Ryuu görülmesinin bile zor olduğu bir hızla bir iki gün boyunca yolculuk etmişti ama hala çok uzak olduğunu biliyordu. Aralarındaki bağdan zayıfta olsa Met' i hissedebiliyordu. O gün Met' in farkında olmadan engeli kaldırdığı için aralarında Ryuu' yu kısıtlayan bir şey yoktu. Yorgun bedeni yüzünden bir ağacın dibinde yatıyordu. Pelerini kaybolmuştu bile. Üzerine cübbesini geçirmiş kendini toparlamaya çalışıyordu. O çoktan acele etmesinin mantıksız olduğunu fark etmişti. Acele etse de Met' i kurtarma şansı artmayacaktı. Onun yerine düşünerek mantıklı hareket etmeliydi. İlrik Tenal hakkında daha fazla bilgiye de ihtiyacı vardı. Büyük babası ile de konuşmalıydı.
Ryuu duygusuzmuş gibi dursa da içinde patlamak üzere olan bir volkan duruyordu. Hem ağlamak istiyordu hem de her şeyi yok etmek. Kendi kendine yatarken duyduğu sesleri umursamadı. '' Hey sana diyorum velet! '' Yirmi iki-yirmi üç yaşlarındaki birisi bağırıyordu. Yakışıklı duran yüzü ve kaslı bedeni güçlü olduğunu gösteriyordu adeta. Arkasında aynı yaşlarda olan iki kişi daha vardı. '' Bırak dostum. Onun gibi birisinde ne olabilir ki?'' Zayıf duran gülerek konuşmuştu. Onun yanındaki arkadaşı da sırıtıyordu. '' Bana cevap vermemek de ne oluyor velet! '' İlk bağıran Ryuu' nun karşısına geldiğinde bağırarak Ryuu' yu üzerindekinden tutup havaya kaldırdı. Ryuu adeta ruhunu kaybetmiş gibiydi. '' İsmin ne? '' Yorgun sesini duyunca üçlü kahkaha atmıştı. '' İyi bir ders ver şuna Kelman. '' Zayıf olan tekrar konuştuğunda Ryuu ismini öğrenmişti.
'' Sana unutamayacağın bir ders vereceğim velet! Beni umursamamak da ne demek?! '' Bağırarak Ryuu' ya bir yumruk savurdu. Ryuu hiç bir tepki vermeden yüzüne çarpan yumrukla yere yığılmıştı. '' Hahaha tek yumruk da ne hale geldi ezik! '' Zayıf olanın yanındaki kahkaha atarak Ryuu' ya bakıyordu. O ve yanındaki Kelman' a yancılık yaptıklarından genelde onu pohpohlarlardı. Şimdi de Ryuu' yu gördüklerinde onu ezdirerek Kelman' ın kendine olan güvenini arttırmak istiyorlardı. '' Kelman demek... Ne kadar basitsin. '' Ayaklanan Ryuu ölü bakışlarıyla üçlüye baktı. Herhangi bir hareket gerçekleştirmeden sadece duruyordu. '' NE DEDİN SEN?! '' Kelman bağırarak suratına geçirdiğinde Ryuu tekrar yeri boylamıştı. '' Hiç dayak görmedin mi sen? Biraz erkek ol ve sert vur. '' Ryuu tekrar ayağa kalktığında kışkırtıcı sözlerini çekinmeden yüzlerine fırlatmıştı.
Üçlü Ryuu' nun ölmek istediğini düşünüyordu. Kelman onun ne kadar salak olduğunu fark etmişti. Biraz eğlendikten sonra hayatını sonlandıracaktı. Öne çıkıp Ryuu' nun karnına bir tekme attıktan sonra arkadaşlarına bir işaret çaktı. İkili yanına gelirken yere düşmüş Ryuu' yu dövmeye başladılar. Ryuu' ya kan kusturana kadar durmamışlardı da. En sonunda Ryuu kan kustuğunda bir iki adım gerileyerek nefeslenmeye başladılar. Şaheserlerine bakarken mutluydular. Ryuu' nun dudağı patlamıştı. Gözü dahil yüzünde bir sürü morluk vardı. Saçları toprak içinde kalmıştı. Vücudunda da bir sürü çürük ve morluk vardı. Bir kırığı veya hayati yarası olmasa da durumu da çok iyi değildi.
'' Bitti mi? '' Ryuu' nun aynı umursamazlıkla konuşması üçlüyü hem şaşırtmış hem öfkelendirmişti. '' S-s-seni! '' Kelman bağırarak Ryuu' ya bir tekme daha attı. Ryuu' nun karnına gelen tekme en azından beş metre yuvarlanarak uçmasını sağladı. Dirseklerinin üzerinde hafifçe doğrulurken bir miktar daha kan kustu. '' Ölmek istemiyorsan kapa çeneni pislik! '' Zayıf olanın bağırarak konuşması karşısında Ryuu alayla kahkaha attı. '' Şimdiye kadar çoktan sabrettik zaten ama artık geber! '' Kelman' ın öfkeli sesiyle arkasını döndü. '' Mırak kılıcımı getir! '' Zayıf olan koşarak ayrılırken Ryuu' ya döndü. '' Bir sözün var mı? '' Biraz merhametli davranmaya karar vermişti.
'' Var.'' Ryuu dirseklerinden destek alırken ayağa kalkmıştı. '' Siz üç aptal büyük bir hata yaptınız. '' Kılıcı alması için yollanan Mırak geldiğinde Ryuu ifadesiz halinden bir şey kaybetmemişti. '' Seni velet ne cüretle! Ben Doğal Kaynak Alemine girmiş bir dahiyim!'' Kelman bağırdığı gibi gücünü salmıştı. Ryuu' nun ifadesi biraz değişirken alayla sırıttı. '' Kendine dahi diyerek acınası gücünle hava mı atıyorsun? '' Salınan güçten etkilenmezken sanki gücü 1.Seviye Doğal Kaynak Alemindeymiş gibi göstererek enerjisini yaydı. Üçlü onun gerçek gücünü fark edememiş olsa da yakındaki okullarındaki tüm eğitmenler ayaklanmıştı. Onlar Ryuu' nun gücünü hissetmişlerdi ve aceleyle harekete geçmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
ФэнтезиAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...