Ryuu uzun bir süre suyun içinde uyudu. Alevlerinin kendisini koruyacağına inandığından tetikte değildi. Ryuu güneşin batışına kadar uyuduktan sonra huzurla uyandı. Bedeni biraz buruşmuş olsa da son derece rahatlamıştı. Alevlerini etrafını çevirirken sudan çıktı. Üzerindeki su damlacıkları hızla buharlaşırken avlanmak için boyutsal yüzüğünden Yeşim Dalga' yı çıkardı. Altına basit bir şort giydikten sonra alevlerini söndürüp harekete geçti. Avlanmayı son derece seviyordu. Ağaçların arasından bir gölge gibi ilerlemeye başladı. Kısa sürede kendi halinde otlanan bir kaynak canavarı gördü. Ryuu aurasını bastırıp sessizce avını izlemeye başladı. Milena 2. Seviye Başlangıç Temel Kaynak Aleminde olduğunu belirtip sessizleşmişti. Kolay bir av olacak.
Tamamen sakinleşmek için gözlerini kapattı. Kalp atışları düzene girerken gözlerini açıp kılıcını tersten tuttu. Her adımına dikkat ederek sessizce ilerlemeye başladı. Saldırabileceği en uygun zaman geldiğinde yerinden fırladı. Kaynak canavarı daha ne olduğunu anlamadan Yeşim Dalga göğüs kafesine saplanmıştı. Acı bağırışları eşliğinde son nefesini verdi. Ryuu kılıcını çıkarttıktan sonra kaynak canavarının bedenini parçalamaya başladı. Bu seferki kaynak canavarı ceylana benzer bir yapıya sahipti. Eti son derece kırmızı ve iştah açıcı duruyordu. Ryuu daha önce eti koyduğu kutuyu çıkartıp yenebilir kısımlarını ve kaynak çekirdeğini koydu. Kan olmuş şortuyla birlikte göğsüde berbat durumdaydı. Geldiği yoldan geri döndükten sonra suya ikinci kez daldı. Bedenindeki ve şortundaki kanları temizledikten sonra özenle kılıcını temizledi. İşi bittikten sonra mağaranın girişine gitti. Gücü yükseldiği için rahatlıkla suyu yararak mağaraya girdi. Yüzünde hafif bir sırıtış vardı...
Ryuu yemeği olan kaynak canavarının etiyle karnını güzelce doyurdu. Kaynak damarları biraz sızlasada keyifliydi. '' Hey Milena! Şu bana verdiğin kaynak sanatını çalışmaya başlasam diyorum? '' Milena günlerdir çok konuşmayarak Ryuu' yu şaşırtmıştı. Sangi çok işi varmış gibi davranıyordu. '' İstediğini yapabilirsin. '' Ryuu aldığı cevaba kötü bir karşılık vermek istese de kendini tuttu. Meditasyon pozisyonuna geçerken aklına kaynak sanatını getirerek zihninde bir kitabın açılmasını sağladı. Gerçek dünya kaybolurken tamamen beyaz bir ortamda tek başına kitabı okumaya başladı.....
Ryuu uzun süre kitabı okusa da ne yapacağını tam olarak anladığını düşünmüyordu. Kaynak tekniğinin ilk adımı durduğu yerden gölgesini kontrol etmekti. Gölgesini hareket ettirerek istediği bölgeye götürecekti. Ardından bedeni gölgeye dönüşürken orjinal gölgesinin yanında belirecekti. Meditasyon pozisyonundan çıkıp ayağa kalktı. Zihni durgun bir su gibiydi. Kaynak enerjisi bedeninden yayılırken gölgesiyle arasında bir bağ oluşturmaya çalışıyordu. Gölgesiyle bağ oluşturabilirse minik miktarlarda kaynak enerjisi harcayarak kontrol etmekte zorlanmazdı. Gölgesi kaynak enerjisinin çoğunu sömürdükten sonra yavaşça şeffaf bir bağ sırtındaki bir nokta ile gölgesi arasında belirdi. Ryuu gülümseyerek gölgesini hareket ettirmeyi denedi. Düşünmesiyle birlikte sadece kendisinin görebileceği başka bir gölge oluştu. Garip bir şekilde bu gölge griydi! Ryuu gri gölgenin yumurtanın yakınlarında belirmesini emretti. Gözlerinin önündeki gri gölge kaybolurken yumurtanın yanında belirdi. Ryuu heyecanlı bir şekilde gölgeyle yer değiştirmek için kendini hazırladı. Gözlerini kapayıp tüm duyularını gideceği yere odakladı. Bedeni güçlü bir şekilde sarsılırken garip bir duyguyla beraber gri gölgenin yanında belirdi. Ryuu sevinç çığlığı atarak Milena' ya seslendi. '' Milena ilk aşamayı başardım! '' Ryuu bir kaç kez daha seslense de Milena cevap vermemişti. Daha fazla rahatsız etmemek için susarken heyecanı kaybolmuştu. Ciddiyetle ikinci adıma geçti. İkinci adımda işi aşırı zordu. Düşünmeden gölgesiyle yer değiştirmeliydi. Eğer ikinci adımı da başarırsa Gölge Adımları' nın ilk bölümünü kullanabilecekti. Odaklanırken bir kaç deneme yaptı. Gölgesini oluşturabilse de yer değiştiremiyordu. Sakince çalışmaya devam etti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
FantasyAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...