Bölüm 30 Gerçekler

4.5K 470 88
                                    

Kalabalık yolda, hayaletimsi bir genç yürüyordu. Kıyafetlerinde bir sürü yırtık vardı. Genç yüzünde yorgun ve ruhsuz ifadesiyle yolculuk ediyordu. Yura neredeyse Ranz ailesine varmıştı. Yeryüzü Kaynak Alemindeki gücüyle yolculuğu hızlı geçmiş olsa da onun için zordu. Ustasını kaybetmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Yas tutmak için durararak zaman harcamak ona göre değildi. Acısını içine gömmüştü. Sadece annesinin isteği olan kuzenini bulma peşindeydi. Eğer kuzeninin tavırları dürüst, adil ve iyiyse hakkı olan toprakları almasına yardımcı olacaktı. Ve intikamını da alacaktı. Ama eğer kuzeni zorbaysa kesinlikle ona yardım etmeyecekti. Hatta kendi elleriyle ölmesini sağlayacaktı. Heart ailesinin adına leke sürülmesine izin vermemesini öğütlemişti annesi ona. Ustası da ' bir Heart ferdi her zaman adil olmalıdır. ' derdi. Ustası aklına geldiğinde gözlerinin dolmasını engelleyemedi. Kalbindeki acı çok yeniydi...

Yura akşam saatlerinde Ranz ailesinin bölgesine gelmişti. Giriş kapısında iki nöbetçi bekliyordu. Yura gördüklerinde sakin ifadeleri biraz değişti. Onlara gelen genç yırtık kıyafetler giyse de güçlü gibi duruyordu. İki nöbetçi de 7. Seviye Temel Kaynak Alemindeydi. Aile içinde yüksek yerlerde olmasalarda az buçuk sözleri geçiyordu. '' Dur yabancı. Kim olduğunu ve ne için geldiğini belirt. '' Yura kafasını kaldırdı. Hep neşeli olan gözleri duygusuzdu artık. '' Ranz ailesinin lideri ile konuşmaya geldim. '' Nöbetçiler şaşkınca Yura' ya baktılar. '' Her isteyen liderle görüşemez. Lütfen ayrılın. '' Yura sabırlı davranma yetisini kaybetmişti. Gücünü saldığı anda iki nöbetçi de bilincini kaybetti. Yura beklemeden görünen büyük binaya yöneldi. Onun ne yaptığını soracak olan bir kaç kişi çıksa da hepsi gücünün ufak kısmını hissettiğinde korkuyla kaçmıştı. O gücüyle Ranz Ailesinde yenilmez bir savaş ustasıydı.

Tian Ranz hissettiği hafif aurayla yerinden fırladı. Oğlu Lian Ranz' da aynı aurayı hissetmişti. İkisi de dışarı çıkmak istemişti ki odadaki üçüncü kişi onlara engel oldu. '' Sorun yok. Gelip derdini anlatsın bakalım. '' Sakin ses insanın içini donduracak kadar mesafeliydi. Tian Ranz onaylayıp beklemeye başladı. Yura evin kapısını tıklattıktan sonra beklemeye başladı. İçeriden gelen '' Gel. '' sesiyle birlikte kapıyı açıp içeri girdi. Bakışları ilk Tian Ranz ve Lian Ranz ' a kilitlense de hissettiği korkunç hisle bakışları kim olduğu bilinmeyen kişiye kaydı. '' Merhaba genç adam. Ben Tian Ranz. Bu da oğlum Lian Ranz. Bizden bir şey istemek için mi gelmiştin? '' Tian Ranz özellikle odadaki diğer kişiyi tanıtmamıştı. Yura istemsizce dikkatinin ona toplandığını hissetti. Karmakarışık, siyah saçlara sahipti. Gözleri buz mavisiydi. Her kızı kendine aşık edebilecek kadar yakışıklıydı. Bedeni kaslı olsa da çok iriyarı değildi. Yüz seksen santimetre civarındaydı. Ryuu bile onun yanında yakışıklı sayılmazdı. Garip bir çekiciliğe sahipti. '' Kuzenimi bulmaya geldim buraya. Ryuu Heart nerede? '' Cümlesiyle birlikte ona dikkat etmeyen adam yerinden fırladı. '' Ondan ne istiyorsun? '' Biçimsiz baskı Yura' ya hücum etti. Bedeninin kontrol etme şansı olmadan yere yığılmıştı. Nasıl bir kuvetti bu? Nasıl bir seviyeye ulaşmıştı bu adam?

Yura aklını kurcalayan soruları düşünemiyordu bile. '' S-sen de kimsin? '' Adamın göz rengi değişirken karanlığı kucaklayan bir siyaha büründü. '' Ryuu' dan uzak dur! '' Adamın soğuk sesi Yura' nın korkudan titremesini sağladı. Adam elini yana uzattığında yoktan bir anda karanlık bir geçit belirdi. Geçitin içinde karanlık bir yol vardı. Adam Yura' ya son kez baktıktan sonra yavaşça geçidin içine girdi.

Yura uyandığında hala kendine gelememişti. Gizemli adam gittikten sonra bedenindeki korku yüzünden bilincini kaybetmişti. Tian ve Lian Ranz onu kendi evlerine götürüp uyanana kadar beklemişlerdi. Yura uyandığında başında bekleyen yaşlı adama çekinerek baktı. '' Merak etme. Ben onun gibi değilim. Seninle konuşmak için bekliyorum sadece. '' Tian Ranz küçük bir tebessüm sergiledi. O nazik kişiliğinden ödün vermiyordu. Yura yerinden kalktı. Bedenini gererken nerede olduğunu anlamak için etrafını inceliyordu. '' Burası benim evim. Gel önce yemeğini ye. Kıyafetlerini de Ryuu' nunkilerden giydirdim. Eski kıyafetlerin parçalanmıştı. '' Yura kafasını eğerek teşekkür etti. Oda bir yatak bir koltuk ve masadan oluşuyordu. Küçük ve kullanışlıydı. '' Rahatsızlık verdiğim için gerçekten üzgünüm efendim. '' Yura farkında olmadan eskisi gibi nazik davranmaya başlamıştı. Yaşadığı korku intikamını unutmasını sağlamıştı. '' Önemli bir şey yapmadım zaten. Hem sen benim değerli torunumun misafiri sayılırsın. Eee anlat bakalım başından geçenleri ve neden Ryuu' yu aradığını. '' Yura yemeğini yerken bir yandan da yıllardır yaşadığı olayları özet geçmişti. Tian Ranz ilgiyle onu dinledikten sonra hüzünlenen gözleriyle Yuraya baktı. '' Ustanı kaybettiğin için gerçekten üzgünüm Yura. Ama intikamını alacağına inanıyorum. Sen gerçekten güçlüsün. Şimdi sana Ryuu' dan bahsedeyim biraz. Onun şuan nerede olduğunu tam olarak bilmesem de Grodia Savaş akademisine girdi diye biliyorum. '' Yura şaşırmamıştı. Ryuu' nun doğal yeteneğiyle en iyi akademilerden birisine girmek sorun değildi. '' Kıdemli merak ettiğim bir şey var. Dünkü korkunç kişi... kimdi o? '' Tian Ranz derin bir nefes aldı. '' Bu biraz uzun ama anlatabilirim. Ama bundan kesinlikle Ryuu' nun haberi olmayacak. '' Yura onayladı. Tian Ranz derin bir iç çekişten sonra anlatmaya başladı. Aslında Ryuu' nun babası Lian Ranz değil. Benim en büyük oğlum Ryan Ranz. O normal birisi değil. Kesinlikle güçlü ya da korkunç onu tanımlayamaz. Muhtemelen bilmiyorsundur ama üç boyutu biliyor musun? '' Yura hayır anlamında kafa salladı. Hiç duymamıştı. '' Demek bilmiyorsun. O zaman anlatayım. Üç boyut bizim yaşadığımız dünyayı tanımlar. İlk boyut şart olmadan herkesin yaşadığı birinci boyut Rageria. Biz Rageria boyutundayız şuan. İkinci boyut ise Organt. Mistik yaratıkların ve Mistik seviyesine ulaşmış insanların yaşadığı boyut. '' Yura donakaldı. O böyle bir şey beklemiyordu. '' Mistik seviye mi? İnsanlarda mı mistik seviyeye ulaşabilir. '' Yaşlı adam kafasını onaylar biçimde salladı. '' Seviyeler Ruhsal Kaynak Aleminden sonra Hükümdar Kaynak Alemi, Yeşim Dünya Kaynak Alemi,Orta Dünya Kaynak Alemi, Donmuş Dünya Kaynak Alemi,Kadim Seviye,Işıltısal Seviye ve Mistik Seviye şeklindedir. Diğer kaynak seviyelerini bende bilmiyorum. Ama çok uzun ve zorlu bir yol. Duyduğuma göre Yeşim,Orta ve Donmuş Dünya Kaynak Alemleri beşer seviyeden oluşuyor. Diğerleri ise onar seviye. Mistik Yaratık olmak için Kadim seviyenin zirvesinde olmak gerekir. İnsanlar ise Mistik seviyesine ulaşmak için Işıltısal Seviyenin zirvesine ulaşmalı. Emin ol bu göğü delmek kadar zor. '' Yaşlı adam sakin ifadesini bozmadan su koyduğu bardağı kavradı. '' Ryan 1. Seviye Mistik Kaynak Aleminde. Ve daha sadece 38 yaşında. O on beş yaşında karşılaştığı Mistik Yaratık sayesinde bu kadar gelişti. Ve ikinci boyut olan Organt' a geçti. '' Tian Ranz kavradığı bardaktan bir yudum içti. '' Peki üçüncü boyut o ne ?'' Yaşlı Tian acı acı güldü. '' Üçüncü boyut mu? Sadece ismini biliyorum. Mistik Yaratıkların bile ismini duyunca korkudan titremesini sağlayan boyut... Grondia! '' Yaşlı adam' ın aniden yükselen ses tonu Yura' yı germişti. Mistik Yaratıkların korkmasını sağlamak! Nasıl bir şeydi bu? '' Kidemli burası hakkında başka bir bilginiz var mı? '' Yaşlı Tian' ın gülüşü kayboldu. '' Evet bir bilgim daha var. Orası Ryan ve eşinin giremediği halde Ryuu' nun doğduğu yer.... ''

/Evet otuzuncu bölümün sonuna geldik. Gerçekten bu kadar yazacağıma inanmıyordum. Fantastik sıralamasında 22. sıraya yerleştiğimiz için çok mutluyum. Okuduğunuz için, beğendiğiniz, yorum yazdığınız için gerçekten teşekkür ederim. 8k' ya ulaşmışız. Hepinizi gerçekten seviyorum.

Ayrılmadan bir kaç soru sorayım.

Grondia' nın nereden geldiği az da olsa açığa kavuştu. Peki orası nasıl bir yer ve orada yaşayanlar ne kadar güçlü sizce?

Ryuu orada doğduğu için istediği zaman oraya girip çıkabilir mi?

Ryan Ranz nasıl birisi?

Yura Ryuu' yu bulabilecek mi?

Ve en önemli soru! Nerede kaldı bu Ryuu?

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin