-Ééés be is költöztem.-állapítottam meg,mikor a komódra raktam szüleim fényképét.Mélyet sóhajtottam,míg elmeredtem a tökéletes pároson. Mint minden gyereknek nekem is ők voltak az istenek,a császárok. Minden,amit valaha tettek az mostanra már büszkeséggel tölt el. Persze nem volt mindig gyönyörű a párosuk. Ők olyan... hevesek voltak és szenvedélyesek. Sokszor veszekedtek,de mindenki tudta körülöttük,hogy nem komoly vita csak a természetük ütközött egymással. Apám szarkazmusa és édesanyám jó humora valahogy mindig jó kedvre derítettek,és annyira hiányoznak . Egyedül érzem magam,hiába vagyok mindenkivel jóban senki nem ismer igazán. Nem szoktam megnyílni mindenkinek. Jane volt az első igaz barátom,azt nem tudom,hogy ő is annak tart-e engem vagy csak egy alkalmazottnak,de ez nem számít.Az biztos,ha ennek vége meglátogatom őket. Körbe néztem a szobán,minden annyira hasonlított egy szállodai lakosztályhoz,így aztán nem is tartottam otthonosnak. Azt megkell hagyni,hogy szép volt és csend,amit nem gondoltam volna sohasem,tekintve,hogy Pietro a szomszédom. Leültem az ágyamra,s elővettem a laptopom. Meggyőztem Mr.Starkot,hogy hadd nézzem át a könyvelést az egyik cégénél. Nehéz feladat volt,hisz mindenhol tart egy mesterséges intelligenciát. Beleegyezett,de szerintem csak azért,hogy ne érezzem magam haszontalannak. Pedig nyílt titok volt,hogy miért is vagyok itt. Leadtak konkrétan a megőrzőbe,míg vissza nem érnek Jane-ék. Felettébb bosszantó egy helyzet volt,de mit lehet tenni. Ránéztem az órámra.Este nyolc körül járt az idő,s a szobámba még nem rohant be egyetlen egy Maximoff sem.
-Fura.-jegyeztem meg halkan.Már vagy egy órája lejárt a büntetésünk és Wanda sehol sincs. Talán mégsem melegedtünk úgy össze,mint én gondoltam. Azt hittem barátok vagyunk.Na és Pietro? Egész nap nem láttam,és tudtommal nem voltak küldetésen. El kellett ismernem hiányzott a férfi társasága,a mélykék szemei,és ahogy... Na ebből elég Darcy! Fejezd be de azonnal kislány! Korholtam magam. Mérgemben hátra vágtam magam az ágyon,szemüvegemet lekapva hunytam le szemeimet.§
Ajtó csapódásra riadtam fel.A szívem eszeveszett dobogásba kezdett.Felvéve szemüvegemet derítettem ki mennyi az idő. Az óra tizet mutatot.Remek, gondoltam magamban,megint nem fogok aludni az este folyamán.Leszálltam az ágyról,halk puffanást hallottam a szomszéd szobából.
-Istenem,ha ezt fogja esténként csinálni,míg itt lakom esküszöm halál fia.-morogtam,majd az ajtó kilincsért nyúltam.Kirobogva a szobából dörömbölni kezdtem Pietro ajtaján.Hátra léptem, s vártam. Semmi válasz nem érkezett. Nem tudtam tűrtőztetni magam,ha róla volt szó egyszerűen sose ment.Berontottam a szobába. Az ágyon nem feküdt senki. A szoba enyhe félhomályban úszott,a komódon lévő lámpa pislákolt. Lenézve észrevettem Pietrot,aki a padlón feküdt,szemeit karjával takarta.
-Legalább ha teljesen elázol halkan csináld.-Léptem felé csípőre tett kézzel.
-Menj ki Darcy.-küldött el,hangja rekedtes volt.
Teljesen ledöbbentem. Először azért ,mert eddig mindig ő kereste a társaságomat,most pedig elküld. Aztán a második dolog,ami igazán zavart az az,hogy a nevemen szólított. Legugoltam hozzá s elhúztam a karját szeme elől.A szemei vörösek voltak.
-Jézusom Pietro mi történt?-huppantam le a földre.-Wandával van valami?-hoztam magamra a frászt.Pietro a plafont bámulta,egyetlen egy pillantásra sem méltatott.
-Nem,dehogy.-felelte szűkszavúan.
-Akkor mi a baj?-kérdeztem kedvesen.Tudni akartam,segíteni szerettem volna. Pietro alapvetően egy mulatságos figura,és ha valami kedvét szegi,akkor nagy a baj.
-Nem akarok róla beszélni.-
Sóhajtottam egyet. Nem szerettem ha valaki,akit ismerek bezárkózik előttem,de Pietro pont ezt tette,így hát hátra vetettem magam,s én is a plafon tanulmányozásába kezdtem.
-Te mit csinálsz?-hökkent meg,majd rám nézett. Lassan fordítottam felé fejemet.
-Baráti támaszt nyújtok.-feleltem egyszerűen,majd ismét a mennyezetet kezdtem el vizslatni a homályban.
Sokáig ültünk csendben,mire végre megszólalt.
-Ma van a szüleim halálának évfordulója.
YOU ARE READING
You didn't see that coming
AdventureFőszerepben:Pietro Maximoff és Darcy Lewis Leírás: Pietro Maximoff csatlakozik húgával egyetemben a Bosszúállók csapatához. Minden nyugodt és békés, már amennyire csak lehet az ikerpár miatt, míg nem betoppan mindenki életébe a mindig humoros Darcy...