Bölüm 46 Son Direnç

4.2K 439 233
                                    

Ternia, Ryuu' ya sinsice güldü. '' İki hançerim vardı. '' Ryuu sırtına saplanan metalle birlikte sessizce küfretti. Sırtı acısıyla gerilemek zorunda kaldı. Ternia' nın başka kozu olabilirdi. Hazır da beklemek daha iyiydi. Ternia gerileyen Ryuu' ya baktı. Planı işe yaramış olsa da kendisi de yaralanmıştı. Göğsüne saplanmış hançeri çıkartıp uzağa fırlattı. Ağzına yenilenme hızını arttıran bir hap attıktan sonra saldırmak için fırsat kollamaya başladı.

Ryuu sırtına saplanmış hançeri zorlukla tutup yerinden çıkardı. Hemen birinci kuyruğu aktifleştirdi. Yarası büyük bir hızla iyileşmeye başlamıştı. Kısa sürede kanaması durmuş ve kapanmaya başlamıştı. Ternia, Ryuu' nun iyileşmeye başladığını görünce acele etmesi gerektiğini fark etti. En güçlü tekniklerini kullanacaktı. Başlangıçta tereddüt etse de Ryuu' yu yenmek için tüm gücünü harcaması gerektiğine emindi.

Sis Hareketini kullanarak yerinden fırladı. Bu sırada elinde gri bir enerji toplanıyordu. Ryuu' nun sağında belirirken griyle kırmızı arası bir renkte parlayan yumruğunu tüm gücüyle Ryuu' nun gözüne savurdu. '' Dağları Sarsan Yumruk! '' Ryuu üzerine gelen yumruktan kaçınmak yerine karşılık olarak sertçe yumruk attı. Havada çarpışan iki yumrukla birlikte patlama sesi arenada yankılanmıştı.

Bu iki yumruktan birisi 1. Seviye Yeryüzü Kaynak Alemindeki Ternia' nın özel tekniğiyle üç kat güçlendirilmiş Dağları Sarsan Yumruğuydu. Diğeri ise gelişigüzel atılmış Ryuu' nun yumruğuydu. Ve bu iki yumruk aslında eşitti! Ryuu sırıtarak yumruğunu geri çekti. Elinin üstü bile acımamıştı. Ternia' nın ise geri çektiği eli titriyordu. Omzuna kadar uyuşmuştu. Bir iki parmağının çatladığına emindi. Zihni korkuyla karmaşaya düşmeden edemedi. Onun gücüne karşı Ryuu' nun üstün olduğu açıktı. '' Başka çarem kalmadı ha. '' Fısıldayarak geri bir adım attı. Hafifçe eğilmiş, gözlerini kapatmıştı. 

Ryuu, Ternia' nın ne yapmaya çalıştığını izledi. Daha gücünün ancak yüzde otuzunu falan kullandırabilmişti. Korkması gerekmiyordu. Ternia biraz daha bekledikten sonra gözlerini açtı. '' Şimdi seni öldüreceğim! '' Bağırarak kollarını kaldırıp göğsünü şişirdi. Yavaşça kollarından başlayan bir parlaklıkla bedeni altına dönüşmeye başlamıştı. Kafasına geldiğinde alnından iki nokta sivrildi. Sivrilen bu iki nokta büyüyerek altından boynuz haline geldiler. ''Üç Nihai Sondan Birinci Bölüm: Altın Boğa Dönüşümü! '' Bedeni tamamen altından boğaya dönüşmüştü. Kasları son derece şişmişti. Burnu sivrilmiş, nefesleri sıklaşmıştı.

Ryuu işlerin ilginçleştiğini fark etti. Çehresinde keyifli bir sırıtış peydahlandı. '' Gel bakalım boğacık! '' Eğilerek tıpkı onun gibi bekledi. Ternia öfkeyle mööleyip harekete geçti. Sivri boynuzlarını Ryuu' ya saplamak için kafasını eğerek koşuyordu. Ryuu sırıtarak bedenine saplanmak üzere olan boynuzlara yapıştı. İki eliyle boynuzu sıkıca tutarken eğilerek bedeninin gücüyle karşı koyuyordu. 

Ternia ne kadar ittirsede işe yaramıyordu. Altın ayakları zemini parçalayarak geriye kayıyordu. Ryuu daha fazla sırıtırken yüklenerek Terna' yı yere düşürdü. '' Hani öldürecektin Ternia? '' Ryuu yerden kaldırarak karnına güzel bir yumruk geçirdi. Eli acısa da umursamadan yumruk atmaya devam etti. Yedinci ya da sekizinci yumruğunda elinin üstü kızarmıştı artık. Ternia ise bayılmanın eşiğindeydi. Altın boğa dönüşümünde aldığı hasar normalde alacağı hasarın yüzde seksenini soğuruyordu ama Ryuu' nun gücü karşısında işlevsizdi.

Ryuu Ternia' yı bıraktıktan sonra biraz nefes aldı. '' Ne yapmayı planlıyorsun? İlk seçenek mi ikinci mi? '' Elinin üstüne aldırmadan tekrar bir yumruk geçirdi. Hırsını çıkarmaktı yaptığı. Ternia' nın altın boğa dönüşümü parlayarak kayboldu. '' N-neden? Neden Yuo' yla bu kadar ilgilisin? '' Kısık sesini duyunca Ryuu sırıtmayı kesti. '' Çünkü güçsüzken bana hayallerim için savaşmam gerektiğini hatırlattı. Bana güçlenmek için umut verdi. Nasıl olurda onu senin gibi iğrenç birinin eline bırakırım? '' Kafasını kaldırarak Yuo' ya baktı. Yere çökmüş ağlıyordu. Yanına gitme isteğine direnerek Ternia' ya döndü. '' Şimdi anlıyor musun? İsterse benden nefret etsin. Bu benim ona olan borcumu ödemeye yetmez. ''

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin