İkinci Kitap Bölüm 24 Kuklacı...

3.1K 222 25
                                    

Ryuu kucağındaki meleğimsi kızla birlikte hızla yol alıyordu. Garip bir şekilde onu hissetmişti. Ardından hemen yavru ayıyı güvenli bir yere bırakmış ve harekete geçmişti. Yaklaşık bir gün süren yolculuktan sonra da yanına varmıştı.

Ryuu kucağındaki kıza bakmamak için özen gösteriyordu. Rezian' ın yaşadığını hissettiği için kıza karşı olan tüm öfkesi dinmişti. Ayrıca Met' in durumununda daha iyiye gittiğini fark etmişti. Hala kendinde değildi ama anladığı kadarıyla ruhu bedeninin içinde mühürlenmişti. Ryuu' nun tek yapması gereken bu mührü kıracak kadar güçlü olmaktı. Lakin İlrik Tenal gibi bir canlının ruh mührü kesinlikle Ryuu' nun kırabileceği bir şey değildi.

'' D-dur...'' Ryuu' nun kucağındaki dünyalar güzeli kız zar zor fısıldadığında Ryuu aniden durdu. Neredeyse dizinin biraz üzerine gelen kara gömülmemek için çabalarken enerjisini yayarak bir kaç metrelik alandaki karı kendinden uzaklaştırdı. '' Efendim? '' Ryuu hemen kızın yüzüne bakarken kalbi yine teklemişti. O kadar güzeldi ki bir türlü kendini kontrol edemiyordu. Bir kere baktığında bağımlılık yapıyormuş gibiydi. Durmadan bakmak istiyordu.

'' S-su v-ver-e-bili-r mi-sin? '' Kız kesik kesik konuşurken acıyan boğazına içinden küfürler yağdırdı. Sesi pürüzlü çıktığı için cidden hoş değildi. '' Tamam. '' Ryuu boyutsal yüzüğünden matara çıkarttı. Tıpkı bir bebeğe içiriyormuşçasına dikkatli olması istemsizce komik bir görüntü oluşturuyordu.

'' Bebek muamelesi yapmasan iyiydi. '' Kız suyu içtikten sonra rahatlayan boğazı sayesinde düzgünce konuşmuştu. Ne kadar sesi hala pürüzlü olsa da yapabileceği bir şey yoktu. Ryuu hafifçe kıkırdadı. '' Bu halinle pek şansın olmuyor. '' Ryuu alaylı bir cümle kurduktan sonra aniden harekete geçti. Öncekinden daha da hızlanırken bedenini hafifçe çevreleyen alevler, hızlı hareket etmesini engelleyen karı eriterek daha rahat hareket etmesini sağlıyordu. Ayrıca soğuğa karşı ısınmalarını da sağlıyordu.

Yaklaşık dört beş saat boyunca devam eden yolculukları, yemek arayan bir kaç kaynak canavarının saldırısı dışında olaysız geçmişti. Savaş Tanrıçası hiç konuşmamıştı, böyle olunca Ryuu' da konuşmaya yanaşmamıştı.

Ryuu sonunda yavru ayıyı bıraktığı yere geldiğinde yavaşladı. '' Ne oldu? '' Kucağındaki güzeller güzeli kız düzelen sesiyle konuştuğunda Ryuu yanıtlamadı. '' Sen de kimsin? '' Ryuu kucağındaki kızı indirirken arkasına bıraktı. Karşısındaki sipsiyah saçlara sahip kız öfkeden kızaran yüzüyle Ryuu' nun arkasında kalan Savaş Tanrıçasına bakmaya başladı. Bir eliyle havaya kaldırdığı Xiong bilinçsiz duruyordu.

///Gerisi Noveelz.com' da :D Bu sefer harbi var ha geçenki gibi olmayacak. Başka ne diyebilirim hımmm. Neyse açıklama Noveelz' de var zaten. Bakarsınız oraya.

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin