55. Umbreluța portocalie

1K 50 6
                                    

Au trecut 3 zile de când am ieșit de la spital.

Sunt bine. Mănânc mai mult, vorbesc cu ceilalți și fără să fiu sarcastică și nu dorm toată ziua. M-am lămurit cu faptul că Eleanor știa că sunt la spital, cel puțin așa mi-a spus Gemma după ce am vorbit cu El. Știu că de fapt, nu e așa.

Au trecut 10 zile de când nu am mai auzit nimic de Harry.

Primele două zile au fost cele mai rele. Mă simțeam neimportantă, ca și cum nimănui nu i-ar păsa de mine. Altfel nu-mi explicam de ce nu și-a mai făcut apariția pe aici. Am vorbit cu Gemma de câteva ori, dar de fiecare dată când mă întreba dacă vreau să vorbim despre asta, spuneam că nu. În prima zi, Eleanor a dat buzna la mine în cameră, pentru că mă auzise plângând și nu știa de ce. Atunci nu mâncam, nu vorbeam aproape deloc.

Apoi am devenit nervoasă. Pe Harry, evident. Începeam să cred că e cel mai mare bou din lume pentru că m-a lăsat baltă.

Și poate că așa și e, dar nu-mi mai pasă.

De două zile ne-am întors la casa lui Eleanor. Știam că nu aveam să stăm o veșnicie, dar sincer nu mă așteptasem să fie așa curând.

Mâine cred că o să mă întorc acasă. La casa mea. Desigur că nu am spus nimic nimănui încă.

-Diseară mergem la film! spune Eleanor entuziasmată.

-Frumos, zic eu zâmbind.

În ciuda faptului că au trecut doar 2 zile, mi-e dor de băieți și de Dani. Ea cel puțin a fost ocupată în ultima vreme cu antrenamente. Încă îmi doresc să o văd la un spectacol.

Acum vine faza cu Zayn. Mâine este aniversarea One Direction iar el mi-a spus că vrea să facă o mică surpriză. Băieții au o petrecere în club mâine, iar Zayn să zicem că își va face apariția. Sincer, abia aștept să le văd fețele.

*

-Salutare!

-Cum îți mai merge viața, Lou? îl întreb eu zâmbind.

-Foarte bine chiar, astăzi m-a învățat Niall cum să fac omletă, spune el mândru.

-Luăm biletele sau stăm toată ziua să discutăm despre experiențele noastre culinare? spune Dani.

De asta mi-era dor de ea.

Ne-am dus să luăm biletele. Niall făcea glume în continuu, ceea ce era bine pentru că de mult nu mai râsesem așa de mult.

Am luat floricele și sucuri și am intrat în sală.

*

-A fost super tare! spune Louis când ieșim din sală.

-Ce ziceți de o pizza? propune Niall.

În 40 de minute ne vin comenzile. Mie una chiar îmi era foame.

-Și... Cum mai stă treaba cu petrecerea de mâine? întreabă Eleanor.

-Super bine, Simon a aranjat totul, spune Liam.

-Da, mai târziu mergem să semnăm niște fotografii, mâine dimineață avem un interviu și apoi ne pregătim de petrecere, spune Louis zâmbind.

How it goes I (1D FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum