Ryuu klandan ayrılalı üç gün geçmişti. '' Ara sıra mola vermem dışında uzun süredir yürüyorum. Üç gün olsa da Bin Yılan Vadisi' ne varmama daha çok yolum var. '' Ryuu' nun amacı Bin Yılan vadisi olarak adlandırılan ve kaynak canavarlarının yaşadığı bölgeye gitmekti. Bin Yılan Vadisinde yıllar önce çok güçlü olan Bin Yılan adlı kaynak canavarı yaşardı. Efsanelere göre ejderha boyutunda olan bu Bin Yılan' ın ismi her yara alışında vücudundan bir yılanın ayrıldığı için verilmiş. Gerçekte kaç yılanın birleşiminden oluştuğu bilinmese de yüzlerce yıl önce güçlü bir kaynak canavarı tarafından öldürülmüş. Cesedini bulan insanlar üzerinde dev bir pençe izi olduğunu söyleselerde kimse gerçeği tam olarak bilmiyordu. Tabi şuan o vadide en güçlü yaratık bile 2. Seviye Temel Kaynak alemindeki bir canavardı. Tabi ki de kaynak canavarlarını küçümsemek saçmaydı. 1. Seviye Başlangıç Kaynak Alemindeki Canavarı bile 3. Seviye başlangıç Kaynak Aleminde olmadan yenmen çok zordu. Ryuu 5. Seviye başlangıç Kaynak Aleminde olduğundan yaklaşık olarak 3. Seviye başlangıç Kaynak Aleminde olan canavarlarla dövüşebileceğini düşünüyordu. Amacı kaynak canavarlarını öldürerek onları özümsemekti. Kaynak Canavarlarının gücü arttıkça değeri artıyordu. Büyük tüccarlar her türlü kaynak canavarının etini, kanını ve kaynak çekirdeğini satıyorlardı. Bu kaynak çekirdeklerini özümsemek çok zordu ve riskliydi. Kanını içmek veya etini yemek ise ölümle aynı şey sayılırdı. Eğer kaynak canavarından iki alem yüksekte değilsen bedenini yok ederdi. İki alem yüksekte olsan bile dayanılmaz acılar çekerdin. Ayrıca çok az etkisi olurdu. Bu yüzden tercih edilmeyen bir yol olmuştu. Ryuu tam da bu yolu kullanacaktı. Tabi kendisi en düşük alemde olduğundan kendisinden düşük seviyedeki kaynak canavarlarıyla uğraşacaktı. Hayatını ortaya koyarak gelişme peşindeydi!
Kısa bir süreliğine mola verdi. Ayakları uzun süre yürümekten ağrıyordu. Sakince masaj yapmaya başladı. Bir yandan da göğsündeki dövmenin ne işe yaradığını çözmeye çalışıyordu. Bir kaç yol denese de hiç biri işe yaramamıştı. Her molasında dövmeyi etkinleştirmeye çalışıyordu. Önce azar azar kaynak enerjisini dövmeye göndermişti. Yavaş yavaş daha fazla kaynak enerjisi gönderse de bir değişim olmamıştı. Şimdide aynısını yapacaktı. Masaj yapmayı durdurup meditasyon pozisyonuna geçti. Kaynak gücünü yönlendirirerek dövmenin olduğu bölgeden bir tepki almaya çalışıyordu. Bu sefer önceki deneyişlerinin iki katı kaynak enerjisi kullanmıştı.
Tam işe yaramadığını düşünüp kaynak enerjisini çekecekti ki kudretli bir ses duydu. '' Demek bunca yıl sonra beni bedenine kabul eden birisini buldum. '' Ses aşırı genç dursa da çok kudretliydi. Ryuu kalbinin sıkıştığını hissetti. Bu sesi dışarıdan bir yerden duymuyordu. Tamamen içindeydi! '' Sen içimdeki mühürlü olan iblis misin? '' Hafif bir kahkaha duydu. '' Evet ben gerçekten içindeki iblisim ama iblis denmesini pek sevmem. İsmim Melina peki senin ismin nedir? '' İblisin çocuksuya benzer bir karakteri vardı. '' Benim ismim Ryuu, Kız kardeş Melina. '' Ryuu nasıl konuşacağını bilememişti. Sonuçta konuştuğu sesin kudreti kuşkusuz çok fazlaydı.
'' Bana Melina desen yeterli Ryuu. Hımm sanırım seninle mühür hakkında konuşmam lazım. Öncelikle içinde ne mühürlü olduğunu söyleyeyim. 7 Kuyruklu Gökyüzü Kurdu ' nu duymuş olabilir misin? '' Ryuu kafasını hayır anlamında salladı. Melina' nın kendisini gördüğü düşünüyordu. '' Aman da ne kadar yakışıklı bişeymişsin sen. '' Melina bir kaç sahte öksürükle konuşmayı kestikten sonra devam etti. '' Neyse konumuza dönersek sana mührün hikayesinin bir kısmını anlatıcağım. Tabi önce kendine bir ev falan bulman lazım güvende olmalısın. O zamana kadar kısa bilgilerle yetineceğim. İlk bilgi bedenin mükemmel bir yenilenme gücüne sahip. Aklındaki bir kaç düşünceye göre hızlı gelişmek için kaynak canavarlarını öldürüp onlarla beslenmeyi planlamışsın. Bunu ölmeden yapabilirsin. Mührün bir kaç avantajından biri. Ben seninle çoğu zaman iletişim halinde olacağım. Sana kaynak sanatları ve o tarz bilgiler vereceğim gelişimini hızlandıracağım. Tabi karşılığında bir kaç isteğim olacak. Bunları eğer güçlenirsen öğreneceksin. O zaman güçlenmek için hemen çalışmaya başlasan iyi edersin. Öncelikle kendine bir ev ayarla. Şimdilik görüşürüz. '' Ryuu Melina' ya yanıt bile verememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
FantasyAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...