58%

1.6K 168 14
                                    

Két hét. Ennyi idő telt el az incidensünk után. Hosszú napok voltak ezek. Pietro miután visszajött csak annyit morgott nekem,hogy pakoljak össze. Két óra múlva Tony jött értünk,hogy visszavigyen minket a Toronyba. Elhárította a problémát,elkapta Rumlowt,aki egy sötét kihallgató zárkában élvezi a Bosszúállók vendégszeretetét. Nem akartam Tonyval New Yorkba menni,még nem. Viszont Pietro annál inkább,mikor ellenkezni kezdett,rám szólt,hogy elég legyen. Megkérdeztem,hogy mire fel ez a nagy sietség. A válasza volt a leghidegebb mondat,amit valaha felém intéztek.
Nem hanyagolom tovább a húgomat, miattad nem.
A közönye miatt velük tartottam. Nem hagyhattam,hogy így váljunk el. Rossz érzés volt,hogy haragszik rám. Sajnos ebben a két hétben nem sikerült rendeznem vele a kapcsolatunkat. Került engem,ha pedig nem sikerült neki akkor levegőnek nézett. A többiek mem értették,hogy miért ilyen a viszonyunk. Többnyire azt hitték,hogy mikor vissza térünk, én leszek távolságtartó vele. Minden áron helyre akartam hozni a kapcsolatunkat. Azt akartam,hogy minden olyan legyen,mint Új-Mexikóban. A barátomat akartam minden áron,ám ő folyton elutasítóan állt hozzám,ezért inkább abbahagytam a közeledést felé. A sok megalázó helyzettől dühös lettem,és kezdtem felé újra azt az ellenszenvet táplálni,mint amikor elköltöztem. Kedves és türelmes voltam vele,de már nem bírtam a közelében lenni. Újra és újra lejátszottam magamban azt az éjszakát. Minél tovább agyaltam rajta annál inkább összezavarodtam.Három napja nem láttam a szőke férfit,mióta visszajöttünk,folyton küldetésekre jár,ha pedig visszaérnek a bevetésről Clinttel veszekednek. Többnyire az oka  hogy az akciók során Pietro figyelmetlen és elborul az agya. Egyszer kihallgattam az egyik ilyen veszekedést,és Pietro észrevett,majd rám kiabált s indulatosan rám vágta az ajtót. Akkor szakadt el bennem az utolsó cérna,ami hozzá húzott.
Éjszaka volt már,s én egy pohár vízzel sétálgattam a szobám felé. A régit kaptam vissza,ami Pietro szobája mellett volt. Beértem a szobánkhoz vezető folyosóhoz. Alkohol szag terjengett a levegőben és egy női kacaj verte fel a lakrészt,majd egy puffanás. A szobámig meneteltem,bár ne tettem volna. Pietro és egy szőke fiatal lány épp közelről ismerkedtek. Pietro a lányt az ajtónak döntötte,s ott csókolta,ahol érte. A férfi épp a kilincshez nyúlt,s nyitotta az ajtót. Bennem pedig felment a pumpa.
-Az az én szobám.-szelte át rideg hangom a cuppogásuk kereszttüzét. A lány riadva kapta fel a fejét,s halkan kuncogott egyet,majd homlokát kacarászva Pietro mellkasának döntötte. Maximoff úgy tett,mintha véletlenül nyitott volna a szobámba,de a számító tekintete mindent elárult. Direkt csinálta.
-Upsz.-vonta fel a szemöldökét,s kaján vigyor ült arcán.
-Még,hogy fizikailag képtelen vagy berúgni.-tettem csípőre kezemet,aminek következtében a bő pólom alatti rövidnadrág kikandikált. A kék jeges szemek odavándoroltak,s bennem újra fel elevenedtek az emlékek. Próbáltam elfolytani,ugyanazt láttam a  férfin is. A szőke lányt a derekánál fogva húzta magához.
-Gyere drága bemutatom a barátomat,ő it Lewis.
A barátom szócska a szájából célzó szándékkal futott ki,s csöpögött a gúnytól. Provokált engem.Abban a pillanatban fajult el a kapcsolatunk. Gyűlöltem őt. Nem úgy,ahogy annak idején,ez más volt. Ez mélyebbről jött.
-Nem vagyok a barátja.-fordultam a lányhoz,majd kikerültem őket,s a szobámba menekültem. Hátamat az az ajtónak vetettem,s erőt gyűjtöttem. Egyetlen egy érzésre fókuszáltam. Elakartam szigetelni magam.A düh és a csalódottság késztetett egy elhatározásra.
-Le van szarva.-suttogtam magam elé,s az ágyra vetődtem.
Az elhatározásom mehetett a kukába,ahogy beértek a férfi szobájába,ugyanis hajnal körül járt az idő,de még mindig az ő együttlétüket hallgattam,ami felettébb hangos volt. A párna és füldugó sem segített. Az a pár óra volt életem pokla,valami belülről mardosott. Fájt és csak gyötrődtem az ágyban. Az álomvilágom sem jött el értem,s tudtam,hogy nem is fog. Méghogy én más vagyok,mint a többi. Ez sose volt igaz. Csak egy vagyok a sok közül,akit megfektetett.  Végülis mit vagyok meglepődve a HYDRA nevelte.
Hajnal háromkor lett elegem,s mentem le a nappaliba,ugyanis még mindig benne voltak a dologban. Kedvtelenül ültem le a tv elé,s kerestem egy műsort. Ki kapcsoltam teljesen. Aztán elkezdtem laposakat pislogni,majd elragadott a tudatlanság.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now