Bölüm 2 Dövüş!

9.3K 654 78
                                    

Nuo Kolk' un yumruğu büyük bir hızla Ryuu 'nun kafasına doğru ilerliyordu. Ryuu sağdan gelen yumruğa karşı kolunu kaldırırken diğer eliyle de kolunu destekledi. Koluna çarpan sert yumruk bir kaç adım sola kaymasını sağlasa da engellemişti. Nuo' nun gözlerinden inanmazlık okunurken sinir katsayısı daha da arttı. '' Seni lanet olası! '' Nerdeyse tüm gücünü kulandığı bir yumruk daha savurdu. Ryuu yumruğu bloklamak yerine yana kayarak yumruktan kaçtı. Saldırmak için Nuo' nun kolunu tutup dirseğini karnına geçirdi. Nuo aldığı darbe yüzünden nefesi kesilirken Ryuu durmadan bileğini tuttuğu Nuo' nun ayağına çelme taktı. Kendini yerde bulan Nuo tepki bile verememişti. Ryuu hafifçe gerinip geri çekildi. Nuo ilk defa bu kadar aşağılandığını hissetmişti. O kadar kalabalığın arasında herkes salakmış gibi bakıyordu. '' Seni geberteceğim! '' Tüm gücüyle kaynak tekniğini etkinleştirdi. Elinde alevden bir kılıç oluşurken saldırıya geçti. Ryuu sırtından tahta kılıcını çekse de alev karşısında çaresiz olduğunu biliyordu. Göğsüne saplanmak üzere olan alev kılıcına karşı kendi tahta kılıcı. Büyük bir eşitsizlik vardı. Tahta kılıcını göğüsünün önünde tutarak alev kılıcını durdurdu. Tabi durdursa da çaresizdi. Tahta kılıcı saniyeler içinde yanmaya başlamıştı. '' Hahahahah seni geberttiğime emin olacağım ! '' Nuo Kolk delicesine kahkaha atıyordu. Ryuu ise çaresiz kendini savunmaya çalışıyordu. Aniden aklına gelen fikirle kılıcını bıraktı. Alev kılıcı tahta kılıcı tamamen parçalayıp göğsüne yönelmişti ki Ryuu' nun tekmesi Nou Kolk' un eline çarparak alev kılıcının dağılmasını sağladı. Nuo Kolktan acı dolu bir çığlık duyulurken çenesine çok sert bir yumruk yedi. Yere yığılırken tüm sabrı bitmişti. 

Bedeninden korkunç bir aura yayılırken ayağa kalktı. Tüm gururu yerle bir olmuştu. '' Gerçekten çizgiyi aştın! '' Gri sise benzer bir aura etrafında toplanırken durduğu yer içe göçtü. Aura toplandıkça yakınındaki her şey parçalanıyordu. '' Kolk ailesinin nihai tekniği Karanlık AY! '' Yavaşça Ryuu' ya doğru ilerlemeye başladı. Her adımı etrafı parçalıyordu. Ryuu ilk defa böyle bir teknik görmüştü. Bedeni tehlike diye adeta bağırsada hareket edemiyordu '' Kaçamıyorsun değil mi? Ölmeye hazır ol! '' Ryuu sinirle bedenine emirler yağdırdı. Hareket et hareket et hareket et seni aptal beden! Nuo işi tek yumrukta bitirmek için hazırlanmıştı. Yumruğu havaya kalkarken tüm gücünü serbest bıraktı. Ryuu kaçamadan yumruğunu atmıştı.

Güüüüüm!

Büyük patlama eşliğinde Ryuu duvara uçtu. Çarptığı yer yıkılırken Ryuu büyük bir miktar kan kustu. Sırtındaki kemiklerinin bir çoğu kırılmıştı. Yerinden kalkmayı denese de tek becerebildiği daha fazla canını acıtmaktı. '' Ryuu! '' Yuo' nun çığlığı herkesi kendine getirirken insanlar koşarak yardım istediler. 

'' Şifacı ya da doktor çağırın!''

'' Çabuk olun! ''

'' Ölümcül yarası var gibi duruyor! '' Her kafadan bir ses çıkarken Ryuu' nun yanına ilk ulaşan Yuo oldu. '' Dayan Ryuu dayan lütfen! '' Ağlamaya başlayınca Ryuu' nun yüzünde küçük bir tebessüm belirdi. '' Ağlama bitanem bana bişey kolay kolay olmaz. '' Neredeyse ölüyordum o kadar. Ryuu içinden düşündüklerini söylese muhtemelen Yuo çıldırırdı. '' Hey ben doktorum açılın! '' Orta yaşlı bir adam kalabalığın arasından çıktı. Elindeki çantasını açtıktan sonra içinden doktorluk laga lugalarını çıkardı. Ryuu' yu muayene ettikten sonra sargıyla sırtını sararken rahatlamış sesiyle konuştu. '' Merak etme genç adam kırık kemiğin yok. Bi kaç haftaya iyileşirsin. '' Ryuu inanmıyormuş gibi adama baktı. Kesinlikle sırtında ki kemiklerinin kırıldığını hissetmiştii. Tekrardan kalkmaya çalıştığında sanki hiç bir şey olmamış gibi ayağa kalktı. Ne kadar şaşkın olsa da insanlara belli etmemeye çalışarak öfkeyle kendisine bakan Nuo' ya döndü. '' Demek o kadar kolay ölmüyormuşum? Dersini aldığını düşünüyorum bence olmayan gururuna daha fazla zarar verme. '' Cümleleri tıpkı bir kılıç gibi Nuo' ya hücüm etti. Nuo bocalarken Ryuu son kez Yuo' ya döndü. Ben artık gidiyorum bi tanem. Ama emin ol güçlü bir şekilde döneceğim! Kendine dikkat et. '' Ağlamamak için kendini tutarken arkasını dönüp koşmaya başladı. Tüm gücüyle koşmuştu ki Yuo onu takip etmesin...

GrondiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin