Bölüm 21 Giriş(1)

4.8K 453 23
                                    

Ryuu hafifçe gülümserken keyifliydi.  Güzel bir dövüş olacağından emindi.  Yerinden fırlarken tek ayağı dönerek tekmesini savurdu. Toun iki kolunu çarprazlama tutarak darbeyi engelledi. Ryuu hiç beklemeden bir tam tur daha atıp ikinci tekmesini dizine geçirdi. Sol yumruğunu da eş zamanlı olarak kafasını hedefleyerek göndermişti. Toun tamamen savunmaya çekilirken saldırma fırsatı kolluyordu. Ryuu' nun tekmesinden sıyrılırken sağ koluyla Ryuu' nun bileğini tutarak kendine çekti. Amacı dengesini kaybettirmekti. 

İstediğini alırken Ryuu yalpalayarak dengesini kaybetti. Savunmasız kalmamak için Toun' un omzundan asılırken ağırlığını Toun' a yükleyerek beraber yeri boylamalarını sağladı. Birbirlerine zıt taraflara yuvarlanırlarken hızlı hareketlerle doğruldular. Ryuu hırslıydı. Pes asla etmezdi. Toun da inatçılıkta ustaydı. Kesinlikle Ryuu' nun kazanmasına izin vermeyecekti. Ryuu üzerine geldiğinde yana takla atarak sıyrıldı. Dirseğini Ryuu' nun kafasına geçirirken ayağına da çelme takmaya çalışmıştı. Ryuu kafasını eğerek kurtulurken takılan çelmeyle yerde yuvarlandı. Yerden destek alarak zıplarken Toun' a saldırı fırsatı vermeden savunma pozisyonu aldı. Nefes nefese kalmıştı. Tounda aynı durumdaydı. İkisi de birbirine üstünlük sağlayamamıştı. Ölümüne bir dövüş olmadığından ikisi de çok ciddi değildi. Buna rağmen birbirlerinin açıklarını kolluyorlardı. 

Ryuu yarı eğilerek bekliyordu. Eli yerden destek alırken her an olabilecek bir saldırıya karşı savunmadaydı. Toun ise nasıl saldıracağına karar verememiş, Ryuu' nun dikkatinin dağılmasını bekliyordu. Birbirlerinin etrafında dönmeye başladılar. Klasik açık kollama taktiği. Toun gergin ruh haliyle Ryuu' nun hareketlerini inceliyordu. Beklediği açığı bulacaktı. Çok geçmeden de buldu zaten. Ryuu ayağına takılan taşla dikkatini kısa bir anlığına kaybetti. Ne kadar küçük bir ayrıntı olsa da Toun için altın tepsiyle sunulmuş fırsattı. Ok gibi yerinden fırladı. Ryuu' nun tam önüne geldiğinde zıplayarak bir takla attı. Ryuu' nun arkasına inerken tüm gücüyle yumruğunu Ryuu' nun yanağına savurdu. Aynı anda Ryuu arkasını dönmüştü. Bakmadan sağ yumruğunu Toun' a savurdu. Yumrukları eş zamanlı birbirlerine çarptı. İkisi de bir kaç metre gerilerken nefesleri kesilmişti. Ryuu destek alarak ayakta duruyordu. Toun' un da ondan bir farkı yoktu. Hareket edecek halleri kalmamıştı. '' Hey gençler? '' Eğitmen Allian şaşkınlıktan renk değiştirmiş yüzüyle Toun ve Ryuu' ya bakıyordu. Altı hamlelik bir takas olması gerekirken oluşan durum şaşırmasını sağlamıştı. '' Tamam anlıyorum heyecanınızı ama bunu daha sonraya bırakın. Test etmem gereken başkaları var. '' Şaşkın olmasına rağmen ses tonu normaldi. Kalp atışları bile düzensizleşmemişti. Ryuu onun normal biri olmadığından emindi.  '' Hatamız için özür dileriz Eğitmen Allian. Eğer Ryuu' nun kabul edildiğini onaylarsanız biraz dinlenmek için izin istiyorum. '' Toun dövüş modundan çıkmış normal haline bürünmüştü. Sakinleşirken nefesini düzene koymaya çalışıyordu. Ryuu' da kendini toparlarken kısık sesle özür diledi. '' Hahaha gerçekten böyle bir yeteneği kabul etmekten onur duyarım. Toun ikinize izin veriyorum. Biraz dinlenin. Ryuu' ydu değil mi ismin. '' Ryuu onayladı. '' Kayıt işlemlerini onaylıyacağım. Ardından resmi olarak buranın bir öğrencisi olacaksın. İşlemlerin bitene kadar Tounla beraber dur. Tüm işler bittiğinde seni çağırırım. Gidin artık. '' Eğitmen Allian açıkça onları kovduğunu belli ettikten sonra diğer test olacaklarla ilgilenmeye başladı.

Toun Ryuu' ya gülümserken neşeyle konuşmaya başladı. '' Gel benimle. Şifacıdan yenilenme hapı aldıktan sonra sana biraz okul hakkında bilgi veririm. Biraz da kendimi tanıtırım. '' Birlikte arenadan ayrıldılar...

Ryuu kendi yaptığı yenilenme hapını ağzına attı. " Toun nereye gideceğiz?" Eski tavrından geriye hiç bir şey kalmamıştı. Meraklı duruyordu. Toun hafifçe gülümsedi. Ryuu' ya kanı ısınıyordu. '' Şifacıyı görmeye gidebiliriz. Ordan da benim evime gideriz. '' 

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin