13%

2.5K 224 15
                                    

Pietro az előcsarnokig futott velem. Egy pillanatra állt meg csak,míg körbe nézett.
-Mi az?-kérdeztem izgatott hangon. Az adrenalin az ereimben szinte pezsgett.
-A többiek..hol lehetnek?-tanakodott.Szólásra nyitottam a számat. Elakartam mondani neki,hogy míg ki nem találjuk,hogy hol lehetnek,addig nyugodtan letehetne,de ekkor ismét tüzelést indítottak,s Pietro újra elindult,ezúttal viszont lefele igyekezet a parkolóba,viszont nem volt elég gyors,mert mikor elindult éreztem,hogy valami az alkaromba fúródik. Eltaláltak. Fájdalmat nem éreztem,talán a sebesség volt az oka,vagy az adrenalin okozta hatás miatt. Hirtelen fékezett le a többi Bosszúálló előtt.  Pietro pillanatok leforgása alatt tett le a földre,s sietett oda testvéréhez,hogy aztán szoros ölelésbe zárja őt.
-Jól vagy? Vérzel.-ragadta meg a csuklómat Rogers. Feljajjdultam. Steve keze hideg volt. Szemeit kémleltem,amik kéken pompáztak,s rám vetülve aggódást véltem felfedezni. A pillanat tört része alatt Steve keze felmelegedett,s szemei világosabbak lettek.
-Benne maradt a golyó.-nézegette az alkaromat Pietro.-Miért nem szóltál?-torkolt le dühösen a szőke férfi. Válaszolni sajnos nem tudtam,mert teljesen lesokkolódtam a ténytől,hogy Maximoff ellökte tőlem Rogerst.
-Semmi bajom,kibírom.-tartottam jobb kezemmel a bal alkarom alá.
Körbe néztem,Tony sport autóin kívül nem igen volt más jármű.  A lövések zaja idele már nem hallatszódott le. Tony kivetített egy  képernyőt elénk. Ráncolva a szemöldököm léptem melléjük. Az elején csak zúgást lehetett hallani,majd megjelentek a hangyák,majd egy feketébe öltözött férfi képe jelent meg,a kép szürke volt. Tony nem habozott a közepébe vágott.
-Ki maga?
-Csak egy csavar a gépezetben.-válaszolta a férfi gépiesen mély hangján.
-Rendben...akkor ki küldte?-faggatta tovább Tony.
-Egy régi ismerősük.-mosolyodott el ravaszul.
-Gondolom,akkor ez rejtély marad egy ideig. Mit akarnak?
-Csak beszélgetni.
-Hol és hányan vannak?
-Az irányító termében vagyunk,csak ketten.
-Akkor beszélgessenek.-bontotta a vonalat a férfi vidáman. Fiatalok fent buli van.-kacsintott Stark. A karom szúrni kezdett. Felszisszentem.
-Valakinek elkell látnia Lewist.-adta a parancsot Cap.
-Egy körre Lady?-jött felém Pietro mosolyogva. Hitetlenkedve néztem végig a társaságon. Hogy lehetnek ennyire vidámak. Lelkesen beszélgetnek arról,hogy ki melyik emeleten veri le a rossz fiúkat. Hátra léptem tőle.
-Nem, jól vagyok. Menj Wandával,segíts neki.
-Nem biztonságos egyedül lenned.
-De itt az. Pietro ne veszekedj! Minél hamarabb legyőzitek őket,annál hamarabb jutok kórházba. Capisce?-akadtam ki rá.
-Capisce.-egyezett bele kelletlenül. A többiek felnevettek.
-Mi az?-dörrentem rájuk,egyszerűen idegesítő volt az optimizmusuk,vagy ez talán náluk kényszeres öngyilkossági kísérlet.
-Papucs.-mutatott Clint Pietrora.
-Mi indulunk Nattal.-vágott közbe Cap.-Lewis itt marad,keressen egy búvóhelyet.
-Tony egyik luxus kocsija megfelel?-poénkodtam.
-Meg.-felelte helyeslően Steve. Leesett állal bámultam rá,a többiek mosolyogva rázták a fejüket.
-Cap nem érti a viccet.-ütögette meg a jobb vállam Tony.Figyelj!-állt elém, a csapat fele megindult felfele,csak  Tony,én, Pietro és Wanda maradtunk a gyorsan felépített "bázison".- Itt egy adóvevő,ha valami baj van jelezz,oké?
-kérdezte komoly hangon,félre téve a viccet. Tony hangulata egy kis pánikot ébresztett bennem. Aprót bólintottam. Felfele indultak,de még muszáj volt megállítanom egy szóra őt.
-Pietro!
-Hmm?-suhant elém.
-Öhmm..-akadtak a szavak a torkomon.
-Igeen?
-Várj egy percet,van amit nem lehet szavakba önteni.
-Arra van a szex.-szólt hátra Tony,majd felsétált a lépcsőn. Pietrora kaptam a szememet. A szőke férfi pirulva tekintett vissza rám. Paradicsom vörösen hadartam el neki mondanom.
-Nos,köszönöm az életmentést.
Pietro aprót bólintott,felkapta Wandát és már el is tüntek.
A parkoló közepében állva az arcomat megérintve álltam elhűlve,ugyanis mielőtt a hugát felemelte volna,még előtte felém mozdult,s lágy puszit nyomott orcámra. A szívem heves dobogásba kezdett.
-Ajjajj.-suttogtam magam elé.

You didn't see that comingWhere stories live. Discover now