39%

1.7K 183 16
                                    

Határozottan sétáltam Pietro felé.Craiget leintettem,hogy ismerem és majd én intézkedem.
-Te mi a francot keresel itt?-suttogtam dühösen az arcába.
-Ezt én is kérdezhetném.Úgy tudtam randizol,nem pedig Rocky Balboat játszol.-felelte ugyan olyan stílusban. Szemöldök ráncolva vettem észre,hogy ideges volt. Semmi nyoma nem mutatkozott a szemtelen énjéből.
-Semmi közöd hozzá,hogy mit csinálok. Menj!-mutattam az ajtó felé. Pietro szólásra nyitotta száját,de egy kéz,mely a derekamra fonódott megakadályozta benne. Craig vidáman csatlakozott hozzánk.
-A nevem Craig.-nyújtott kezet Pietronak,aki meglepetésemre viszonozta a gesztust.
-Pietro. Egy házban lakunk Darcyval.
-Á tudom már az új lakó. Tudunk segíteni valamiben? Épp egy edzés közepén vagyunk.
-Igazából Darcy mondta,hogy nézek be. Mesélte,hogy ide jár. Érdekelt.
-Az én Darcym ilyet mondott!?-kiáltott fel jó kedvűen Craig. A szőke srác,mintha megfeszült volna az enyhén birtokló hangnemen.-Kicsi harcos beverted a fejed?-karolta át a vállam,én csak amolyan ez van mosolyt küldtem felé,hogy is mondhatnám el neki,hogy a fene se hívta ide. És,hogy még számomra is rejtély,hogy hogy talált meg.
-Tudod, ez a lány nagyon komolyan veszi. Olyan,mintha egy terminátor lenne. Nem szereti,ha rajtunk kívül valaki van a teremben.
-Darcy már csak ilyen.-válaszolt ingerlő tónusban.-Szeret édes kettesben lenni.Szerencsétlenségedre nincs itt egy ágy sem.Bár látom,hogy van ott egy matrac,már csak azt kell elérned,hogy azt nyögdösse,hogy "háló".
Pietro beszólása után Craiggel csak meredtünk rá.A mocsok a tegnapira célzott. Így is bűntudatom van de ő még tetézi,nem bírja ki,hogy ne tegye. Pironkodva böktem meg Craiget,hogy ne is foglalkozzon vele.Tudtam,hogy megjegyzése,csak Craignek szól,és tisztában van azzal,hogy nem vagyok az a fajta lány. Ez csak arról szólt,hogy behúzza őt a fura világába,de nem fogom hagyni.
-Oké!-kiáltottam fel,míg összecsaptam a tenyerem-Pietro kössz,hogy benéztél,de mi épp valaminek a közepében voltunk.-mosolyogtam rá üzenve,hogy ezért még számolunk.
-Craig..-szólította meg Pietro,bár a hangzás egy kicsit olyan volt,mintha tüzes vassal ütlegelnék a nyelvét.-...mond mit tanítasz Lewisnak?
-Boxot. Miért?-érdeklődött a férfi,nem is sejtvén,hogy jobban járt volna,ha fel sem teszi Pietronak a kérdést.
-Jártas vagyok benne egy kicsit. Egy meccset esetleg? Biztos unod már,hogy az ellenfeled egy lány.
Hirtelen sápadtam le. Pietro nem kicsit jártas a harcművészetekben. Ugyan már hisz Bosszúálló. Natasha és Steve képezte ki. Egy lépés választott el attól,hogy bele ne rúgjak. Oda tátogtam neki,hogy fejezd be,de ő csak sunyin elmosolyodott. Bosszantó helyzet volt,Pietronak még a gyorsaságát sem kellene használnia és azon nyomban nyerne.
-Nos ez a nő itt mellettem fel ér egy férfi ellenféllel is,de nos legyen. Küzdjünk meg. Benne vagyok.
Kihúztam magam,mikor Craig azt mondta,hogy nő vagyok és nem lány. Igazán jól esett. Vidám lettem,de csak egy pillanatig lubickoltam az örömömben,ugyanis eljutott hozzám az utolsó mondata is.
-Mi?-léptem Craig elé-Te most viccelsz velem,de az edzésem.-kapartam elő egy épp érvet.
-Látod Pietro erről beszéltem. Akaratos egy teremtés.-nézett át a vállam felett kacagva,Pietro is nevetett,de láttam hogy nem épp jó kedvében teszi. Morgott még valami olyasmit az orra alatt,hogy: Nekem akarja megmagyarázni,hogy akaratos.Craig egyedül hagyott vele,a sarokba ment felkészülni.Ránéztem a szőke szélvész srácra.
-Ezért még kinyírlak.-intettem fenyegetően ujjaimmal felé,majd Craighez lépdeltem.Ekkor egy isteni sugallat fejbe kólintott. Éreztem,ahogy a fejem felett a villanykörte sárgán kezd világítani.Szinte repültem az edzőmhöz. Hátulról átöleltem.
-Add át nekem.-búgtam felé.
-Hogy tessék?-fordult felém.
-Kérlek ez a kör had legyen az enyém.
-De miért? Velem akar.
-Kérlek.-néztem rá kiskutya szemekkel.-Különben is megsértett. Had verje el egy lány,a te tanítványod.
-Nem hinném,hogy ez jó ötlet kicsi harcos.-simogatta az arcom.
-Na jó most mondani fogok valamit,de nehogy megsértődj. Szóval az van,hogy ez az ellenfél váltás jól jönne nekem. Más technikákat is megkéne ismernem,mellesleg téged ismerlek harc terén,de őt nem.
-Kicsit sem volt bántó.-húzta el a száját szarkasztikusan- A tanítványom most mondta nekem,hogy unalmas vagyok a számára box közben. Na jó legyen,de este kárpótolsz.-húzott magához egy csókra. Égető tekintetet éreztem magamon,de nem foglalkoztam vele. Kiélveztem a csókot,mert a következő fél órában seggbe rúgom Pietro Maximoffot.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now