'Dat meende ik echt.' Zei Bart terwijl hij wat dichterbij mij op de bank kwam zitten. 'Echt, echt echt.' Lachte Bart even.
'Alsnog is het heel erg lief.' Glimlachte ik.
'Je bent ook lief.' Vertelde Bart mij. Langzaam begonnen mijn wangen lichtrood te kleuren. 'En mooi, en leuk, en knap, en schattig.' Nu begonnen mijn wangen dieprood te kleuren en vlogen de vlinders door mijn buik heen. Impulsief drukte ik mijn lippen op die van hem. Snel haalde ik ze er van af, tuurlijk wilde hij dit niet. Ik sloeg mijn ogen neer. Voordat ik mijn ogen kon openen voelde ik Barts lippen al op die van mij. Een gloed van blijdschap ging door mij heen. Mijn armen sloeg ik om zijn nek en Barts handen waren te vinden op mijn onderrug. Even later lieten Bart en ik elkaar los. 'Ilse.' Begon Bart, lichtelijk bang keek ik hem aan. 'Ik denk dat ik verliefd ben.' Fluisterde Bart. Ik sloeg een slaak van opluchting, zo bang was ik dat hij met de boodschap aan zou komen dat het een vergissing was en dit nooit had mogen gebeuren. Als antwoord drukte ik mijn lippen weer op die van Bart. Bart maakte ons weer los. 'Betekent dit?'
'Ja, dit betekent dat ook ik verliefd ben.' Zei ik en Bart nam mijn gezicht in zijn handen en drukte weer zijn lippen op die van mij. Ik was gelukkig, zo gelukkig.Een tijdje later lagen Bart en ik rustig tegen elkaar aan op de bank. Bart lag onderuitgezakt op de bank en mijn hoofd lag op zijn schouder. Ik begon te gapen, wat Bart natuurlijk al weer doorhad.
'Ben je moe?' Vroeg Bart nogmaals.
'Nee hoor.' Ontkende ik en even later gaapte ik nogmaals.
'Jaja, dat geloof ik ook zeker.' Zei Bart en even later ging Bart rechtop zitten en tilde mij op. Ik sloeg mijn armen extra stevig om hem heen en hij tilde mij naar mijn slaapkamer toe, die hij met wat aanwijzingen van mij vond. Eenmaal ik de slaapkamer wisten we beide niet zo goed wat we moesten doen.
'Is het anders oke als ik heel even bij Charlotte ga kijken of ze slaapt?' Vroeg Bart, die ook doorhad dat ik dit vrij ongemakkelijk vond. Ik knikte en even later liep Bart de slaapkamer uit en trok ik mijn schoenen en shirt uit en daarna ook mijn broek, waardoor ik alleen in mijn ondergoed stond. Ik ging voor de spiegel staan en bekeek mijzelf uitvoerig. Alle lelijke en mooie punten die ik van mijzelf vond, somde ik in mijn hoofd op. Ineens voelde ik lippen om mijn nek en armen om mijn buik. 'Je bent prachtig.' Fluisterde de lippen. Het was Bart waarschijnlijk. Tuurlijk was het Bart, Charlotte was nog niet zo groot dat ze daar bij kon en zou dat niet zeggen. Snel draaide ik mij om en drukte een kus op Barts lippen. Ik griste een hemdje en broekje vanuit en trok die aan, om vervolgens mijn bh uit te trekken. Bart tilde mij alweer op en legde mij in bed, waarna hij mij goed instopte.
'Nou, dan ga ik denk ik maar eens naar huis.' Zei Bart. Bart gaf mij een kus op mijn voorhoofd en wilde net weg lopen, tot ik hem tegen hield.
'Bart?' Bart draaide zich om en keek mij aan. 'Blijf hier vannacht, alsjeblieft?' Bart kreeg een glimlach op zijn gezicht en keek mij nogmaals aan. Ik knikte en Bart trok snel zijn kleding uit, om daarna bij mij in bed te kruipen. Dicht kroop hij tegen mij aan en drukte een kus op mijn wang. Een blij gevoel, gemixt met vlinders gingen er door mij heen. Ik was zo blij met Bart.
JE LEEST
Déjà Vu
FanfictionIlse Annoeska de Lange is negentien jaar oud en besluit samen met haar beste vriendin Suzanne voor een tijdje op vakantie te gaan naar de Franse strandplaats Valras-Plage, aan de zuidoost kust van Frankrijk. Als ze thuiskomt realiseert ze zich dat d...