Bölüm 15 Beklenmedik Gelişme

5.4K 533 35
                                    

Met' in baskısıyla birlikte herkes gücünü hissetmişti. Yaşlı adam Cikon neden Ryuu' nun onu seçtiğini anlıyordu. Yaşına rağmen Gökyüzü Kaynak alemindeydi.
Met' in gücü savaşın seyrini değiştirmişti. Alaylı bakışlar yerini korkuya bırakmıştı. " Sanırım kozlarınız bu kadarmış." Met'in rahat tavrına rağmen Ryuu gergindi. Yaşlı uzmanlar korksada sanki bir şeye güveniyor gibiydiler. Ryuu eğer Met'ten güçlü biri gelirse ne yapacağını bilemiyordu. Muhtemelen Met'in kaçması için hayatını ortaya koyması gerekse bile çekinmezdi.Ryuu' nun doğasında vardı bu.

'' Gerçekten kozumuz olmadığına inandınız mı? '' Yaşlı uzman Hyu sinsice sırıtmaya başladı. '' Bugün hepinizi geberteceğiz! '' Yaşlı uzmanın bağırmasının ardından zayıf bir kız önünde belirdi. Sağ eli yaşlı uzmanın göğsüne saplanmıştı. Yaşlı uzmanın kan kusarken kız iğrenirmiş gibi elini çekip adamın omzuna kanını sildi. '' N-nede-n efen-dim? '' Yere yığılan adam ölmeden önce son sözlerini söylemişti. Gözleri boşluğa bakarken hayatını teslim etti. Önündeki kız umursamıyor gibiydi. '' Senin gibi her işe beni koşmaya çalışan bunaklardan nefret ediyorum. Senin yüzünden elim kirlendi. İğrenç herif. '' Arkasındaki orduya baktıktan sonra Met' e döndü. Kızın güzel bir fiziği vardı. Yüzü sevimliydi. Met' in yanında güzel sayılamıyacak kadar olsa da güzeldi. Saçları çim yeşiliydi. Düzenli olarak boyatıyor olmalıydı. Ryuu dan iki yaş büyük gibiydi.

'' Demek kaos saçan gökyüzü kaynak alemindeki sensin. Ne kadar da güzelmişsin sen. Benimle gelmek ister misin? '' Kız gülümseyerek Met' e baktı. '' Bu teklifi başkasına yapmam bak. Benim hizmetçim olma şansına erişen çok az kişi var. '' Ryuu hem gerilmişti hem de öfkelenmişti. '' Seninle falan gelmeyeceğim iğrenç insan! '' Met' in de öfkelendiği belliydi. Ve kızda öfkelenmişti. '' Ben sana yaşamak için şans verdim ama sen elinin tersiyle ittin! Ayrıca beni de öfkelendirdin seni aşağılık! Bugün ben Talya Kırun seni ve dostlarını buraya gömeceğim! '' Met, Talya' ya hücuma geçtiğinde Ryuu onu durdurmak için harekete geçse de geç kalmıştı. Talya elini düz tutarak acımasızca savurdu. Darbesinin gücü Yeşim Dalgayı parçalayıp Met' in refleks yan dönmesi sayesinde sırtına çarptı. '' MET! '' Ryuu bağırırken Met yere yığılmıştı. Sırtında derin bir yara hızla kanarken yerinden doğrulamadı. Yarası ağırdı. Ölümcül olmasa da Met' in yetenekleriyle bile iyileşmesi uzun sürecek gibiydi.

Ryuu Gölge Adımlarını kullanarak Met' in yanına geldi. '' Met! Zorlama kendini! '' Ayağa kalkmaya çalışan Met' i geri oturttu. '' Özür Dilerim Ryuu. O benim yenebileceğim biri değilim. O yüzden bir an önce kaç! Onu oyalamaya çalışacağım. '' Tekrar kalkmak için hareketlenmişti ki Ryuu' nun kemiklerini donduracak kadar soğuk sesini duydu. '' OTUR!'' Bakışları Talya' ya döndü. '' Kırun ailesindenim demiştim değil mi? Nereden hatırladığımı düşünüyordum bende! SENİN AİLEN ANNEMEME SALDIRANLARDAN! SÖYLE! SENDE ORADA MIYDIN?'' Kibirli kahkahayla Ryuu' nun bakışları karardı. '' Oradaydım. Hatta bizzat anneni ağır yaraladım! Tüm ailemin gücüyle bile anneni gebertmemiz zor oldu. Ama ne şaşırtıcı ki oğlu böyle bir çöpmüş. Hakkındaki söylentiler sayesinde heyecanlanmıştım bende. Annenin ölümü gibi sende ölümü ta-'' 

'' KAPA ÇENENİ! SENİ GEBERTECEĞİM! SENİ KESİNLİKLE GEBERTECEĞİM! '' Kıyaslanamayacak kadar tehlikeli bir aura tüm alanı kapladı. Yeryüzü Kaynak Alemindeki 2 yaşlı uzman ile yaşlı adam bile hareket etmeye cesaret edememişti. Ryuu boyutsal yüzüğünden çıkardığı küçük siyah hapı ağzına attı. Bu hap bedenin dayanma gücünü bir günlüğüne yüzde bin artırıyordu. Çok nadir bu hapı dedesine annesi vermişti. Dedeside ona vermişti. Bu hap bedenin aldığı darbenin gücüne göre etkisini kaybediyordu. Ryuu vaktini boşa harcamak istemiyordu.

ZİHİNSEL BULUT KUYRUĞU!

Ryuu ikinci kuyruğu etkinleştirdiği anda bedenini mavi bir enerji kapladı. Birinci kuyruk önce ki seferki gibi belirirken bembeyaz ikinci kuyruk da yanına belirmişti. 

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin