65%

1.6K 176 17
                                    

Pietro Maximoff csak bámulta az előtte ülő lányt,aki szorgosan írogatott valamit. Talán Tonynak segített a papírmunkában. Elmélyülten tanulmányozta a lány az iratokat,Pietro pedig őt. Próbálta összeszedni magát. Rendezni a katyvaszt ami az elméjében zavart keltett. Mióta visszatértek a Toronyba minden megváltozott. A fiú zavart volt és nem találta a helyét. Noha ez az érzés már régóta kísérti,mégis valahogy a testvére mellett mindig sikerült elnyomnia azt. Hisz nem is volt kétséges,hogy ki mellett a helye. A húga volt számára a biztos pont. Ahol a lány volt,ott volt ő is. Így volt ez mindig is. Legalábbis addig a pontig,míg be nem toppant ez a kiszámíthatatlan,szinte már idegesítő nő. Valamit érzett iránta,de még nem jött rá,hogy mit. Azt tudta,hogy valamilyen oknál fogva kötődik a lányhoz. Ez volt Pietro Maximoff életének legnagyobb talánya. Hisz a lány nem volt különleges mégis ő Darcy Lewis. Aki még talán nála is hevesebb teremtés volt,ez volt az ő bája. Az egész kezdetét nem tudta volna megállapítani. Az elején csak vonzalmat érzett a férfi,aztán már valami mást ist. Védte őt,olyan figyelemben részesítette,amelyet eddig talán még a húga,Wanda sem kapott meg. Érzelmek hada viharzott a fiúban. Minden egyes érzés gyorsabban száguldott át rajta,mint amennyire ő gyors tud lenni. Szinte már lassúnak érezte magát. A düh és a tehetetlenség manapság többször is átjárta. Tudta,hogy az együttlétük után történtek a gyökere mindennek. A veszekedésük utáni elviharzása közben felhívta Tonyt és hazarendelte magukat. Egyszerűen úgy érezte nem bír kettesben lenni a nővel. Minden egyes perc kínzó volt számára. Úgy érezte,hogy Darcy kihasználta,játszott vele,az érzéseivel. Miután hazatértek a csapathoz Wanda azt tanácsolta terelje el a figyelmét. Próbálta kerülni a lányt,de még hogy. Viszont ez nem vált be. Esténként nem tudott aludni a gondolattól,hogy a lány a mellette lévő szobában békésen alszik. Az alkoholhoz fordult. A legelején segített felejteni,de kezdett tompulni a hatása ezért a régi életét részesítette előnyben. Lányokat szedett fel. Ez is hasznára vált egy ideig óráig. Kezdett megváltozni. Újra az érzéketlen Pietro Maximoff lett,aki csak a testvérével foglalkozik. De ez sem működött sokáig. A bevetéseken gyötrődött. Hisz nen volt a lány mellett. Gyakran elborult az agya egy egy akció során. Akarva vagy akaratlanul,de mindig lejátszódott a fejében az a pillanat,amikor Darcy ellöki őt magától. Ilyenkor a düh és a tehetetlenség ostromolta. Ő pedig az ellenfelet. Clint és a csapat többi tagja többször veszekedett vele,fenyegették hogy nem mehet többé terepre. Azt se bánta volna,hisz akkor a nevetséges sapkás lány közelében lehetett volna. Azok a rojtok a már már bordó viseleten mindig jó kedvre derítették. Imádta a lányon látni.
Teltek a hetek és kezdett csillapodni a dühe a lány felé,viszont már késő volt. Elriasztotta Darcyt magától. Bár ahogy néha beszélt vele nem is csodálta. A barátságuk lehetőségét is eltaposta. Darcy kerülni kezdte őt. Ő pedig dühös lett ismét,bár most magára. Nem hagyta abba az éjszakai életmódját,de nem a felejtés érdekében,hanem hogy a lányt féltékennyé tegye. Voltak csúnya húzásai ez tény. Viszont Darcyt nem lehetett megtörni. A Kapitányban talált vigaszt. Emlékszik a férfi arra a pillanatra,amikor Steve és Darcy az edző teremben volt. Emlékszik az érzésre is. Ó hogy is ne emlékezne. A vénáiba égett a féltékenység kusza érzete,s nem tudott szabadulni tőle. Ezért is állított be a bárba két gyönyörű nővel. Bántani akarta Darcyt. Aztán már meg is bánta,amikor a lány vázolta a tervét a két partnerének. A széken ült döbbenten,míg Darcy kirohant a mosdóba. Igaza volt a szeszélyes lánynak. Sose gondolt az ok okozatra. Csak bántani akarta és felejteni,de sose gondolt bele,hogy mit ronthat el ezzel a viselkedéssel. És ő ott akkor döntött. A lány ha akarja,ha nem ő ott lesz vele,ameddig csak bír. Teljesen mindegy volt,hogy barátként vagy másként. Hiányzott neki a lány. Még az az istenverte rossz szokása is,amit szarkazmusnak hívnak.
-Bámulsz.-rángatta ki Darcy hangja a saját önismereti órájáról. Bambán megrázta fejét.
-Tessék?

-Mi az?-kérdezte kíváncsían a lány

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Mi az?-kérdezte kíváncsían a lány. A tegnap este történtek óta valamennyivel javult a kapcsolatuk. Mintha mindketten belefáradtak volna a hadakozásba. Persze nem nevetnek együtt önfeledten,de már meg bírnak lenni egy helyiségben. Pietro lassan elmosolyodott a lányt nézve,majd hátradőlt.
-Semmi,csak elkalandoztam.

You didn't see that comingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora