-Tony mit szólnátok ha a vacsit..-akadtam meg egy pillanatra,amikor is a csipet csapatra nyitottam a tárgyaló ajtaját.-Hát itt meg mi folyik?-néztem kérdőn Vasemberre.
-Gyere csak be Darcy,most mindenki segítségére szükség van. Loki helyzetét próbáljuk bemérni.
-Okéé.-léptem át a küszöböt s Thor mellé csatlakoztam,aki épp egy sarkot támasztott izmos hátával.-Szia Möjmöj.-suttogtam felé,ő kedvesen rám mosolygott s viszonozta gesztusom. Gyorsan körbe kémleltem a termet őt keresve. Wanda mellett ült,s Steve-vel és Clinttel vesézték ki az ügyet. Nem nézett felém Pietro,de a testtartása azt sugallta,hogy teljesen tisztában van a tudattal,miszerint én itt vagyok.
-Eddig még nem mutatkozott?-kérdeztem Tonyt.
-Az érzékelők csődöt mondtak. Ha akarná már tudnánk,hogy hol van. Ő az átverések és a trükkök szent grálja.Kifogott a műszereimen.-dörzsölte fáradtan halántékát.
-Akkor rakd sebességbe az agyad. Csak a technológia létezik? Mi van Rumlowval?-néztem Clintre,mert valahogy biztos voltam benne,hogy a férfi kihallgatásában már részt vett egy párszor.
-Natasha óránként megy be,de semmi. Nem beszél senkivel,legalábbis senki olyannal,aki nem a nagy terv része.
El gondolkodtatott Barton mondani valója. Velem akar beszélni,de miért?
Összefontam a karomat a mellkasom előtt. Egyetlen egy dolog járt a fejemben,mikor lettem én ilyen tökös? -Velem fog beszélni.-húztam ki magam dacosan.
-Nem járható út és felejtsd is el.-szólt át a válla felett Pietro. Hangja ellentmondást nem tűrő volt,s jobbnak láttam nem vitázni. Tony viszont úgy gondolta itt az idő egy kis poénkodásra,ugyanis mellém állt,pont háttal Pietronak s grimaszolva mutogatott nyitott tenyérrel felé,mint aki már nem tud mit kezdeni vele. Aztán kezével fegyvert formázott s el játszott egy pantomim öngyilkosságot. Visszafogott nevetéssel ütöttem mellkasára,hogy fejezze be. Ő csak mosolyogva leült a többiek mellé.
-Mi van ha már nincs is Midgardon?-tette fel a kérdést Thor reménykedve öccse ártatlanságában.-Mi van ha haza tért?-lépett ő is a tárgyaló asztalhoz. Piros palástja úgy követte őt,mint Aladdint a varázs szőnyege. Büszke tartása volt mégis a tekintetében volt valami örlődés. Kötelezettség vagy testvériség. A választási lehetőség nem mindig jó dolog.Thor várta,hogy valaki elmondja mit tegyen,többnyire ez a valaki általában Jane volt. Az asgardi harcos nem akart vezető lenni,legalábbis ebben a helyzetben.
-Okos pilóta alagútban nem katapultál.-dörzsölte frusztráltan Steve a tarkóját. Az egész csapatnak elege volt ebből az egészből.
-Ízlések és rokonok Thor.-fordult Pietro a férfi felé. -Valami fura szokása van?
-Mire gondolsz?-húzta fel a szemöldökét Thor,én pedig Pietro háta mögé álltam,míg ő ült.
-Valami olyan hely,ahol kiélheti magát,tuti,hogy Asgardon is van.
-Még mindig nem értem.
-Ó istenem nudi bár?-tette könyökét a széktámlájára-Kéj barlang?
Isten a tanum rá,hogy a cselekedetem ösztönös volt,nem akartam. Az utolsó kérdése után egy taslival díjjaztam érdeklődését. Ő erre kérdőn tekintett rám.
-Loki pont úgy néz ki,mint aki lányokat hajkurász éjjel nappal.
-Eltértünk a tárgytól.-vetette közbe Wanda.-Honnan tudhatjuk,hogy Loki melyik világban van?
-Ehhez kelleni fog Jane és..-vettem át a szót,ámbár nem sokáig volt a birtokomban,mert belépett az ajtón a szó bitorló.
-Én.-vágta kezeit zsebre Dr.Erik Selvig.
-Erik! Barátom!-csörtetett Thor a doktorhoz,hogy férfias hátba veregetésbe részesíthesse. Mögöttük Jane állt mosolyogva,kezében jegyzetek voltak,de ami meglepő volt az a felém lépdelő fiú volt. Ian Boothby.
-Hey Darcy.-köszöntött mosolyogva,majd a következő pillanatban a nyelve a számban volt. Köpni nyelni nem tudtam abban a pillanatban. A fiú erősen tartott míg be nem fejezte cselekedetét. S mikor vége lett,akkor esett le,hogy Pietro végig előttem ült egy teremnyi bosszúállóval az élen.
-Baszki.-szaladt ki a számon,s félve fordultam Maximoff felé.
YOU ARE READING
You didn't see that coming
AdventureFőszerepben:Pietro Maximoff és Darcy Lewis Leírás: Pietro Maximoff csatlakozik húgával egyetemben a Bosszúállók csapatához. Minden nyugodt és békés, már amennyire csak lehet az ikerpár miatt, míg nem betoppan mindenki életébe a mindig humoros Darcy...