Hier is de Q&A. Sommige vragen heb ik weggelaten omdat het een dubbele vraag was, of heb ik samengevoegd bij een vraag die daarbij past. Josh was trouwens een beetje in een chagrijnige bui toen ik hem interviewde. Hij werd een beetje geïrriteerd door alle vragen. Ik denk dat hij niet zo van nieuwsgierige mensen houdt. En Caitlynne was weer eens een gemeen kind... Gelukkig was de rest wel heel aardig (stiekem heb ik het nu ook over mezelf;)).
Joy:
Denk je dat als je in New York een nieuwe jongen ontmoet je Jake gaat vervangen?
Ik denk het niet. Hij is de eerste jongen die me echt gelukkig maakt, ik denk niet dat ik snel zo'n jongen vind. Ik hou teveel van hem om hem zomaar te vervangen.Ben je smoorverliefd op Jake?
Ja! Meer dan dat zelfs. Is dat eigenlijk wel mogelijk? Vanaf nu wel.Wat als Jake nou vreemd gaat?
Dan zou ik heel erg boos worden en gaan huilen. Maar ik vertrouw hem en ik weet dat hij niks met andere meisjes zal doen.Oreo's of Nutella?
Nutella. Ik lust geen Oreo's. Maar Nutella is gewoon een cadeautje van de Hemel.Nu je toch naar New York moet, wat ga je er sowieso doen?
Shoppen. De winkels daar zijn waarschijnlijk geweldig, dus ik ga gewoon vaak shoppen. En de bankrekening van mijn ouders plunderen als wraak dat ze mij hiernaartoe hebben genomen.Stel, je moet Jake of Violin vermoorden. Als je geen keuze maakt, wordt je hele familie plus vrienden vermoord, wie zou je vermoorden?
Deze vraag is gemeen. Heel gemeen. Je laat me kiezen tussen de twee mensen waar ik het meest van houd. Als ik echt moest kiezen, zou ik voor Jake gaan. Ik houd zielsveel van hem en zou het mezelf nooit vergeven, maar Vio blijft mijn beste vriendin. Ze steunt me in alles en kent me door en door. Zonder haar ben ik niks. SORRY JAKE!Unicorns of cupcakes?
Cupcakes, ik houd van eten.Ik weet een leuk idee hoe je in Engeland kan blijven: doe zo irritant dat je niet mee mag van je ouders of kom anders niet opdagen bij de dag van de vlucht.
Dank je wel, maar het is al iets te laat hiervoor, helaas.Hoi, Joy. Ik vind je grappen echt leuk dus kun je een keer naar Nederland komen en mij helpen met een goede grap? Want er zijn een paar mensen die ik nog moet terugpakken.
Hey, dat lijkt me echt leuk! Ik zal Vio vragen of ze stinkbommen kan regelen.Ga je later met Jake trouwen?
Ik denk nu nog niet na over trouwen. Al lijkt het me stiekem wel leuk om te trouwen met hem.Waarom heb je zulke goede wraakacties?
Geen idee. Ik verzin gewoon steeds iets ergers dan wat Josh heeft gedaan bij mij. En stiekem vind ik dingen over mensen heen gooien en muren beschilderen heel erg leuk.Hoe ken je Violin? Jullie zijn zo'n leuke besties.
Ik ken haar van de middelbare school. We kwamen bij elkaar in de klas en eigenlijk klikte het niet meteen, maar nadat we elkaar beter kenden, bleek het dat we eigenlijk goed bij elkaar pasten.Kunnen we vriendinnen worden? Ga dan naar maar school, de leraren kunnen wel een lesje gebruiken.
Ik wil graag vriendinnen worden. Als jij me het adres stuurt, kom ik naar jouw school om ze een lesje te leren. Ben ik trouwens de enige die moest lachen om 'leraren een lesje leren'? Omdat leraren ons altijd een lesje leren en nu is het omgedraaid. Oké, nee, sorry. Mijn stomme humor kwam weer even opdagen.
JE LEEST
Ik Haat Je #Netties2017
Teen Fiction'Ik haat je.' Misschien haat ik hem. Dan mag ik hem niet, maar ook weer wel. Want ergens heeft hij een plekje veroverd in mijn hart, misschien niet het mooiste plekje. Maar het is een plekje. Dat is het. • Joy is niet bang om te schelden en haalt...