá járkáltam a lakásban,hogy megtaláljam a tökéletes helyet számára,ahol veszi is az adást. A nagy küzdelem során kimelegedtem, így ablakot nyitottam. Ekkor a rádió életre kellt. Bruno Mars Uptown Funk című száma felpezsdített. A rádiót az ablakban hagytam,majd a felmosóért nyúltam. Felmosás közben nem bírtam ki,hogy ne táncoljak,viszont a padló még mindig vizes volt,muszáj volt kinyitnom a bejárati ajtót,hogy a huzat felszárítsa a padlót.Folytattam a felmosást,de a lábaim önálló életre keltek. Forogtam jobbra,talán még balra is. A felmosó nyelét random mikrofonnak használtam.Viszont az egyik pörgésemnél nem várt alak tünt fel az ajtóban. Pír öntötte el az arcom,a felmosó kiesett a kezemből.
Az ajtó félfának dőlt kezeit lezseren zsebeibe sűllyesztette,s virgonc mosoly futott át arcán. Olyan volt mint egy kisfiú,aki tudja hogy most kihúzta a gyufát,de csak jót mulat rajta.
-Ő az én istennőm.A napom és a holdam.A szépség buja kertje.
Hajóm a viharon át.
És a segge..de szexi.
Csak álltam a szoba közepén és azon tűnődtem,hogy mi a fene ütött Pietróba. Beszedett valamit?
-Tudod nem bánom,hogy rövid nadrág van rajtad,de még csak most kezd sütni a nap,oké? Még tél van naptár szerint.Bár ha le betegszel,engem kárpótolt a látvány világ.-húzta fel az agyam rekedtes hangjával.
-Látvány világ?-hökkentem meg,kezeim ökölbe szorultak pimaszsága miatt. Megindultam felé,vállánál fogva kilöktem a küszöbről és becsaptam az ajtót.
-A szomszédok nem leskelődnek.-kiabáltam át az ajtón.
-Hát mit csinálnak?-kérdezte nevetve. A gyomrom görcsbe rándult nevetése hallatán.
-Passz.Kölcsönkérnek,például...cukrot. Ha sütnek és otthon nincs,mit tudom én?
Csend állt be.Elment. Vissza akartam térni a lakás tisztításához,amikor is bekopogott hozzám. Ajtót nyitottam neki,és a félfának dőltem.Jobb kezét az ajtó keretnek döntötte,pont a fejem felé. Szemei csillogtak. Gombóc nőtt a torkomba hirtelen. Alig tudtam Pietrora koncentrálni.Lehajolt hozzám.
-Kölcsön kérhetek egy csókot? Ígérem visszaadom.
YOU ARE READING
You didn't see that coming
AdventureFőszerepben:Pietro Maximoff és Darcy Lewis Leírás: Pietro Maximoff csatlakozik húgával egyetemben a Bosszúállók csapatához. Minden nyugodt és békés, már amennyire csak lehet az ikerpár miatt, míg nem betoppan mindenki életébe a mindig humoros Darcy...