Bölüm 44 Düğün Başlıyor!

4.6K 453 337
                                    

Düğün günü gelip çatmıştı. Çoğu aileden güçlü kişiler ziyaretlerini ve iyi niyetlerini sunmak için yola çıkmıştı bile. Kolklar hazırlıkla meşguldü. Sonuçta Kolk' lar ihtişamlı bir düğün istiyordu.  Bu yüzden para harcamaktan çekinmemişlerdi. On binlerce insan davet edilmişti. Tüm şehir özel süslerle düzenlenmişti. Suçlar yaşanmasın diye muhafız sayısı ikiye katlanmıştı. Hiç bir şekilde olay yaşansın istenmiyordu. Şehrin içindeki arena düzenlenerek düğünün yapılacağı yere dönüştürülmüştü. Yuo ve Ternia için özel işlemeli taşlarla düzenlenmiş kıyafetler alınmıştı.

'' Bu gelinlik senin Yuo. Bizim klanımızın geleneklerine göre kırmızı giyinmek zorundasın. İşlemelerin hepsi de yakuttan. Şikayet etmeni istemiyorum. Önceki sözüm hala geçerli. '' Ternia' nın sözlerinden sonra uzattığı kırmızı gelinliği eline aldı Yuo. Aslında hoş tasarımı Yuo' nun hoşuna gitmişti. Göğsünde ve sırtında ağır bir dekoltesi vardı. Omuzlarından aşağıya doğru yakutlarla işlenmişti. Dizininin bir karış üzerinde bitiyordu. '' Çık dışarı da giyineyim. '' Ternia ters ters baktı. '' Yanımda giyineceksin. '' Yuo sinirden kaşlarını çattı. '' Hala evlenmedik Kolk! Çık dışarı! '' Ternia sırıtarak baktı. '' Bir gün daha dayanabilirim. '' Odadan çıkıp kapının önünde beklemeye başladı. Aklında akşam Yuo' ya yapacakları vardı. Yüzündeki iffetsiz sırıtışıyla birlikte Yuo' yu bekledi.

Yuo yavaşça üzerindekileri sıyırarak aynanın karşısına geçti. İki yıl öncesine göre değişmişti. En büyük fark iki küçük tepeciği iyice büyümüş ve belirginleşmişti. Yüzü de daha sivrileşmiş güzelliğini farklı bir boyuta çıkarmıştı. Uzamış saçları düğün öncesi kesilmişti. Şimdi çenesine kadar geliyordu. Gözleri çekikleşmişti. Ayna da kendine öpücük attı. Bugün kesinlikle Isal' ın onu kurtaracağına inanıyordu. Ryuu' ya karşı zaten bir inancı yoktu ama Isal yedi ayda ona umut ışığı tutmuştu. 

Ternia' nın sinirlenmesinden korktuğu için elbiseyi üzerine geçirdi. Aynaya baktığında güzelden çok seksi göründüğünü hissetti. Konukların başını döndürecekti. Yine de kendini çıplakmış gibi hissediyordu. Çok ince ve açık olan bu elbiseyi sevmemişti. Ağzını açmadan odadan çıktığında ağzının suyu akan Ternia' yla karşılaştı. '' Gerçekten vücudun çıplakken bin kat daha hoş. '' Yuo teninin tamamen kızardığını hissetti. Öfkeyle Ternia' nın üzerine yürüdü. '' Nasıl? '' Ternia yüzündeki iffetsiz sırıtışla yanıtladı.'' Çıkmamı istedin ama kapı deliğinden izleme dememiştin Yuo. '' Yuo sinirden kalbinin patlayacağını hissetti. '' Lanet olası Ternia! Seni öldüreceğim! '' Yuo sinirle saldırıya geçmek istedi ama Ternia' nın Yeryüzü Kaynak Aleminde olduğunu biliyordu. Kesinlikle şansı yoktu.

Yuo ve Ternia malikanenin ana salonuna gelmeden önce Ternia üzerini değiştirmişti. Bunu Yuo' nun önünde yapsa da kafasını çevirip bakmaması sinirlerini bozmuştu. '' Akşam bakalım nasıl kaçacaksın Yuo? '' diye düşünerek kendini sakinleştirmişti. Ardından ana salona yönelmişlerdi. İçeride Fern Kolk ve eşinden başka yedi kişi vardı. '' Ah oğlum, gelinim hoş geldiniz. Sizi bu büyüklerle tanıştırmama izin verin. Yanımdaki kişiler Uytun ailesinin elderleri ve genç efendisi. '' Gösterdiği yerde altı yaşlı bir de genç birisi vardı. Genç olan en fazla on yedi yaşında duruyordu. '' Kendimi tanıtmama izin verin. Ben Karen Uytun. Uytun ailesinin genç efendisiyim. Mutluluklar dilemeye geldim. '' Yakışıklı sayılabilecek birisiydi. Düzgün bir vücuda sahipti. Ve kaynak gücü de yabana atılmayacak tiptendi. 8. Seviye Yeryüzü Kaynak Alemindeydi. 

'' Genç efendiye saygılarımızı sunarız. '' Ternia Yuo' nun dizine vurarak diz çökmesini sağladı. Kendisi de eğildikten sonra yavaşça kafasını kaldırdı. '' Genç efendinin bizden bir isteği var mıdır? '' Karen Uytun hayır anlamında elini salladı. '' Klan Lideri Fern rica etsem artık törene geçsek. Vaktimiz az kaldı da. '' Elderlerden birisi konuşunca Fern Kolk mecburen yerinden kalktı. '' Tabi, nasıl arzu ederseniz. Buyrun dışarı çıkalım. Ternia biz çağırdığımızda dışarı çıkıp geçit törenine katılın. '' Fern Kolk elderlere eşlik ederek dışarı çıktı.

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin