Yura ustasının sinirlendiğini hissetmişti. Ustası onun için ailesini bile bırakıp giderken durdurulmaya dayanamamıştı. '' Bu işi konuşarak halletmeyi tercih ediceğim. Usta Noun lütfen genç efendiyi bize teslim edin. '' Noun Grondig' inden inerken havaya parlak küçük bir kristal fırlattı. '' Bana gel Krasun! '' Güçlü bir şahin çığlığı duyulurken Kraliçenin adamları savaş pozisyonu aldılar. Adamlardan birisi liderlerine bağırarak harekete geçti. '' Hariki saldırıyorum! '' Öne çıkan kişi ana askerlerden birisiydi. 5. Seviye Yeryüzü kaynak alemindeki gücüyle hafife alınacak birisi değildi. Ama Yurayla aynı seviyedeydi. Nasıl ondan üstün olan ustasıyla bir tutulurdu!
Devasa bir kuş birden havadan inerek hücuma geçen adamı kaptı. Beklemeden geri uçarken peşinden atılan saldırılardan kolaylıkla sıyrılmıştı. Bu Lotus Şahiniydi. Hızı ve manevra taktikleriyle ünlü, devasa kuş. Yaklaşık olarak iki metreydiler. Dört metrelik devasa kanatları, kılıçları parçalayacak güçlü bir gagası vardı. Hırçın ve asil olduklarından eğitilmeleri çok nadir görülürdü. Yeryüzü kaynak aleminde bulabileceğin en hızlı kuştu. Noun ortağını izlerken garip gülümsemesiyle liderleri olan Harikiye baktı. Onunla dalga geçiyordu. '' Hala saldırmaya kararlı mısın? '' Hariki dişlerini gıcırdattı. Noun' un ve Yura' nın gücü yetmezmiş gibi birde ortağı işe karışmıştı. Kendine olan güveni biraz salsılsada geri adım atmadı. '' Saldırın! ''....
Yura ve Noun uzun süredir dövüşüyorlardı. İki Grondig ve Noun' un Lotus Şahini ağır yaralanmıştı. Yura' nında bedeninde bir sürü büyüklü küçüklü yara vardı. Ne kadar direnmeye devam etse de hem sayı avantajı hem güç avantajına sahip olan rakipleri karşısında fazla şansı yoktu. Ustası ve Kraliçenin adamlarının lideri Hariki dövüş başladığından beri dövüşüyorlardı. Görünüşte eşit dursalarda Noun zar zor dayandığını itiraf etmek zorundaydı. Tekniklerinin çoğunu kullansa da avantaj elde edememişti. Bedeni iyice yorulurken enerjisi de azalmıştı. '' Bu kadar güçlü olmanı beklememiştim usta Noun. Gökyüzü kaynak aleminde 8. Seviye olmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum. Sen benden dört yaş küçükken bu seviyeye ulaştığın için dahi sayılırsın ama benimle boy ölçüşemezsin. Ben altı senedir bu seviyedeyim! '' Harikinin bedenini dört parlak küre çevreledi. '' Ölüm Yıldızları! '' Dört küreden kör edici bir ışık yayılırken herkes geçici olarak görüşünü kaybetmişti. '' Sadece benim zarar görmediğim tekniğim karşısında ne yapabileceksin ki? '' Deli kahkahası şiddetle yayılırken tüm gücüyle saldırıya geçti. Acıma duygusuna sahip değildi. Tek hedefi Noun' u öldürmekti.
'' Ne kadar acınası! Yıldırım patlaması! '' Güçlü patlama eşliğinde ışıldayan yıldırım Hariki' ye çarptı. Kullandığı teknik etkisini kaybederken gök daha güçlü gürleyerek yüzlerce yıldırım yağdırmaya başladı. Kraliçenin adamları birer birer düşmeye başlamıştı. Güçlü yıldırımlara karşı direnemiyorlardı. Yura ustasının arkasına sinmiş göğün durulmasını bekliyordu. Ustası bu hamleyi kullanarak tüm birlikleri yok etmek istese de güçtende düşmüştü. Havaya kaldırdığı eli yorgunca düşerken sendeledi. Böyle güçlü yetenek bedenine doğrudan hasar veriyordu. '' Sanırım bitti. Gidelim Yura. '' Lotus şahinine takip etmesini işaret edip arkasını döndü. Grondigler ölümün kıyısındaydılar. Onlarla uğraşmak istemiyordu. '' Kraliçenin senden neden nefret ettiğini şimdi anladım usta Noun. '' Yaşlı bir ses duyulurken Noun ' un ifadesi tümden değişti. Paniğe kapılmış gibiydi. Yerde yatan Hariki yanındaki yaşlı adama umutla baktı. '' Kaptan Lousa! Lütfen bu basi- ahhh! '' Yaşlı adam kolunu savurarak tek hamlede Hariki' nin kafasını kesti. '' Senin gibi işe yaramaz çöpler benimle konuşabileceğini mi sanıyor? Küstah! '' Yaşlı adam sinirle Harikinin bedenine saldırılar yollamaya başladı. Ölü beden tanınmayacak hale gelene kadar durmamıştı. '' Ah nerde kalmıştık? '' İfadesi sakinleşirken kan olmuş üzerini umursamadan yavaş adımlarıyla Noun' a doğru yürümeye başladı. '' Seni görmeyi beklemiyordum ülkenin koruyucu manyağı Lousa. '' Yaşlı adamın yüzünde iğrendirici bir gülümseme belirdi. Vahşi bir kartala benziyordu. '' Bana böyle seslenebildiğine göre gerçekten cesurmuşsun. Tabi kraliçeyi de bu kadar kolay karşına alman cesaretini gösteriyor. Söylesene Noun. Neden Yura' yı öğrencin yaptın? Yasak olmasına rağmen? '' Yaşlı adam sanki uzun zamandır görüşmediği bir dostuyla görüşüyormuş gibi rahattı. Hem geziyor hem de gördüğü yaşayanları öldürüyordu. Nasıl bir acımasızlıktı bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
ФэнтезиAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...