Bölüm 40 Pes Ediyorum!

4.4K 430 86
                                    

Ryuu' nun yüzü eşşek boku yemiş gibi çirkindi. O böyle bir karşılaşma görmek istemiyordu. Toun karşısında tüm gücünü kullanamazdı. İstediği gibi rahat da dövüşemezdi. Diğerlerini öldürmeyi umursamasa da Toun' a karşı dikkatli olmalıydı. Toun' un güçlü olduğunu bilse de kendi gücüne hala hakim değildi. Riske girmek son istediği şeylerden birisiydi.

Ryuu arenaya çıktığında berrak bir su gibi durgundu. Toun ise karmaşaya düşmüştü. Ryuu' ya karşı tüm kozlarını kullanırsa bile kazanmakta zorlanacağını biliyordu. Ryuu' nun çektiği işkencelerden sonra onun daha güçlü olduğundan emindi. Çünkü o Ryuu' nun yaşadıklarının yarısını yaşadığında dayanamamış ve bağırmıştı. Kararından emin olmasa da yapacaklarını planlamıştı.

'' Hazırsanız dövüş başlasın! '' Dövüşün başlamasıyla beraber Toun boyutsal yüzüğünden mızrağını çıkardı. Kutsal Yıldız Mızrağı deniyordu ona. Üç metre uzunluğunda mızrağının sivri ve geniç bir ucu vardı. Esnek ve özel bir sopadan yapılmıştı. Değerli bir Yeryüzü Kaynak Silahıydı. Bileğine sıkıca bağlaması için özel bir düzeneği vardı. Ryuu, Toun' un ne kadar usta bir kullanıcı olduğunu bilmiyordu. Ne olur ne olmaz diye Draken' ı çıkarması gerektiğine emindi. Boyutsal yüzüğünden Draken' ı çıkardığında baskıcı aurası arenayı kapladı. Muazzam bir auraya sahipti. Kutsal Yıldız Mızrağının aurasını tamamen ezmişti. '' Kendini geri tutmayacağını düşünüyorum Ryuu. '' Toun' un ifadesiz sesiyle Ryuu gülümsedi. '' Kendimi çok tutmayacağım dostum. Sende tutma ve güzel bir dövüş çıkar. '' Toun da karşılık olarak sırıttı. Bu sözlerden sonra kendini tutmayacaktı.

Ryuu ilk saldıran olmama huyunu devam ettiriyordu. Yerinde beklerken her yönden üzerine gelecek savunmalara karşı uyanıktı. Toun, Ryuu' nun saldırmayacağından emin olunca harekete geçti. '' Üç Pençeli Mızrağın Hışmı! '' Üç Pençeli Mızrağın Hışmı sık rastlanan bir teknikti. Ama sadece tam olarak anlayan kişiler gerçek gücünü gösterebilirdi. Bunun içinde en azından altıncı adıma ulaşılması lazımdı. Ve Toun' un durumundan gayet rahat kavradığı belliydi. 

Ryuu üzerine her yönden gelen mızrağa baktı. Toun kendi çevresinde döndürerek mızrağının ardıl görüntüler oluşturmasını sağlıyordu.Ryuu hangisinin ardıl görüntü hangisinin gerçek olduğunu anlayamamıştı. '' Eğer hangisi ardıl görüntü anlamıyorsam! Hepsini yok ederim bende! '' Bağırarak kılıcını genişçe savurdu. Devasa bir rüzgar patlarken adeta hava inledi. Draken Toun'la çarpışmasa da yarattığı kasırga darbesi yüzünden Toun' un saldırısını engellemişti. Toun geri çekilirken mızrağını onlarca kez savurduktan sonra Ryuu' nun darbesini durdurabilmişti. Ryuu yavaş saldırıyordu. Toun onun yaptığı bir saldırı süresinde on ya da on beş saldırı yapabilirdi. Lakin Ryuu' nun tek saldırıda ortaya çıkardığı kuvvetle karşılaşamazdı. 

Bir kez daha ileri atıldı. Ryuu' nun kılıcını savurmasına izin vermeden hücum etti. Büyük gürültüyle birlikte mızrağı Draken' a çarpmıştı. '' Güzel! Daha da şiddetli saldır Toun! '' Ryuu Draken' a yüklenerek Toun' u geriye fırlattı. Sırıtırken kılıcını üst üste üç kez savurdu. Toun vur kaç yaparak zar zor iki kasırgayı engellese de üçüncü kasırgadan kurtulamamıştı. Karnına aldığı darbeyi mızrağıyla biraz yavaşlatsa da arenanın duvarına uçmaktan kurtulamadı. Bir avuç dolusu kan kusmuştu. Ryuu beklemeden öne çıktı. Toun tam '' Pes e- '' dediği anda karnına vurarak susmasını sağladı. '' Pes ediyorum! '' Bağırışıyla birlikte herkesin şaşırmasını sağlamıştı. Ryuu, Toun' a destek olarak kalkmasını sağladı. Kılıcını sırtına asmıştı. Toun' un da mızrağını eline almıştı. '' Neden? Kazanabilirdin neden? '' Ryuu keyifle sırıttı. '' Dövüşümüzü daha sonra tekrarlıcaz. Kendini kastığını fark etmedim mi sanıyorsun? Ayrıca ödül ilgimi çekmiyor. Klan için ev tahsil edilcek alt tarafı. Klan lideri olarak bunu senin ayarlaman gerekiyor. '' Ryuu sırıtarak Toun' u bekleme odasına bıraktı. Ardından da bir şey demeden turnuva alanından ayrıldı. Dün birisi onunla görüşmek istemişti. Ona bunu Toun söylemişti. Akrabası olduğunu söylüyordu. Ryuu buna inanmamıştı. Alt ailelerden biri olma ihtimali bile düşüktü. Yine de görüşecekti.

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin