Grodia Savaş Akademisi güneş ışığıyla boyanmaya başlamıştı. Toun' un evinde Ryuu ve Toun koltuklarda sızmışlardı. Konuşmaları o kadar uzun sürmüştü ki uyuyakalmışlardı. Şuan ki durumları aşırı komikti. Ryuu' nun kafası koltuktan aşağıya sarkmıştı. Ayaklarını tavana dikmiş ağzı açık uyuyordu. Toun' un da pek farkı yoktu. Ayaklarını tepeye dikmiş kafasını da sehpaya koymuş oldukça keyifli bir rüya görüyordu. Sehpa boş şişeler ve çöplerle doluydu. Kapı gürültüyle çalınınca ikisi birden yerlerinden sıçrayarak yere yığıldılar. Ryuu homurdanırken Toun da gelene lanet okuyordu. Önüne gelen saçlarını toplamaya çalışırken kapıyı açtı. Karşısında oldukça güzel bir kız kıpkırmızı donakalmıştı. Toun üzerine bir şey giymediğini fark etmemişti. '' Kimmiş? '' Ryuu' da aynı şekilde kapıya çıkınca kız bayılacak gibi oldu. Toun ve Ryuu' nun başı ağrıyordu. Mantıklı düşünme yetilerini kaybetmiş gibiydiler. '' Ş-ş-ş-e-ey T-toun. E-e-ğitim-e gele-c-ek-misin? ''Kekeleyerek konuştu güzel kız. Uzun sarı saçlara sahipti. Şirin ve küçük bir yüzü vardı. Boyu Ryuu' dan bir kafa boyu kısaydı. Uyumlu vücut hatlarına sahipti. Güzelliği Milenaya yakındı. Üzerinde çiçek işlemeli pembe bir kıyafet vardı. Altında da rahat çalışabilmek için giydiği şortu vardı. Ryuu' kafasını toplamaya çalışarak Toun' a baktı. Cevap bekliyordu. Toun Ryuu' nun bakışlarına mal mal karşılık verdikten sonra uzun bir sessizlik oldu. Hiç kimse konuşmuyordu. En sonunda olayı anlayan Toun yapmacık bir gülüşle sessizliği bozmaya çalıştı. '' Tanıştırayım. Bu benim yeni ev arkadaşım Ryuu. Ryuu bu da Claudia. Benim klanımdan. '' Ryuu anladığını belirten bir kaç kafa hareketi yaptı. '' Ne eğitiminden bahsediyorsun Claudia? '' Ryuu saçlarıyla uğraşmaya başlarken Claudia zorlanarak cevap verdi. '' Klanımız yeni kurulduğu için herkesin yeteneğini göstermesi için bir fırsat. Klan başkanı normalde Toun ama görevleri benim üzerime yığdığı için ne yapıyor diye gelmiştim. '' Ryuu kafa sallayıp Toun' a döndü. '' O zaman gidelim. Gerçi ben Üst sahadan çıkana kadar size resmi olarak katılamam. '' Toun onaylarken evin anahtarını cebine atıp dışarı çıktı. Ryuu' da peşinden çıkıp kapıyı kapattı. İkisi de hala üstlerinde bir şeyin olmadığını fark etmemişlerdi. Claudia utancından bir şey demeye cesaret edemiyordu. O zaten Toundan hoşlanıyordu. Toun' un kaslı vücudunu görmek onun için büyük lütufdu. Ama bir de Ryuu' nun kaslı bedenini görünce ne yapacağını bilememişti. Sonuçta Ryuu, Toundan daha kaslı ve yakışıklıydı. Bu Toun' un yakışıklı olmamasından kaynaklanmıyordu. Toun okulun en yakışıklıları arasındaydı. Bir çok kızın arzuladığı biriydi. Ryuu ise Toundan daha ilgi çekiciydi. Kısa zamanda okulda fırtına yaratacağı belliydi.
Küçük bir arenaya ulaştıklarında durdular. Burası klanların çalışma bölgesiydi. Belli bir ücret karşılığı belirli bir süre kiralanır ve çalışma yapılırdı. Toun' un klanı yeni kurulduğu için ilk üç eğitim boyunca ücret ödemeyeceklerdi. Toun biraz daha kafasını toparlasa da üstünde bir şey olmadığını fark etmeyince Ryuu uyarmıştı. Ryuu' da çevresindeki kızların her an saldıracakmış gibi duran, erkeklerin ise kıskanç bakışları sayesinde fark etmişti. Toun eve geri dönmek istemediğinden Ryuu' dan aldığı düz tişörtü giyiyordu. Ryuu'yla ikiz kardeş gibi durmuşlardı. Klanında olan yirmi yedi kişiye baktı. '' Öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederim. Bu ikinci toplantımız. Eksiksiz katılmanız beni gerçekten mutlu ediyor. İlk olarak sizi ev arkadaşım olan Ryuu' yla tanıştırmak istiyorum. '' Ryuu bir kaç adım öne çıkıp gülümsedi. Sersemliğini üzerinden atmıştı. '' Bendeniz Ryuu Heart. Şimdilik Üst Sahanın öğrencisi olsam da bir ay sonraki sınavda kesinlikle Orta Sahaya gireceğim. Kendimi tanıtmam gerekirse, neredeyse on beş yaşındayım. 1. Seviye Doğal kaynak aleminde gücüm. Sıkça antrenman yapmaktan hoşlanırım. Lütfen iyi anlaşalım. '' Hafifçe kafasını eğip selam verdi.
Yirmi yedi kişilik grupta on iki kız on beş erkek vardı. Hepsi iyi giyimli ve bakımlıydı. Soylu ailelerden geldikleri belliydi. Ryuu hepsini dikkatle incelemeye başladı. Kendilerini tanıtacaklardı. İlk öne çıkan kızıl saçlı birisiydi. Kıvırcık saçlarıyla yakışıklı sayılabilirdi. Çok kaslı olmasa da idare eder bir vücudu vardı. '' Benim ismim Duncan. On altı yaşındayım. 1. Seviye Doğal kaynak alemindeyim. Toun' un dostuysan dostumsun. '' Eğlenceli birisi gibiydi. Yüzünden eksik olmayan sırıtışı sempati kazanmanızı sağlıyordu. İkinci öne çıkan kişi de erkekti. Siyah uzun saçları vardı. Soğuk duruyordu. Pek yakışıklı sayılmazdı. Yüzündeki büyük yarayı saklamak için saçlarını öne doğru uzatmıştı. Karanlık bir havası vardı. '' Marvin. On altı. 1. Seviye Doğal Kaynak Alemi. '' Tek nefeste söyleyip eski yerine döndü. Konuşmak istemiyor gibiydi. Ryuu pek umursamadan diğerine döndü. Yine erkekti. Sıfır saçlarıyla kel kafası güneş ışığında parlıyordu. Savaş generali gibi kollarını kenetlemiş ciddi ifadesiyle Ryuu' yu takip ediyordu. '' Tanaka. On sekiz yaşındayım. Üçüncü Seviye Doğal Kaynak Alemi. '' Ryuu' nun dikkat ettiği üzere hepsi güçsüzdü. Toun 5. Seviyeyken ondan büyük olan Tanaka üçüncü seviyeydi. Grup dengesi nasıldı anlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
FantasyAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...