bu haftaki mesaim bitti arkadaşlar artık haftaya görüşürüz
Murat'ın mırıldandığı şarkıyı yukarıya ekliyorum sözlerini de lazce ve türkçe olarak paylaşayım hemen.
coxo-skani "e" do "f"ten geyickengyuli-çkimi, guri muten eyimçkvenmerağiz goşaxe guri domaçvenomçkomi do gemişkvi gyuli-çkimidido mskva re dido gogixtu metiavla-skani diyu doren cennetidaha var gaçkinu çkimi kıymetiomçkomi do gemişkvi gyuli-çkimiar nana giyonun gnze şişmanielçi momiyoniz mod ipişmanima si var ekçopi dobipişmaniomçkomi do gemişkvi gyuli-çkimi(lazca)
SENİN ADIN 'E' VE 'F' İLE BAŞLARGÜLÜM BENİM YÜREK NE İLE YANAR?MERAK İÇİNDESİN,CANIM YANIYORYEDİN DE BİTİRDİN BENİ,GÜLÜM BENİMÇOK GÜZELSİN ÇOK,İSMİNİ ÇOK DUYDUMSENİN BAHÇEN CENNET OLMUŞ BANASEN HALA ANLAYAMADIN KIYMETİMİYEDİN DE BİTİRDİN BENİ GÜLÜM BENİM.BİR ANNEN VAR UZUN ŞİŞMANARACI GÖNDERİNCE NEDEN OLDUN PİŞMAN?BEN SENİ ALAMADIM OLDUM PİŞMAN OLDUMYEDİN DE BİTİRDİN BENİ GÜLÜM BENİM. (türkçe)
keyifli okumalar şimdiden...
***
Defne neler olduğunu anlayamadan Murat içeri girmişti bile. Kızların başını kırmızı tülbentle örtmeleri ile Murat'ın içeri girmesi ve kızların kıkırdayarak odadan çıkması bu arada Pelin'i de kolundan çekiştirerek odadan çıkartmaları aynı saniyede olmuş gibiydi. Defne hazırlıksız yakalanmış ve öylece donakalmıştı. Murat usulca kendisine yaklaşırken iç sesi bütün gücüyle oradan kaçmasını tembihliyor ama vücudu bu komuta tepki vermiyordu nedense. Murat Defne'ye iyice yaklaştığında cebinden altın bir kolye çıkardı. Ve mahcup bir ifade ile " Abim almış. Yüz görümlüğü." Diye açıklama yaptı. Defne tepkisiz bir şekilde bekliyordu. Yüz görümlüğünün ne olduğunu bilmiyordu zaten.
Murat kolyeyi acemi hareketlerle genç kızın boynuna taktı. Daha sonra usulca tülbendi indirdi gelininin başından. Defne ayaza tutulmuş bir yaprak gibi ince ince titriyordu örtünün altında. Şimdi elleri de terlemeye başlamıştı. Bu kadar heyecan yapmaması gerekiyordu aslında. Bitmişti! Düğün töreni ile beraber bu romantik film de bitmişti işte. Artık rol yapmak zorunda değillerdi. Ama mantığı böyle düşünse de kalbi kaptırmıştı kendini bir kere. Murat alnına ılık dudakları ile şifalı öpücüğünden kondurduğunda tüm bedeni ürpermişti genç kızın. Bu normal değildi. Bu gidişat da pek hayır değil gibi görünüyordu. Bir kere resmi, bir defa gayrı resmi ve iki kere dini nikâhla evlendiği kocasıydı karşısında onu hayranlıkla süzen bu adam. Kalbi göğüs kafesini döverken doğru düzgün düşünemiyordu ki genç kız. Zaten şuan vücuduna beyni değil kalbi hükmediyordu şüphesiz.
Bir şarkı mırıldanmaya başladı adam hüzünlü sesiyle. "coxo-skani "e" do "f"ten geyicken gyuli-çkimi, guri muten eyimçkven merağiz goşaxe guri domaçven omçkomi do gemişkvi gyuli-çkimi"
Bu sırada dışarıdan bir arabanın motorunu çalıştırdığı duyuldu. Arabanın sesi yavaşça uzaklaştı evden.
Murat genç kızın elinden tutarak yatağın kenarına oturttu ve kendi de yanına oturdu. Genç kızın hiç bırakmadığı elini dudaklarına bastırıp parmak uçlarından öptü. Parmak uçlarından! Defne'nin kalbinin tüm sızısı orada toplanmıştı şimdi. Elleri karıncalanmış ve ruhu kamaşmıştı bu dokunuşla. Murat genç kızın ellerini iki avucunun arasına aldı sonra.
" Benden korkuyor musun?" diye sordu yanında sessizce oturan genç kıza.
Defne bir yandan başını sallarken " Hayır korkmuyorum." Dedi. Aksine seninle huzur buluyorum, kendimi senin yanında güvende hissediyorum demek de istedi o an ama tuttu kendini. O kadar uzun konuşacak enerjisi yoktu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Kokulu Kız !!! Kitap Oldu !!!
Humor!!!Watty's 2016 - Gizli Cevherler Ödülü!!!! " Tiyatronu oynadın. Şimdi eserinden memnun bir şekilde odana gidebilirsin sanırım." Öfkeli haline inat gayet sakin ve kibardı adam. Az önceki sinir boşalmasının da bunda bir etkisi olabilirdi tabi. İ...