Bölüm 31 Hedef

4.6K 473 134
                                    

Yura' nın ağzı açık kalmıştı. Nasıl böyle bir şey olabilirdi ki? Annesi o boyuta girmediği halde Ryuu nasıl doğmuştu? Ya da annesinin karnında doğmamışmıydı ? '' Bunu Ryan bile anlamadı ama Ryuu kucaklarında döndükleri yüzleri kağıt gibi beyazdı. Bana sadece Ryuu' nun normal doğmadığını söylediler. Sanırım boyut kapısı açılmış ve üçüncü boyuttan birisiyle karşılaşmışlar. Ama bu konu bir daha hiç açılmadı. Ve Ryuu' nun kontrolsüz gücü mühürlendi. '' Yura kaşlarını çatarak Tian Ranza baktı. '' Kontrolsüz gücü mühürlendi derken ne kastediyorsunuz? '' Tian Ranz beklemeden cevap verdi. '' Bildiğin üzere kaynak canavarları doğuştan belli bir seviye de doğar. İnsanlarda ise böyle bir şey yoktur. Ancak Ryuu öyle değildi. Ryan ' ın dediğine göre Ryuu' yu eline aldığında anlam veremediği kadar güçlü bir his bedenini sarmıştı. Ryan bile onun gücünün seviyesini ölçememişti. Neyse ki daha kontrol sahibi olmadığından mühürlemek mümkündü. Ama kolay değildi. '' Yaşlı adam hüzünlü ifadesiyle odanın tek penceresinden dışarıyı izlemeye başladı. '' Kaç bin insan öldü bilmiyorum ama Ryuu' nun gücünü mühürlemek hiç kolay olmamıştı. Yüzbinlerce Gökyüzü Kaynak Aleminde uzman kişi hayatını kaybetti. Benim gibi Ruhsal Kaynak Aleminde olanlar ise tüm güçlerini kaybettiler.  Ryan bile gücünün büyük kısmını kaybetti. Ben uzun süre çalıştıktan sonra zorlukla Doğal Kaynak Alemine girebildim. Biz sakladığımız gücümüzü kaybettiğimiz için üzgün olsakta Ryuu ' nun mühürlenen gücünün tehlikesi şimdi bile korkmamı sağlıyor. '' Yura tüm benliğinin olayları sindiremediğini hissetti. Anlattığı şeyler çok uçuk dursa da gerçekti. 

Tian Ranz Yura' ya biraz zaman tanıdıktan sonra konuşmaya başladı. '' Sana anlatabileceklerim bu kadar. Sana bir kaç malzeme vereceğim. Ryuu' yu bulmak için buradan ayrıl. Ryan' ın karşısına çıkarsan da benim onay verdiğimi söyle. Yoksa seni tereddüt etmeden öldürür. '' Yura onayladı. Tian Ranz, bir kaç parça kıyafet, gideceği yolun haritası ve oraya gittiğinde Ryuu' yu bulmak için konuşması gereken kişinin adını öğrendikten sonra yola çıktı...

Tian Ranz, büyük bir uçurumun başındaydı. Uçurumun kenarındaiki mezar vardı. Birisi büyükken birisi küçüktğ. Sanki bir bebeğin mezarıydı. Mezarın başında ise kızarmış gözleriyle ağladığını saklamaya çalışan Ryan Ranz bekliyordu. '' Neden bunları ona anlattın baba? '' Tian Ranz cevap vermeden beklemeye devam etti. Belki Ryan' ın boğuk sesinden bir şey anlamamıştı. Belki de ne diyeceğini bilememişti. '' Neden baba? '' Ryan Ranz tekrardan sordu. O Heart ailesinin yan kollarından nefret ediyordu. Onlar eğer ihanet etmeseydiler sevdiği kadın hala yanında olacaktı. '' O masum Ryan. ''Ryan' ın öfkesi yaralı bir kaplan gibiydi. '' Onlar yüzünden Layla öldü! '' Tian Ranz hiç etkilenmemişti. '' Duygularına hakim ol Ryan. Evet Layla öldü. Yapabileceğin bir şey yok. Seni neden Ryuu' nun yanından kovdum sanıyorsun? '' Ryan dişlerini sıktı. '' Biliyorum, biliyorum, lanet olsun biliyorum! '' Kontrolsüzce bağırmaya başladı Ryan. Üzerinden yıllar geçse de acısını unutamıyordu. Yaralı bir kurttu. Yalnız ve acılı..

'' Ne yapacağım baba? Dayanamıyorum artık. Ryuu' yla konuşmak istiyorum. Her şeyi bilmeye hakkı var. '' Tian Ranz oğlunun omzuna elini attı. '' Biraz daha sabret oğlum. Ryuu' nun daha hazır olmadığını sende biliyorsun. Biraz daha sadece... ''

Mahej Ailesinin evinde...

Isal gözlerini açtığında Yuo' nun yüzüyle karşılaştı. Yuo onlarda kalmaya başladığından beri her sabah yanında uyanıyordu. Uykusunda kalkıp yanına geçtiğini söylese de her gece bilerek Yuo' nun yanına geçiyordu. Bunu açıklamaya cesareti hiç yoktu ama her sabah babasının imalı bakışlarıyla uğraşıyordu. Yemek yedikten sonra beraber şehri gezmeye çıkıyorlardı. Bu günde şehre yeni gelen eğlence etkinliklerine katılacaklardı. '' Uyandığınızı biliyorum çocuklar hadi! '' Kapısı açılırken ellerini çırparak babası içeri girdi. '' Yemek vakti. Ah hadi ama gene mi uykunda Yuo' nun yanına geldin oğlum? '' Lısal Mahej' in geniş sırıtışıyla Isal kıpkırmızı oldu. Yuo kahkaha atarak yerinden kalktı. Bir süre önce uyansa da Isal' ın ne yapacağını beklediğinden uyuyor numarası yapmıştı. Yuo yorganı Isal' ın üzerinden çekti. Anında kıpkırmızı yüzü belirirken kahkaha atarak dalga geçmeye başladı. '' Ateşi olmadan bu kadar kızaranını ilk defa görüyorum Isal! '' Babası da Yuo' ya eşlik ettiğinde Isal yerin dibine girmişti. 

Yemek masasında bol bol Isal' la dalga geçtikten sonra Yuo gülümseyerek yerinden kalktı. '' Yemek için teşekkürler. Çok güzel olmuş yine. Isal bugün bir yere gidecek miyiz? '' Odasına çıkmadan Isal' a döndü. Isal yemek yemeği kesmeden konuşmaya başladı. '' Eğvğeğeg eğğkğnğğcğğe eğğgğkiğnlğiğkğğeğriğ vğr '' Yuo kıkırdayarak '' Ağzın doluyken konuşma Isal. '' Isal zorlukla ağzındakileri yuttu. '' Evet eğlence etkinliği var. '' Yuo onaylayıp yukarı çıktı. Geçici süreliğine Isal' ın odasında kalıyordu. Bunu Isal bilmiyor olsa da onun babasına yalvardığını duymuştu. Bu onun biraz sevinmesini sağlasa da neden sevindiğini bilmiyordu. Isaldan mı hoşlanmaya başlamıştı? Aklında sürekli bu soru vardı. Neden Isal' ın onunla yatmasına izin veriyordu? Onun gece bilerek geldiğini biliyordu. Ama neden karşı çıkmıyordu? 

Hiç bir şey bilmiyordu Yuo. Ama Isal' la olmaktan mutluydu. "Yuo hazırlanmadın mı hala? Bende giyineceğim daha! '' Isal sofradan kalkmadan bağırdı. Yuo' yu acele ettirme peşindeydi. '' Hazırlandım sayılır. '' Yuo hemen dolaptan Isal' ın aldığı kıyafetleri çıkartıp giyindi. Hazırlandığı gibi odadan çıktı. '' Sen hala tıkınıyor musun? Bir de beni acele ettiriyordun! '' Yuo sinirle Isal' a çıkıştı. Isal' ın pürüzsüz kahkahası yayılırken koşarak hazırlanmaya gitti..

Biraz sonra Isal ve Yuo şehre inmişlerdi. Yuo etrafta koştururken küçük bir çocuk gibiydi. Her gördüğü değişik şeyi ilgiyle inceliyordu. Isal gülerek onu incelemeye başladı. Bu sefer küçük bir küre karşısında oturan kadının yanına gitmişti. Isal' da yanına oturarak kadını dinlemeye başladı. '' Bu gördüğünüz küre kişinin geleceğinin bir bölümünü görmeme olanak sağlıyor. Şansınızı denemek ister misiniz? '' Isal kadının avucuna bir miktar Yeşil Kaynak parası bıraktı. Orta yaşlı kadın onaylayıp garip sözler söylemeye başladı. Sözlerini kestiğinde Yuo' nun elini tutup kürenin üzerine koydu. '' Gördüğüme göre parlak bir geleceğe sahipsin. Birisiyle beraber mutlu ve huzurlusun. Ama karanlığın içinde kaybolmuş birisi daha var. Sanki yardım istiyor. Acılar içinde kaybolmuş.. '' Yuo' nun kafası karışmıştı. Ryuu olabilir miydi karanlıkta kaybolan? Ya da Ryuu' yu bulup Isal' ı kaybetmiş olabilir miydi? Belki karanlıkta olan Ternia Kolk' tu? Yuo ne diyeceğini şaşırmıştı. '' Her zamanki saçmalıklardan bıkmadınız mı? Artık insanlar buna kanmıyor. Hadi gidelim Yuo. '' Isal umursamaz tondaki sesiyle birlikte oturduğu yerden kalktı. Yuo' nun elinden tutarak kalkmasını sağladı. Arkasına bile bakmadan bir süre ilerledikten sonra durup Yuo' ya döndü. '' Neden böyle söyledin Isal? '' Isal duraksamadan sırıttı. '' Her yıl o kadın buraya gelip herkese aynı şeyleri söylüyor. İnanman gerekmez. '' Yuo anladığını gösteren bir gülüş sergileyip Isalla birlikte gezmeye devam etti...

Ranz ailesinin bölgesinde büyük uçurumun başında...

Ryan Ranz yaşlı gözleriyle büyük mezarın başındaydı. Mezar taşında büyük harflerle ' LAYLA HEART ' yazıyordu. Ryan' ın tek sevgilisi, kalbinin hırsızı... '' Neden beni ve çocuğumuzu bıraktın Layla? Neden onurunu ayaklar altına almayı reddetmedin? Neden beni çağırmadın? '' Gözyaşları kuru toprağa birer birer damlamaya başlamıştı. Onun gibi birisi bile ağlıyordu. '' Seni seviyorum Layla. Ama artık yanına uğrayamayacağım... Seni yanıma çağırmanın bir yöntemi buldum. Biliyorum bunu istemiyorsun ama artık Kara Hükümdar' ı bulacağım... Oğlumuzun katilini... '' Ryan Ranz fısıldayarak doğrulurken küçük mezara çevirdi kafasını. Mezar taşında isim yazmıyordu. Bir bebeğin sığabileceği kadardı. Ryan Ranz parmağını uzatıp mezar taşına büyük harflerle bir isim kazıdı... 'RYUU HEART'

/Olaylar hala karmakarışık ama birazcıkta olsa bir şeyler belli olmaya başladı gibi değil mi?

Bölüm ortalamasına baktığımda son iki bölümde yorumlarda aşırı bir artış olmuş bu beni gerçekten çok sevindirdi. 7-13 arası olan yorumlar 30-60 arasına yükselmiş gerçekten çok çok mutlu oldum. Bunun için bugün yetişirse bir bölüm daha atıcam. Sizi seviyorum unutmayın. 

Bölümü en sevdiğim yorumcum olan ve iki bölümde beni mat eden okuyucum ahkanka123' e ithaf ediyorum..

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin