Laat me weten wat jullie vinden van de hoofdstukken! Ik ben nogal nieuwsgierig ;)
'Ik heb zo'n honger,' zeur ik tegen niemand in het speciaal. Na het gedoe in de kantine, ben ik met Jake meegegaan. We hebben een poos naast elkaar gezeten zonder iets te zeggen en zijn daarna een film gaan kijken. Ik heb niks te eten gehad, behalve popcorn. Maar dat vult niet goed en daarom heb ik nu honger.
Ik: heb je eten?
Jake antwoordt al snel. Hij zegt dat hij er aankomt met wat eten. Na vijf minuten klopt er iemand op de deur. Ik open de deur en zie dat Jake zijn handen vol heeft met eten. Zijn ogen glijden over mijn lichaam. Ik kijk met rode wangen naar beneden en zie dat ik mijn kort, comfortabel broekje aanheb met een naveltruitje. Dit zijn de kleren die het comfortabelst zitten als het warm weer is. Ze zijn allebei kort, maar niet sletterig kort. Mijn rondingen vallen hierin alleen op...
Jake stapt naar binnen en laat al het eten op tafel vallen. Hij ploft neer op de bank en ik ga naast hem zitten. 'Waarom wilde je eten?' vraagt hij. Ik glimlach klein.
'Ik heb honger,' zeg ik en hij pakt zijn mobiel. Hij grijnst naar zijn mobiel en ik ben nieuwsgierig naar wat hij ziet.
'Wat doe je?' Ik zeg het op een Isabella-van-Phineas-and-Ferb-manier.
'What has 148 teeth and holds back the Incredible Hulk? My zipper.'
'Wat heb jij met slechte pick-up lines?' hik ik van het lachen. Hij negeert mijn vraag.
'I can't play the drums but I can bang you pretty hard.' Ik val op de grond van het lachen en krijg tranen in mijn ogen.
Na vijf minuten kan ik weer een beetje praten. 'Ga je alle slechte pick-up lines uittesten op mij, of wil je me aan het lachen maken?' Hij lacht zelf ook een beetje, maar geeft geen antwoord. 'Ik ken ook pick-up lines.'
'Vertel.'
'You're so hot, even my pants are falling for you.'
'Girl you remind me of my pinky toe. You're small, cute and I'm probably gonna bang you on my coffee table tonight.' Hij is goed hierin. Erg goed.
'What's on the menu? Me-n-u,' zeg ik serieus, maar ik moet moeite doen om niet te lachen om zijn slechte openingszinnen.
'What's the difference between a Ferrari and an erection?' Hij laat een korte stilte vallen en gaat dan verder. 'I don't have a Ferrari.' Mijn lach is een kilometer verderop te horen - dat kan niet anders.
'Hey, nice pants. Can I test the zipper?' zeg ik als ik weer bijgekomen ben, maar ieder moment opnieuw kan gaan lachen.
'There are only eight planets when I destroyed Ur-anus.' Ik stik nu bijna van het lachen en hap lachend naar lucht.
'Ik geef het op. Jij bent de beste slechte-pick-up-lines-verzinner ooit.'
'Dank u, dank u,' zegt hij deftig. Hij maakt er een diepe buiging bij en pakt wat eten van tafel. 'Jij moet ook nog buigen.' Ik sta op en maak een buiging. Precies zoals hij zei. Ik heb geen idee waarom we zo'n vies wedstrijdje deden, maar het was erg leuk.
'Joy! Open die fucking deur!' Nu pas hoor ik hard gebons op mijn deur en de stem van Violin.
'Ja, rustig!' schreeuw ik en kijk paniekerig naar Jake, die geen aanstalten maakt om zich te verstoppen. 'Jake, verstop je,' sis ik. Hij kijkt me aan en staat langzaam op.
'Schiet op,' zeg ik misschien iets te hard waardoor Vio me kan horen.
'Tegen wie praat je? Heb je een stiekeme lover? Als dat zo is, ga ik wel weer weg zodat je dingen kan doen!' schreeuwt ze. O god. O god. O god. Het is weer zover, Violin denkt dat ik weer stiekeme dingen aan het doen ben met iemand. En dat terwijl ik dat nog nooit heb gedaan.
JE LEEST
Ik Haat Je #Netties2017
Teen Fiction'Ik haat je.' Misschien haat ik hem. Dan mag ik hem niet, maar ook weer wel. Want ergens heeft hij een plekje veroverd in mijn hart, misschien niet het mooiste plekje. Maar het is een plekje. Dat is het. • Joy is niet bang om te schelden en haalt...