Ryuu' nun cevabını bekleyen Toun sırıttı. '' Sence basabilcek olsak yapmaz mıydık? Oradaki gelenler çok güçlü olacak. Bugün ki gibi olmayacağına emin olabilirsin.'' Ryuu bunu düşünmüştü. '' Zaten amacımız Natali' yi kaçırmak olacağından rahatız. Ben sizi korurken sizde ortaya atılacaksınız. '' Ryuu planı hızla özet geçti. Çok basit olmasa da işe yarayacak bir plandı. Herhangi bir ölüm düşünmediği için işleri kolaydı. Güçlü uzmanları yenemese de onların elinden kurtulabilirdi.
Herkes planın mantığını anlayınca yapabilecekleri görevleri seçmişlerdi. Ryuu en zor görevi üstlenirken Yura' ya da en önemli görevlerden birini vermişti. Natali' yi kaçıracaktı. Tabi bunu bilerek seçtiğini de belli etmiyor değildi. '' Herkes ne yapacağını anladıysa ben ustamla konuşmaya ve yardım almaya gidiyorum. '' Hepsi kafalarını sallayarak onaylarken yapacaklarını düşünmeye başladı. Ryuu yerinden kalkarken yavaşça hareket eden arabada ilerlemeye başladı. Ustasının yanına geldiğinde kulağına fısıldayarak planını anlattı. Mükemmel sayılacak bir plan kurmasa da kötü değildi. Uygulanması biraz zor olsa bile yapabileceklerine olan inancı tamdı.
İhtiyar Lo duyduğu planla öğrencisinin ne kadar değerli olduğunu bir kez daha anladı. Gerçekten de dahiydi! '' Size yardımı dokunacak bir kaç şey ayarlayacağım bende.Akademiye varınca al bu kartı ve akademinin tüccarlarından alişveriş yap. '' Öğrencisinin planından sonra aslında yardıma ihtiyacı olmadığını bilse de bir şeyler yapmak istiyordu. Ryuu geri içeri girerken kartı boyutsal yüzüğüne koydu.
Ryuu içeri geri döndüğünde herkesin düşünmekle meşgul olduğunu fark etti. Kendisi de ses çıkarmadan meditasyon pozisyonu aldı ve planını düşünmeye başladı. Yapacağı şey gerçek anlamda riskliydi. Yine de rahattı. Bir sorun çıkacağını düşünmüyordu. Ayrıca yeni cübbesinin gücünü de test etme şansı olacaktı. Her yönden iyi bir eğitim şansı bulmuştu. Oradakilerin çoğuyla dövüşeceği düşünüldüğünde gerçekten iyi bir eğitim olacaktı.
Akademiye vardıklarında Ryuu meditasyonu bırakıp doğruldu. '' Toun düğün ne zaman olacaktı? '' Toun arabadan inmeden önce Ryuu' ya baktı. '' İki hafta sonra. '' Ryuu çenesini sıvazladıktan sonra şeytani bir sırıtış sergiledi. ''Sizinle çalışacağım. Ben gelene kadar beni daha önce klanla tanışmaya götürdüğün yerde bekleyin. '' Toun, Ryuu' nun sırıtışından başına geleceklerin kesinlikle kötü olacağına emin olmuştu. Çaresiz bir ifadeyle onayladı. Karşı çıkmanın gerçekten anlamı yoktu.
Ryuu arabadan indikten sonra akademinin dükkanlarına gitmeye karar verdi.Sakince yürürken çevresini izliyordu. Daha önce akademiye hiç dikkat etmemişti. Şimdi baktığı her yerde bir yaşam görüyordu. Birbirleriyle gülüşerek ilerleyen arkadaşlar,para kazanmak için yaptıkları malzemeleri satmaya çalışanlar,yaşadıklarını heyecanla çevresindekilerle paylaşanlar... Daha niceleri mutlu bir tablo oluşturuyordu. Ryuu bu mutlu tabloyu izlemeye devam ederken varmak istediği yere gelmişti. Burası akademinin izin verdiği tüccarların satış yaptığı alandı. Hepsinin malları kaliteli ve değerliydi. Sahtekarlık yapma ihtimalleri de yoktu.
Ryuu zırh satan dükkanlardan birisine girdi. Çevresinde çeşit çeşit göğüs zırhları, kolluklar, botlar,eldivenler ve o tarz eşyalar sıralanmıştı. '' Hoşgeldiniz efendim. Ne isterdiniz? '' Ryuu yanına gelen pala bıyıklı, hafif göbekli, orta yaşlı adama baktı. ''Bana üç set zırh ve bir tane de özel yapım maske ayarlayabilir misiniz? '' Dükkan sahibi, Ryuu' nun isteklerini onayladı. '' En iyi setlerim bunlardır efendim. '' Dükkanın sonunda duran yedi seti göstererek konuştu. Ryuu diğer şeylerle ilgilenmeden yedi setin başına geldi.
İlk set kesinlikle bir kız için tasarlanmıştı. Pembeyle mor arası bir renge sahipti. Kalın durmasa da üzerinde basit enerji efsunları vardı. Enerji efsunları zor işlemler sonrası uygulanabilen şeyler olduklarından değerli sayılıyorlardı. Gko enerjisiyle oluşturulmuş bir efsun karşısında sadece çöp olarak görülselerde yinede değerliydiler. Ryuu zırhı incelediğinde tam olarak Claudia' ya uyacağına emin oldu. Omuz kısmındaki ince parçalar kesinlike hoşuna gidecekti. Ayrıca kaskı da zincirli yapıda olduğundan rahatça kullanabilirdi. İkinci sette bir bayan için tasarlanmıştı. Lakin ilk setten farklı olarak daha ağır duruyordu. Ryuu çok incelemeden es geçti. Üçüncü set koyu gri tonlarındaydı. Erkek için tasarlanmış olduğu belliydi. Geniş omuzluğuna üç farklı katman işlenmişti. Ağır dursa da savunmasının çok güçlü olduğu da netti. Eldiveninin üstünde üç küçük sivri çıkıntı vardı. Atılan yumrukların etkisini arttırmak için tasarlandığı kesindi. Ryuu bu zırhın Toun' a uyacağına emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grondia
FantasíaAdaletsizlik neden her yerde? Güçlü olan zayıfı ezerken ne yapılabilir ki? Sadece sevdiklerini korumak yeterli mi? Aklımda bu sorular dolaşıp duruyor. Bir karar veremiyorum. Güçlü olmam gerekli. Sevdiklerimi korumam gerekli ama bu yeter mi...